meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Ik ga even een post aanmaken in de zwanger lijst.
"zwanger na 8+ ronden"
Hopelijk komen jullie je hier snel bijvoegen.

Natalie

hey meiden!

Ik ben hier een hele tijd niet geweest. We zijn net 1 dag terug van Spanje. Was wel ff lekker hoor!! Ik heb gewoon lekker genoten en aan niks gedacht. Sangria..coctailtjes mmmm
Ik had het echt druk met alles. Afspraak bij de gyn gehad 3 weken geleden. 2 weken geleden moest mn vriend een potje inleveren bij de fertilieitsarts. Ik hab dan ook nog bloed laten prikken twee dagen voor de vakantie. Dat MOEST die dag. Het zal wel voor een of ander hormoon zijn neem ik aan??  Wat neemt dat allemaal veel tijd in beslag. tjonge jonge.
Ik heb nu nog steeds een blauwe plek van dat bloed prikken. Ze kon mn adertje niet goed vinden!! Straks ga ik maar ff bellen voor de uitslag van het zaad. En ook moest ik een afspraak maken één dag na mn ong. voor radiologie?!? Als je eenmaal begonnen bent, is er geen weg meer terug met de MMM.
En gisteren ben ik ong geworden. Gelukkig na mn vakantie.

maar wat is er hier weer veel gebeurd zeg!
Esther super gefeliciteerd!!! Het is je echt gegund!! En Bo jij natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd!! Jullie kunnen nu lekker genieten en je alleen maar zorgen maken om de kwaaltjes! haha

Ik heb nog niet alles goed gelezen. dat   ga ik vanavond denk ik ff doen. Ik ben nu nog bezig met wassen enz..
Meiden tot vanavond misschien.....doeidoei

ooow vlinder ook gefeliciteerd!!! Ik vergat je er bij te zetten in mn vorige berichtje...

SUPER!!!!

Vlinder, gefeliciteerd! he, fijn dat het een keer zo afloopt, we zijn met z'n allen hier zo vaak overtijd gweest zonder dat er iets aan de hand is.

Sas, je houdt de spanning er nog even in zie ik. Tja, theoretisch is het een goed teken om eerst spotting te hebben en dan niets meer, maar jouw cyclus heeft al zo gek gedaan dat ik er niets meer over durf te zeggen. Ik duim wel voor je...het zou natuurlijk heerlijk zijn als je al dat ziekenhuisgedoe kon overslaan.
En uitlsaapleventje... ja, ergens wel, maar dat komt door dat onregelmatige werken. Zowel m'n man als ik zijn geregeld pas 24.00 terug van het werk, en dan wil je ook nog even een uurtje uitsudderen voor je naar bed gaat. Overigens moet ik er voor mijn werk ook vaak om 6.30 uit hoor, maar dan juist als dat niet hoeft proberen we vaak samen wat uurtjes slaap te pakken, en dan is 7.30 wel vroeg. Had jij dat niet toen je nog onregelmatig werkte?

Esk, fijn dat alles goed gegaan is met de operatie! Tja, en dat klussen op commando...daarom gebruik ik dus geen ovulatietesten, dan moet het meteen. Ik zord dat ik de tijd rondom mijn ei minimaal om de dag klus, maar dan kan ik het toch meer schikken naar wanneer we in de mood ervoor zijn.
Hoe is het met je blauwe plekken?

Ciz en Haily, wat een horrorverhalen! Elke keer maar naar het ziekenhuis...Hoe regelen jullie dat met je werk eigenlijk?

Groetjes, Staartjager

Oh, ik zie nu pas je berichtje, Inge, welkom terug. Fijn dat je zo'n lekkere vakantie heb gehad.
Laat je het ons even weten als je uitslagen hebt?

ik kom alleen even spuien..
even snel thuis gegeten tussen de werkzaamheden door en voel me zo depri.. ben ongi aan het worden, en ondanks dat ik wist dat de kans klein was valt het weer zo vies tegen...  ben het vertrouwen even kwijt.. ik wil zo graag en het duurt potverdorie zoooo lang... boehoeoeoeoe (even uithuilen) zou het ooit nog goedkomen?

kom vanavond denk ik nog wel even buurten, moet nu gauw weer weg
liefs sas

Sassie, ik leef met je mee en weet precies hoe je je voelt. Heel veel sterkte en kop op meid! Jouw tijd komt vast heel snel!

'Liefs, Esk

ook effe een vlugge reactie!

Sas, ik leef ook met je mee, ik heb dat momenteel ook.
Maar misschien komt het ook door de verhalen die je hier leest. Ik heb dat tenminste wel wat.

Als eerste meiden die zwanger zijn geworden: IK BEN ECHT SUPERBLIJ voor jullie. Begrijp me niet verkeerd, jullie hebben er ook zeker hard voor moeten knokken, en hebben het zeer zeker verdiend. Ik gun het jullie ook zo.
Echt niet verkeerd begrijpen lieve meiden, maar het steekt.
Sorry dat ik zo eerlijk ben, maar misschien zouden jullie dat ook hebben.
Als ik jullie verhalen lees, krijg ik weer heel veel hoop, en denk ik; zie je wel, het kan nog allemaal, en dat na een jaar of zo! Maar dan wordt ik in het ZKH weer met de neus op de feiten geduwd en denk ik K..zooi.

Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel.
Maar zwangere meiden ik lees graag jullie verhalen, en ben benieuwd hoe het jullie verloopt.

Gr. Cis xxx

Ik durf bijna niet op plaats bericht te klikken????

Terug
Bovenaan