A
Anoniem
Guest
Gefeliciteerd nieuwe mama's!
En kindjemaken, ik had bij de eerste zwangerschap de eerste weken ook helemaal nergens last van, heb wel 4 test gedaan omdat ik het niet kon geloven. Pas na een tijd kreeg ik last van pijnlijke borsten en begon ik het aan kleine dingetjes te merken.
Owh ja, ik zou toch gewoon de verloskundige bellen als ik jou was, weet je tenminste wanneer je terecht kunt, wel zo fijn en leuk toch. Je kunt er toch nog extra bij zeggen dat je echt niet wilt dat anderen dit al te horen krijgen.
Ik had gisteren echt een beroerde dag.
Voelde me helemaal niet fit, hoofdpijn, buikpijn, moe.
Heb dan ook tijdens het slaapje van mijn zoontje op bed gelegen.
En rond etenstijd nog een poosje geslapen.
Denk dan gelijk heeft het met de zwangerschap te maken of zou het iets anders zijn, aangezien mijn zoontje begin van de week ook ziek was.....
Maar voel me vandaag gelukkig weer stukken beter.
Nou geniet van jullie zwangerschap dames en tot schrijfs!!!!!
-----------------------
6w 1d
25 september echo
En kindjemaken, ik had bij de eerste zwangerschap de eerste weken ook helemaal nergens last van, heb wel 4 test gedaan omdat ik het niet kon geloven. Pas na een tijd kreeg ik last van pijnlijke borsten en begon ik het aan kleine dingetjes te merken.
Owh ja, ik zou toch gewoon de verloskundige bellen als ik jou was, weet je tenminste wanneer je terecht kunt, wel zo fijn en leuk toch. Je kunt er toch nog extra bij zeggen dat je echt niet wilt dat anderen dit al te horen krijgen.
Ik had gisteren echt een beroerde dag.
Voelde me helemaal niet fit, hoofdpijn, buikpijn, moe.
Heb dan ook tijdens het slaapje van mijn zoontje op bed gelegen.
En rond etenstijd nog een poosje geslapen.
Denk dan gelijk heeft het met de zwangerschap te maken of zou het iets anders zijn, aangezien mijn zoontje begin van de week ook ziek was.....
Maar voel me vandaag gelukkig weer stukken beter.
Nou geniet van jullie zwangerschap dames en tot schrijfs!!!!!
-----------------------
6w 1d
25 september echo