meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Pff, wat een hoop gegevens Cis. Ik vind het toch goed klinken dat de zaadkwaliteit iets beter is, zeker omdat het de tweede poging was. En bij jou lijkt alles goed te werken.
En IUI heeft misschien niet zoveel kans op slagen, maar het is wel een stuk minder belastend voor jou dan IVF of ISCI.
Nou, veel succes ermee.

Aangezien er nog geen rekbaar slijm bij mij te bekennen is, gaan we morgen eens proberen wat in te leveren bij het ziekenhuis. Wel lastig dat we nu niet mogen klussen..ben een weekendje vrij en dan kriebelt het toch wel. Nou ja, de rest van de week halen we het wel in :)

Groetjes, Staartjager

Hallo lieve meiden hier,

Ten eerste, de dames die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd, wat zullen jullie blij zijn, helemaal omdat jullie ook al zo lang bezig zijn.
Ik zal me even voorstellen en vertellen waarom ik nu eens hier kom ihihhi
Ik ben Petra, 29 jaar moeder van een dochter van 5 en sinds 6 weken getrouwd.
Aangezien ik het niet meer zo op de pil heb ben ik er nadat de relatie met de vader van mn dochter, gestopt met de pil. dat is nu dus meer dan 3 jaar geleden.
Altijd een cycles gehad van tussen de 28 en 30 dgn.
Sinds sept. vorigjaar zijn mijn ( nu man ) en ik bezig met zwanger worden, maar tevergeefs
Ik heb me sinds een week geregistreed hier bij dit forum, en ben beland ik de kluskippie ( geellig) alleen zitten hun eigenlijk in een andere situatie of ze zijn aan het ontpillen en de meesten (gelukkig) zitten in hun 1 tot 6 de ronde, en ja ik al wat langer dus dat is soms best lastig.
Ik loop nu ook met iets rond waar ik niet weet wat ik er mee moet, en dacht dan kom ik het hier maar vragen misschien weet iemand van jullie raad
Ik ben namelijk voor het eerst sinds jaren overtijd, nu een week.
Ik maar testen en maar testen maar niks, ik heb er rekening mee gehouden dat je dus nog 10 dgn na je laatse gemeenschap kunt testen en daar zit ik nu dus ook duidelijk overheen.
Ik word er zo onzeker van, de een zecht tja het kan wel, maar dan denk ik waarom geeft die test niets aan???
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? want ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen, ik word naast het feit dat ik nu onzeker ben ook bang, starks ben ik vervroegd in de overgang?? of ben ik ergens ziek?? qallemaal dingen waar ik niet aan wil denken, en ik word er dus echt deprie van.
De arst ( asistente) zegt gewoon afwachten alleen.... ik kan haast niet meer. ik weet niet meer wat ik moet doen.

nou lekker wanhopig verhaal he ihihih sorry kom ik hier binnen en dan meteen met zon stemming.

nou ik hoop dat iemand me iets meer kan vertelen.
Liefs Vlinder

Hoi Petra

Ik ben vanaf april 07 aan het 'proberen' Intussen al heel veel verschillende cyclussen gehad. Zit gemiddeld wel rond de 28 dagen, maar ineens was daar de uitschieter naar veertig dagen.. alle testen negatief.. terwijl ik niet 1 keer een cyclus langer dan 30 dagen had gehad.. helaas werd ik het dan toch op dag 40..
ik hoop dat het bij jou anders afloopt, maar bij mij was het loos alarm.
Testen kun je het besten doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden, anders is het vaak nog te vroeg.
Sja.. kan soms heel erg tegenvallen he.. wij zitten allemaal rond het jaar, de een wat langer de ander wat korter, en bijna iedereen gaat het circuit in hier.. bah bah..
maar zo heel soms hebben we een leuk berichtje hier.. dan zijn er opeens twee zwanger na ruim een jaar!
succes met afwachten, helaas is dat toch inderdaad het enige wat je kunt doen.. hoe frustrerend ook!!

staartjager: spannend, maandag het goedje inleveren, wanneer hoor je meer?
hou je nog effe   in dan he

