mei 2007 moeders

Gefeliciteerd nieuwe mama's!

En kindjemaken, ik had bij de eerste zwangerschap de eerste weken ook helemaal nergens last van, heb wel 4 test gedaan omdat ik het niet kon geloven. Pas na een tijd kreeg ik last van pijnlijke borsten en begon ik het aan kleine dingetjes te merken.
Owh ja, ik zou toch gewoon de verloskundige bellen als ik jou was, weet je tenminste wanneer je terecht kunt, wel zo fijn en leuk toch. Je kunt er toch nog extra bij zeggen dat je echt niet wilt dat anderen dit al te horen krijgen.

Ik had gisteren echt een beroerde dag.
Voelde me helemaal niet fit, hoofdpijn, buikpijn, moe.
Heb dan ook tijdens het slaapje van mijn zoontje op bed gelegen.
En rond etenstijd nog een poosje geslapen.
Denk dan gelijk heeft het met de zwangerschap te maken of zou het iets anders zijn, aangezien mijn zoontje begin van de week ook ziek was.....
Maar voel me vandaag gelukkig weer  stukken beter.

Nou geniet van jullie zwangerschap dames en tot schrijfs!!!!!

-----------------------

6w 1d
25 september echo

Hoi Hoi

Hier nog een Mei- moeder!!!
t is nog heel pril maar t voelt goed

als mijn berekeningen kloppen dan ben ik 21 mei uitgerekend
en zeg nou zelf : Mei is toch de mooiste maand van t jaar???
drukke maand voor ons hoor met veel verjaardagen( ikzelf 7 mei) en trouwdagen (ik ben 11 mei dit jaar getrouwd.)
ben 27 en momenteel huisvrouw en moeder van een heerlijke zoon van bijna 3

he ssuss ken je me nog???

gezellie hoor een mei topicje

liefs prietje

Hallo,

Ik weet sinds een paar weekjes dat ik zwanger ben. Het is totaal onverwachts. Was wel gestopt met de pil, maar we hadden zoiets. Doen het rustig aan. Maar ja toch zwanger. En heel erg blij! Ik ben  volgens mijn eigen berekeningen  2 mei uitgerekend. Ik heb overigens op een klein beetje pijnlijke borsten na nergens last van. Dus het is nog moeilijk te geloven. Maar ja na drie positieve testen zal het vast wel waar zijn.

Groetjes,

Suze

Hallo mei moeders!

Alles nog goed met jullie?

Ik krijg al echt een opgeblazen buik! Gister zei iemand tegen me; goh wat ben je toch dik geworden! oooooh errug!
Kan niet wachten totdat ik het iedereen mag vertellen, volgende week donderdag naar de verloskundige dus nog even wachten...

xxx ssuss

hoi hoi,

ik ben ook zwanger van mijn tweede en verwacht mijn baby rond 17 mei. Ik weet het nu sinds donderdag en ben erg  blij. Heb begin juni een curretage gehad en hoop nu die nare tijd af te kunnen sluiten.   Ik ben een beetje misselijk en heb een zeurderig gevoel in mijn buik. Voor de rest o.k. maar moet nu wel afkicken van mijn rookverslaving. Ik wil deze keer echt niet roken tijdens mijn zwangerschap maar ja, het blijft moeilijk want wil al heel lang stoppen met roken maar dat lukt steeds niet.

Vind het leuk om mee te doen met dit forum.

Hoi hoi,

Iedereen van harte gefeliciteerd!!

Ik weet sinds 08-09-2006 dat ik zwanger ben.
We hebben al een zoon van 8 jaar en hebben over deze zwangerschap 2 jaar gedaan.
Ik was al 3 maanden aan de Clomid (wondermiddel) die de eisprong regelt want ik had
bijna geen cyclus.Ik heb dus 5 testen gedaan afgelopen vrijdag en steeds wees die test
erop dat ik zwanger ben,super blij natuurlijk.Het enigste wat ik voel is een zeurende
onderbuik ( lijkt baarmoeder wel)en heb energie voor tien! Ben niet misselijk of iets dergelijks en heb ook geen pijn in mijn borsten,heeft iemand van jullie dat ook dat je
geen zwangerschapskwaaltjes hebt? 22 september mijn echo,ben heel benieuwd.
Morgen ben ik 5 weken volgens de internetberekening.

Groetjes Amanda

He mamma's!

sinds vorige week woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Vandaag exact 5 weken onderweg en als ik het goed heb uitgerekend op 14 mei uitgerekend. Heel spannend hoor!

Ik ben erg moe en heb pijnlijke borsten, maar heb er toch af en toe moeite mee te geloven dat het echt waar is. Afgelopen juni zijn we getrouwd, en pas na de bruiloft gestopt met de pil, ben slechts 2x ongesteld geweest... ongelofelijk! Wij hadden erop gerekend dat het minstens wel een half jaar zou gaan duren!

Ik heb steeds de neiging om meer testjes te kopen, maar ja, 1 is ook al 99% zeker, en een week overtijd zal toch ook al genoeg zeggen... maandag ga ik naar de huisarts, mijn huisarts wil mij blijkbaar eerst zelf zien en spreken, de assistente vertelde me dat hij me van alles uit gaat leggen hoe nu verder.

Zijn er meer meiden die nu al het idee hebben dat  ze een buikje krijgen? Of is het maar verbeelding...?

Liefs, Sissi

Dag allemaal, ik weet sinds een week of 2 dat ik zwanger ben. Maar heb er al tig testjes tegenaan gegooid, want ik heb geen enkele kwaal (die enorme rugpijn heb ik wel vaker) en om de zoveel dagen wint mijn ongeloof het weer... voel me een  waanzinnige sufferd. Want ik verwacht nota bene mijn vierde (!) kind en ben nu voor de 6e keer zwanger! Je zou denken dat je dan wel  door de wol bent geverfd, nou mooi niet dus. Misschien een steuntje voor andere twijfelaars?

Ik verwacht rond half mei uitgerekend te zijn, maar dat weet ik hopelijk na morgen met meer zekerheid, want dan heb ik mijn gynaecoloog gesproken. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan