meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi   meiden,

Bedabkt voor jullie lieve woordjes.
Jullie hebben ook wel gelijk dat we elke kans om icsi uit te sluiten aan moeten grijpen. Maar je wordt zo pessimistisch (schrijf ik dat zo goed??) van al die dingen, bluhhhh.
Ik ben benieuwd wat de fertiliteitsarts er avn zegt, jullie horen het donderdag.

Staartjager, heel veel succes morgen. Het is ook inderdaad erg spannend om dat tegen je huisarts te moeten vertellen, zodra je de eerste stap zet.....
Maar ik vind het een heel wijs besluit.
Ik denk aan je, en lees wel wat de volgende stappen zijn.
Dikke knuffel voor jou!

En Sas nog 2 weken, spannend man.
Aan de ene kant heb je zoiets van, was het maar zover, en aan de andere kant, was het verdomme allemaal maar niet nodig.
Ik weet er alles van meid.
Ik denk natuurlijk ook aan jou, hou je taai meid.

Doei doei, ik ga nog even as the world kijken, manlief is nog niet thuis, en dan kan dat ff, hahahaha

Kuzzzz

Hoi meiden,

Staartjager hoe was het bij de huisarts?
Cis tja 30% is beter als niets, maar snap dat het niet een makkelijke beslissing is. Succes morgen.
Sas ook al bijna naar de dokter, succes.
Wietske wanneer heb jij je HSG? Schijnt niet zo'n heel prettig ondezoek te zijn, maar de maanden erna schijn je extra vruchtbaar te zijn omdat je eileiders helemaal doorgespoten zijn! Dus goede hoop voor de voldende maand!
Esk fijn dat het bij je vader niet is uitgezaaid een hele opluchting zeker?! Alhoewel het natuurlijk best een zware operatie is.. Weet je al wanneer de operatie is?
Natalie wat fijn dat de 20 weken echo goed was!!
Evie fijn dat alles foed met je is!!

Hier zijn de kwaaltjes begonnen, supermoe en  misselijk, maar klaag niet hoor hoort er allemaal bij! O ja en mijn hoofd is echt een zeef ook een kwaaltje, dus sorry als  ik iemand   vergeten ben.

Xxx bo

ha ciz, kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is hoor, echt ik duim voor je morgen.. ben zo benieuwd!!

staartjager, hoe was het bij de HA?

hier alles rustig. .weet geeneens wanneer ik ongesteld moet worden.. maar dat ik het ga worden is een ding dat vrijwel zeker is, we hebben zo weinig geklust, en ook op de foute momenten.. maar ja, liever een maandje extra wachten dan troubles in t huwelijk!

liefs

Nou, ik ben naar de huisarts geweest. Viel reuze mee, het was een vrij nuchtere vrouw die niet meteen enge verhalen ging vertellen, maar het wel met ons eens was dat het tijd was om door te verwijzen. Eerst wordt manlief's sperma onderzocht, en als dat niet goed is, gaan we naar de uroloog, als dat wel goed is naar de fertiliteitsarts.
Verder krijg ik nu nog geen onderzoek, aangezien ik een relatief regelmatige cyclus heb en het er op lijkt dat ik gewoon een eisprong heb.
Huisarts gaf ons nog de hoopvolle opmerking mee dat het nog steeds kan en het bij veel stelletjes net voor de eerste afspraak bij de vervolgarts alsnog raak is.

Tja, en nou kunnen we maandag of woensdag sperma inleveren...ik houd mijn lichaam in de gaten, want als het er op lijkt dat mijn eisprong eraan komt weet ik er wel een betere bestemming voor dan het ziekenhuis.

Groetjes, Staartjager

Hoi allemaal,

Staartjager, fijn dat je huisarts zo reageert, ging bij ons ook zo.
Behalve de zaadjes van m'n man hebben ze ook mijn bloed bekeken, maar dat heeft met mijn leeftijd te maken denk ik (37).
Toen wij het potje moesten inleveren had ik ook 1,5 dag van tevoren een positieve ovutest. We hebben toen stiekum toch geklust en gewoon het potje ingeleverd.
Zaadjes waren prima!!
Verder heb ik ook een goede eisprong, dus gaan we de volgende maand voor een HSG (baarmoederfoto).
Maar eerst gaan we een weekje met vakantie en het nog maar weer eens een ronde zelf proberen.