Ik heb van t weekend gekeken wanneer mn nod is, donderdag isweer het moment van de waarheid.. nou ja.. zo spannend is het niet deze keer hihi. maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Pff...het was een gedoe, maar het is ingeleverd bij het ziekenhuis. Dat kon alleen tussen 8.00 en 9.00, dus wekker op 7.30. We zijn allebei nogal uitslapers, dus dat voelde vroeg. Opstaan, ontbijten, en dan moet er opeens wat op commando gebeuren. Ik ben wel trots op hem, lukte allemaal in 1 keer, alles meteen in het potje. Meteen naar het ziekenhuis gefietst, en daar begonnen de moeilijkheden.
We moesten eerst stickers laten maken. Maar het systeem bleek eruit te liggen, dus dat ging niet. We kregen een briefje mee dat de gegevens gecontroleerd waren. Toen bleek dat we het verkeerde potje hadden meegekregen. Het mag geen doorzichtig potje zijn, want door licht zou er materiaal afgebroken worden. Nou ja, na wat soebatten zouden ze het toch onderzoeken, maar misschien moet het daarom toch nog over.
Vrijdag of maandag hebben ze de uitslag, we kunnen vrijdag vast proberen te bellen.
Ik heb er geen goed voorgevoel over, maar ja, meer dan afwachten kunnen we niet.

Welkom Petra. Hoelang duurde het voor je zwanger was van je eerste? Tja, en het is inderdaad raar dat je zo overttijd bent zonder positieve test, maar het kan wel. Ik zou de dokter vragen om een uiterste datum dat je of ongesteld moet zijn, of een positieve test. Dan weet je een beetje waar je aan toe bent.

Sas, dit is toch je laatste NOD voor de afspraak bij de gynaecoloog? En wie weet, vanaf 6 dagen voor je eisprong kan je al vruchtbaar zijn, dus er is waarschijnlijk nog wel een kansje hoor.

Bo en Esther, hoe is het met jullie? Beginnen jullie het al te geloven?

Groetjes, Staartjager

hoi,

jeemig staarjager wat een toestand soms lijkt ook alles even tegen tezitten pffff.
Maar goed hopelijk komt het nu goed, ondanks het andere potje .

Hier verder alles het zelfde,
Met de zwangerschap van mn dochter was ik nadat ik gestopt was met de pil, de volgende maand al zwanger, dat ging heel erg snel.

Nou we wachten maar gewoon weer af meer kan ik niet doen.

Hallo allemaal,

Staartjager, wat een gedoe zeg! Het valt al niet mee om "het" op commando te doen en dan moet het misschien nog over ook! En nog niet eens door je eigen fout... hopelijk is de uitslag toch dat het in orde is. Hoe gaat het verder?

Sas, ik vind het toch wel spannend voor je hoor! Hou je ons op de hoogte?

Vlinder, welkom hier! Hopelijk heb je ook snel duidelijkheid.

Hier is het een beetje een rare dag. Vandaag wordt mijn vader (dus nu!) geopereerd. Hopelijk gaat alles goed. En ik heb dus vandaag ook een positieve ovutest EN het goede soort slijm (sorry!)... dus vanavond klussen, terwijl ik er gewoon geen zin in heb, maar ja, we hebben afgesproken er deze maand echt alles aan te doen, dus we proberen het toch maar...

Ik ben vrijdag van de trap gevallen en heb echt enorme bloeduitstortingen op m'n arm en bil. Vooral die op m'n bil is heel vervelend als ik wil liggen... hopelijk trekt ie snel weg, maar ik heb het vermoeden dat ie echt alle kleuren doormoet en nu is ie nog donkerblauw (bijna zwart)...

Nou, ik ga 's proberen dit bericht te posten, kan al de hele dag niks met deze site... hij doet het gewoon heel slecht.

Groetjes, Esk

Hoi meiden.
buh.... gisteravond opeens zomaar vanuit het niets spotting...
nu opeens weer vijf dagen te vroeg.. tijd voor de gyn dus.

Esk: o spannende dag vandaag, sorry had niet eens meer succes gewenst voor vandaag.. hopelijk is ie   nu al klaar en is alles goed gegaan.. denk aan jullie!!

Staartjager... half acht vroeg?? lekker uitslaapleventje hebben jullie :)
Wat een gedoe zeg met die zwemmers.. met haily was het ook al gezeik toen.. nu maar duimen voor een goede uitslag!!

Haily, hoe is het met jou?? en ciz??

Terug
Bovenaan