meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Esk, ik hoop ook dat alles goed is gegaan!!! Veel sterkte!

Sas, wat verschrikkelijk balen, zeg. het wordt bij jou steeds onregelmatiger, of niet? En zonder klussen zal het ook wel geen innestelingsspotting zijn, he. He bah!

Vlinder, welkom!!!

Ikzelf ben vandaag met m'n vriend bij de uroloog geweest. Wat een gedoe zeg.
 half 4 bij uroloog: LO g.b. langs bij rontgen om een afspraak voor een echo van de testes te laten maken (half juli pas!!!), bloed prikken op een andere verdieping. weer terug naar de poli urologie, om 1 week na de echo weer een controle-afspraak te maken. Vervolgens een ponskaartje voor mij laten aanmaken, en met de nieuw verkregen verwijzing langs de poli fertilteit (16 juni). Daar bleek dat ipv de uroloog we ook meteen naar de fertiliteitsarts hadden gekund.
Op de terugweg bleek dat onze uroloog de papieren voor een tweede semenanalyse en het potje vergeten was. Dus weer gebeld met als resultaat dat m'n vriend het potje daar  meteen krijgt en het vrijdag de 13e ter plekken mag 'produceren'.

en daarna vast nog bloed voor mij en een HSG en vele echo's, etc etc etc.

Welkom in de 'medische molen'. nu al 4 afspraken(en verplichte vrij nemen) gepland en we zijn pas net begonnen...

Groetjes Haily

Sas, wat ontzettend vervelend! Natuurlijk heb je die afspraak al staan, maar het was zo geweldig geweest als het niet nodig was... veel sterkte vandaag.

Haily, het is inderdaad een gedoe zeg. Ik las dat je ook een HSG krijgt? Ik heb wel gelezen dat je daarna echt supervruchtbaar bent, dus ik hoop dat het voor jou ook geldt.

Cis, hoe gaat het ermee? Weet je al iets meer (ben de status even kwijt, ga zo terug lezen hoor!).

Ik wilde even melden dat ik gister een positieve OPK had, dus klusmomenten zijn weer aangebroken. Verder is de operatie van m'n vader goed verlopen en zijn er geen rare dingen aangetroffen, dus als ie hiervan hersteld is, is ie weer helemaal ok. Echt heel fijn om te horen gister.

Ik moet snel gaan werken dus tot snel!

Liefs, Esk

Hoi Meiden!

Sas, bah alweer een spotting. Dat was niet gepland. Nou ja plannen is zowieso al ver weg voor ons. Nou op naar de gyn dus, niet leuk, maar wel goed. Dat weet je dadelijk misschien wel waar je aan toe bent. (wat ook niet altijd leuk is)
Wanneer staat je bezoek ook alweer gepland?

Esk, wat een goed nieuws van je vader.
Wat zullen jullie blij zijn. Weg met die rommel uit zijn lichaam, super.
Maar postieve test, en klussen maar. Die zin ja, die moet je soms echt maken, valt niet altijd mee.

Haily, Uroloog....mmm. wat een gedoe ja. De tijd die er elke keer in gaat zitten, dat is niet normaal.
Had je nou ook al een afspraak bij de fertiliteitsarts, of ga je dat nou nog doen. Misschien had je dat al getypt, maar niet goed gelezen, zo even opnieuw doen.
Maar inderdaad je zit zo in de molen. Even hier naar toe, dan weer daar, bah bah.

Ik ben net weer in het ZKH geweest. Follikelmeting.
Hij was nog steeds niet gesprongen, dag 19, heel appart.
Nou moet ik 3 x bloedprikken, vanwege progesteron.
En dan weer op cyclusdag 8 terug komen. Dan gaan we weer alles plannen.
De inseminatie bedoel ik dan. Dus dan worden het waarschijnlijk veel ZKHritjes. Continue follikelmeting.

Nou ja meiden, jullie suc6 met alles, we denken aan elkaar!
Ciz xxx

Hoi Meiden,

even eenv berichtje aan gezien ik nog niet ongesteld ben heb ik de dokter gebeld, vandaag zit ik op dag 39 en dat is vreemd, terwijl ik negatief test.
De arts zegt dat ik 98 % kans op een zwangerschap heb, hoewel de test niets uit wijst. volgende week en over twee weken opniew testen als er dan nog geen ongi is, ander naar de arts voor onderzoek. maar hij schat de kans redelijk groot dat ik toch zwanger ben. Ik wilde jullie dit toch even laten weten.

tot snel ( als er nieuws is horen jullie het)

nou vlinder, ik hoop het voor je! klinkt wel positief.. wees wel even voorzichtig nog.. ik vind het nog al een behoorlijke uitspraak van de huisarts. Ik ben ook weleens zomaar vanuit het niets bijna twee weken over tijd geweest (maar dat had ik al eerder vermeld)
ik wil je niet demotiveren, maar houdt in je achterhoofd dat het ook loos alarm kan zijn... maar ik hoop natuurlijk anders!!

nou meiden, jullie verhalen over de mm zijn niet echt bemoedigend zeg.. pfff gelukkig kunnen we elkaar er dan een beetje doorheen beppen..
Wat raar van je ei ciz?? nou ja... je bent aan het goede adres zullen we maar zeggen.... :(

Esk: wat geweldig zeg!!!! alles weg kunnen halen en nu helemaal schoon, heerlijk!!!
hoe is het met je vader? is niet een ingreep van niks zeg maar...
sterkte alsnog met alles, maar wat een opluchting he!!
nu is de kluszin misschien ook weer een beetje terug hihi..

Hier zitten we nog in afwachting. Zondagavond ietwat licht bloedverlies. Daarna helemaal niets meer. zucht.. wordt het toch weer een beetje spannend......

ik ga lekker ongezond pizza eten in mn eentje, heerlijk!  (manlief late dienst)

liefs

Hoi, ben ik weer even, ik heb namelijk nieuws......
ik
heb vanavond weer getest, voor de zoveelste keer en......EEN
STREEPJE!!!!!!! niet heeeeeeel duidelijk, maar duidelijk wel
zichtbaar!!!
Zo rol je van het een in het ander, ik ben helemaal
anthousiast, ik heb al in mn bed gelegen mar kan niet slapen en ik loop
maar te ijsberen van opwinding.
Mijn man is ook nog eens werken, dus
dat is ook zo van..... ihhiih maar.... ik ben zo blij, ik dacht, ik
moet het komen vertellen!!!!!
Als alles goed mag gaan dan ben ik dus 30 jan. uitgerekend. pfff ik ben zo blij

Van Harte Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Esk

Hoi Vlinder

GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Wat onwijs fijn dat je nu van die onzekerheid af bent, en wat een goede uitkomst.
Geniet er lekker van.

@de andere meiden, wat een gedoe zeg in het zh . Het is al vervelend genoeg, moeten ze het nu ook nog zo moeilijk maken. Heel veel sterkte in ieder geval en hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid (en nog belangrijker, positief resultaat)

Liefs Natalie
(21w6d)

Terug
Bovenaan