Allemaal groeten,
Wietske

Hej staartjager,
eerste stap is gezet en achter de rug. Fijn dat het is meegevallen.
Volgende week zaad inleveren, dat gaat snel zeg.. ik ben in april al geweest en moet nu nog twee weken wachten... .
nou meiden, ik zal er van de week voor de rest denk ik even wat minder zijn, mijn ouders gaan verhuizen (boehoe dag ouderlijk huis) ze krijgen vandaag de sleutel, dus ik ga 'lekker' klussen, en dan bedoel ik ook echt klussen ;)
doei!!

Hoi meiden!

Staartjager, fijn geen enge verhalen, die hoor je al genoeg.
Positief blijven en er inderdaad op hopen dat het spontaan nog lukt. Dat scheelt een hoop trubbel.
En wat Wietske zegt, gewoon klussen, en toch inleveren. Daarna zie je wel verder. Of je kunt ook vragen of je het zaadonderzoek een weekje kan uitstellen.
Doen ze meestal niet zo moeilijk over.

Ja ja Sassie, je gaat gewoon dubbel klussen. Kijk uit dat je niet overwerkt raakt, hahahaha.

Hier was het vanmorgen een beetje hopeloos.
Wat een gedoen zeg.
In eerste instantie lukte het mijn vriend aardig om de klus te klaren, met wat hulp van mij, hahaha. Uiteindelijk was het toch niet goed, en moest het opnieuw, tja doe dat maar eens.
Uiteindelijk ging ik maar met een hele kleine hoeveelheid naar het zkh.
Ik was er zo down van, was alleen maar negatief aan het denken. Weer een slechte boodschap straks.
Maar goed ik kon er niets meer aan veranderen.
Wij vanmiddag weer naar het ZKH. Het eerste wat ik vroeg was of we een nieuwe poging mochten doen volgende week.
Wat kwam er nog meer uit:
Het progesteron hormoon was goed bij mij, hoefde nu nog geen hormonen te slikken.
Bij mij vriend is het allemaal niet erfelijk belast, goed nieuws voor zijn broer.
Het zaad was inderdaad te weinig, maar hetgeen wat er zat was wel verbeterd.
Nog niet super natuurlijk, maar wel op de grens van uiu.
Daarom wilde ze graag in mijn volgende cyclus een proefinseminatie doen.
Dan hebben we en een nieuw zaadonderzoek, en een kans om.......
Ik weet niet wat de bedoeling is nadien, maar ik wil niet te lang hopzakken met iui. De kans dat het lukt met iui is nog steeds erg klein.
We zitten dan eind juni, en dan is ook de beslissing van de uroloog.
Dan hebben we alles samen.

Het is allemaal heel dubbel.
Aan de ene kant heb ik nu wel het gevoel dat er wat gaat gebeuren, maar aan de andere kant is de kans   zo klein dat het lukt.
Maar goed, dan hebben we weer iets om af te strepen.
En aangezien we toch moeten wachten op de   uroloog, kunnen we maar bezig zijn.

Nou ik ga weer stoppen na een heel verhaal.Ik ben het weer kwijt, hahaha.
Tot snel meiden.

Jullie ook allemaal: Zet 'm op!!!

Dikke kuzz cis

dag ciz,
sjonge wat een heftige dag weer gisteren zeg..
jullie moeten er heel wat voor over hebben zo!!
Als ik het goed begrijp eigenlijk  vrij beetje redelijk nieuws toch? zaad ietsje beter en vanaf nu een beetje actie in de tent. Kan me voorstellen dat het heel heel dubbel voelt en erg op je afkomt. Heb trouwens nog nooit van een proefinseminatie gehoord, hoe zit dit dan? en waarom eerst proef, omdat het zaad misschien te slecht is of wat? en een proefinseminatie voor icsi was het zaad daar nu toch te goed voor? (sorry het is nog vroeg.. :( Hoe dan ook, vreselijk spannende periode voor de boeg..

oh ciz.. wat ligt het toch ver van je oorspronkelijke idee he.. romantisch in de slaapkamer binnen een half jaartje.. sterkte meis.

Terug
Bovenaan