Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toen wij in Eindhoven elkaar ontmoetten ging het heel vanzelf. Annemiek sprak me meteen aan toen ik er aan kwam. Als je een twijfelende zoekende moeder met baby ziet, kan het bijna niet missen. En als je niet de eerste bent... Hoe vaak zie je een bende kinderwagens?????
Hihi
Helaas lukt het me nog steeds niet om een foto te plaatsen... Ligt aan de computer denk ik.
Hihihi, 't was niet onaardig bedoeld! Ik vind overigens dat jij wel erg leuk op die eerste foto staat! En ik heb al genoeg leuke foto's van Laura gezien om te weten wat een mooi meissie het is! Maar ik vond het gewoon een grappige foto...zo'n lachende mama met een krijsende Laura...
Hihihi, 't was niet onaardig bedoeld! Ik vind overigens dat jij wel erg leuk op die eerste foto staat! En ik heb al genoeg leuke foto's van Laura gezien om te weten wat een mooi meissie het is! Maar ik vond het gewoon een grappige foto...zo'n lachende mama met een krijsende Laura...
Het was ook niet onaardig aangekomen, hoor! Ik vind die foto ook errug leuk!