Vlinder, gefeliciteerd! he, fijn dat het een keer zo afloopt, we zijn met z'n allen hier zo vaak overtijd gweest zonder dat er iets aan de hand is.
Sas, je houdt de spanning er nog even in zie ik. Tja, theoretisch is het een goed teken om eerst spotting te hebben en dan niets meer, maar jouw cyclus heeft al zo gek gedaan dat ik er niets meer over durf te zeggen. Ik duim wel voor je...het zou natuurlijk heerlijk zijn als je al dat ziekenhuisgedoe kon overslaan.
En uitlsaapleventje... ja, ergens wel, maar dat komt door dat onregelmatige werken. Zowel m'n man als ik zijn geregeld pas 24.00 terug van het werk, en dan wil je ook nog even een uurtje uitsudderen voor je naar bed gaat. Overigens moet ik er voor mijn werk ook vaak om 6.30 uit hoor, maar dan juist als dat niet hoeft proberen we vaak samen wat uurtjes slaap te pakken, en dan is 7.30 wel vroeg. Had jij dat niet toen je nog onregelmatig werkte?
Esk, fijn dat alles goed gegaan is met de operatie! Tja, en dat klussen op commando...daarom gebruik ik dus geen ovulatietesten, dan moet het meteen. Ik zord dat ik de tijd rondom mijn ei minimaal om de dag klus, maar dan kan ik het toch meer schikken naar wanneer we in de mood ervoor zijn.
Hoe is het met je blauwe plekken?
Ciz en Haily, wat een horrorverhalen! Elke keer maar naar het ziekenhuis...Hoe regelen jullie dat met je werk eigenlijk?
Groetjes, Staartjager