Meeting 21 juli

Hallo dames

Toen wij in Eindhoven elkaar ontmoetten ging het heel vanzelf. Annemiek sprak me meteen aan toen ik er aan kwam. Als je een twijfelende zoekende moeder met baby ziet, kan het bijna niet missen. En als je niet de eerste bent... Hoe vaak zie je een bende kinderwagens?????
Hihi

Helaas lukt het me nog steeds niet om een foto te plaatsen... Ligt aan de computer denk ik.

Rosanne

Hihihi, 't was niet onaardig bedoeld! Ik vind overigens dat jij wel erg leuk op die eerste foto staat! En ik heb al genoeg leuke foto's van Laura gezien om te weten wat een mooi meissie het is! Maar ik vond het gewoon een grappige foto...zo'n lachende mama met een krijsende Laura...

quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 15:18:54'));

Hihihi, 't was niet onaardig bedoeld! Ik vind overigens dat jij wel erg leuk op die eerste foto staat! En ik heb al genoeg leuke foto's van Laura gezien om te weten wat een mooi meissie het is! Maar ik vond het gewoon een grappige foto...zo'n lachende mama met een krijsende Laura...

Het was ook niet onaardig aangekomen, hoor! Ik vind die foto ook errug leuk!

Terug
Bovenaan