mei 2007 moeders

Wat toevallig Bugs bunny! Feli trouwens!

En Mayotje, ik zou zeggen ga eerst van je vakantie genieten, dat bellen kan ook nog wel als je terug komt. Je vakantie zal niks anders zijn als je wel of niet weet wanneer je  daar terecht kunt toch.... Of je moet het toch een fijner idee vinden...
Nog gefeliciteerd en hopelijk gaat het dit keer goed!

Jaaaaaaaaaa hier ook een mei moeder!

Ik ben ook 5 mei uitgerekend!
Eerst heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige dat is over 2 weken en dan hoor ik ook wanneer de echo plaatsvind..

Fijne zwangerschap iedereen!

Kusjes ssuss

Ik ben uitgerekend  op 12 mei voor ons 2e kindje.
We hebben al een dochter Noa van 4.

ik heb 2 oktober m`n eerste echo.
Vind het spannend heb er nog geen een eerder gehad.
Bij m`n vorige zwangerschap had ik een verloskundige die nogal ouderwets was
ze deed het bij iedereen zonder echo.

dus vind dit wel errug leuk.

Hallo hallo,

Hier nog een mei 2007 - moeder.
Ik ben dan 23 jaar en bijna 3 getrouwd.
Dit wordt ons eerste kindje en ik vind het doodeng, maar ook vreselijk leuk en spannend!!

Ik heb 2 oktober de eerste afspraak met de VK en ook meteen een echo!
Ik kan niet wachten!

Jullie horen wel hoe het is wanneer ik geweest ben!

xx

Hoi Meiden,

Ook ik ben in mei uitgerekend. Als ik het goed heb dan is het 10 mei. Ik ben nu 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik heb nog geen contact gehad met de verloskundige. We gaan volgende week een weekje naar Cyprus toe en daarna wilden ik gaan bellen. Als nummer 2 geboren wordt is de oudste 22 maanden.

Vraagje voor mama's die hun 2de kindje verwachten. Ik voel me zo anders zwanger als bij de eerste. Toen was ik de hele dag door misselijk en heb veel gespugd eigenlijk vanaf het begin al. Nu heb ik veel meer last van mijn borsten en ben minder misselijk. Ik heb wel het gevoel dat ik al last heb van banden pijn. Ook heb ik minder eetlust en minder trek in lekkere dingen. BIj de 1e kon ik de hele dag door wel snoepen nu moet ik daar echt niet aan denken.

Voor iedereen gefeliciteerd en tot spreeks,

Groetjes Astrid

Hoi Astrid,

Ik ben ook zwanger van de tweede en ook bij mij is het deze keer heel anders.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik de hele dag door misselijk en moest ik steeds eten.
Nu heb ik dat helemaal niet. Mijn borsten voel ik de ene dag meer dan de andere dag.
Gisteren kwam ik helemaal aan het twijfelen. Zou het nog wel zo zijn ? Ik voelde namelijk niets bijzonders, behalve dan de buikpijn. dat heb ik op het moment heel veel.   Ik heb toen nog een test gedaan. Maar gelukkig gaf die ook positief. je wordt er gewoon heel onzeker van !!

Groetjes Sabine

Wat leuk ssuss! ook 5 mei! Feli!
De andere nieuw binnengekomen  mama's ook gefeliciteerd!

Ik voel met niet echt anders  als bij de 1e zwangerschap, wel minder last van mijn borsten heb ik het idee, maar misschien komt dat nog....
Ook weer nauwelijks last van misselijkheid.
Wel het idee dat mijn buik al iets uitgezet is, zou dat kunnen?????

Groetjesssss

gefeliciteerd dames!!! Komen jullie ook gezellig met ons meekletsen op www.oudersforum.nl ?

Terug
Bovenaan