mei 2007 moeders

hoi allemaal,

ik merk nog niets van een dikkere buik maar ja had bij mijn dochter ook al een heel klein buikje. Tot 6 maanden zag je er zelfs bijna niets van dat ik zwanger was. Ik hoop dat deze keer het sneller zichtbaar is want ben echt van plan om enorm te genieten van mijn zwangerschap deze keer (vorige keer was het minder leuk door allerlei omstandigheden).

Zijn jullie (ondanks het ongeloof) al bezig met namen enzo? En wat vinden jullie mannen (vrienden) er van?. De mijne is heel blij maar reageert echt als een man. Je weet wel, alsof het doodnormaal is dat je zwanger bent want dat was nu eenmaal toch de bedoeling    terwijl het voor mij toch weer heel bijzonder is.

Govis

Hoi hoi hier ook een mei mama,

Iedereen die ook zwanger is van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap toe gewenst.
Ik weet sinds anderhalve week dat ik zwanger ben. Ik kon het niet geloven en heb dan ook 4 testen gedaan . Ik ben namelijk na het stoppen met de pil, maar 1 keer ongesteld geweest wat dus inhoudt dat het binnen 1 maand gelukt is. Ik ben uitgerekend op 11 mei, wat ik aan 1 kant wel jammer vind, want dan trouwt mijn vriendin.

Maar we zijn er super blij mee. 27 september moet ik voor het eerst naar de verloskundige. Ook mag ik niet klagen, want kwaaltjes heb ik niet echt.

Heb alleen ontzettende pijn in mijn buik. alsof het gerekt wordt.
Ook ik heb het idee dat ik wat dikker wordt en mijn borsten aan het groeien zijn, maar denk steeds dat het tussen de oren zit.

Groetjes Nathasja

Hoi Allemaal,

Ten eerste allemaal Gefeliciteerd...
Weet sinds gister dat ik zwanger ben en ben op twaalf mei uitgerekend, heel erg spannend en onverwacht, heb twee maanden geleden nog een operatie ondergaan ivm endometriose en had dit dus totaal niet verwacht.
Hebben meer mensen ervaring met zwanger zijn en studeren, ik ga namelijk aankomende jaar afstuderen en maak mij een beetje zorgen of dit wel goed te combineren is.

Groetjes Wiets

Hallo,

Er is nu ook een  mei 2007 forum. Komen jullie hier ook gezellig kletsen?

Jaaaaaaaaaaaaaa, laten we hier stoppen en allemaal over gaan naar speciaal voor ons gemaakte mei 2007 moedersforum! (ook hier op de site dus...)

Groetjessssss

Hallo mei-moeders,

Ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen. Eerst het deel "zwanger worden" en sinds 7 weken "zwanger zijn"! Ik ben rond 3 mei uitgerekend. Vond het nu tijd om maar eens meer te kletsen. Wat zijn jullie berichtjes allemaal herkenbaar. Ook ik voel nog weinig en maak me hier best zorgen om. Af en toe wat een zeurderig gevoel in mijn buik en ik ben ook erg moe. Maar daar houdt het wel mee op. Geen misselijkheid... Vorige week ben ik bij de huisarts geweest, maar daar stond ik na 5 minuten weer buiten met het telefoonnummer van de verloskundigepraktijk. Morgen ga ik  ze even bellen. Misschien dat ik op korte termijn daar terecht kan voor een echo of misschien even het hartje horen. Pas dan ben ik gerustgesteld, denk ik.

Groetjes Tess78

Hallo Mei mamma's

Ook ik hoop in Mei mama te worden voor de eerste keer, ik ben uitgerekend op 8 Mei, kan het allemaal nog nie zo goed geloven, in 1 keer raak!
Op 19 Oktober krijg ik mijn eerste echo en op 24 Oktober voor het eerst naar de verloskundige, erg spannend allemaal.
Vandaag ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger,  we kregen gewoon 2 weken cadeau,  aangezien wij het pas 2 dagen weten.
Ben net terug van vakantie en als ik terug denk wat ik daar allemaal heb gedaan krijg ik wel een beetje de zenuwen, heel veel gelopen, van de boot afgedoken, wijn gedronken en gerookt (ben nu trouwens onmiddelijk gestopt met roken, valt niet mee maar ik hou vol)

Veel liefs,
Kelly

He hallo,

Hier een   28 jarige nieuwkomer op de site. Wij zijn er sinds twee weken achter dat ik zwanger ben. De eerste test kreeg ik geen streepje, de tweede test een vaag streepje en vanochtend was het flink raak.

Vandaag ben ik  naar de dokter geweest en volgens haar berekening is 12 mei de datum. Nu bijna 6 weken dus. Dit is overigens ons eerste kindje.

Ook voor ons was het meteen raak. We zijn in de zevende hemel.
Leuk detail is dat deze kleine gemaakt is op onze droomvakantie in Afrika. Wat een timing.

Morgen gaan we meteen bellen naar de verloskundige.
Ik zie in de berichtjes dat sommige eerst voor een echo gaan en later pas naar de verloskundige, waarom doen jullie dat?

Wij zijn nog absolute leken op dit gebied, dus tips zijn welkom.
We kunnen niet wachten om het te vertellen, maar het lijkt ons verstandig om nog even te wachten. Wanneer vertellen jullie het????

Groetjes en veel succes met jullie zwangerschappen.

Terug
Bovenaan