mei 2007 moeders

quote: Jaikke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2006 19:52:42'));

Wat leuk ssuss! ook 5 mei! Feli!
De andere nieuw binnengekomen  mama's ook gefeliciteerd!

Ik voel met niet echt anders  als bij de 1e zwangerschap, wel minder last van mijn borsten heb ik het idee, maar misschien komt dat nog....
Ook weer nauwelijks last van misselijkheid.
Wel het idee dat mijn buik al iets uitgezet is, zou dat kunnen?????

Groetjesssss

Hey jaikke!!
Jaa tuurlijk kan dat dat je buik al aan het opzetten is!
Ik heb s'ochtends ook een opgeblazen buik en zodra ik wat eet word mijn buik steeds dikker en sávonds kan ik mijn broek niet eens dicht krijgen!
Ik ben met vlagen misselijk, gistermiddag wel en sávonds niet en nu ook niet..
Ik ben alleen rond sávonds etenstijd zo moe en na het eten ga ik even liggen daarna is het ook over, het lijkt net of mijn armen en benen zo zwaar zijn..
Enne pijnelijke borsten ja dat heb ik zeker!

xxx ssuss  (6wk zw) bijna 7 hihi

Ik heb zelfs mijn zwangerschapskleding  al opgezocht, haha.
Niet dat ik er al in ga lopen hoor
Maar 2 van mijn joggingsbroeken pas ik al, heb er zelfs nu eentje aan LOL,  daar zit ook een touwtje in en zit ie eigenlijk al prima. Zie ik in de spiegel toch echt al wel een soort zwangerschapsbuikje.....
Merk dat ook vooral 's avonds dat die buik al wat "dikker" wordt.
Had niet gedacht dat je zo snel al wat zou zien.
Al kan ik het in gewone kleding nog prima verbergen natuurlijk, gewoon wat dikker als anders toch. Was in de zomervakantie ook wel wat aangekomen door dat vele snaaien en ongezonder eten...dus buikje was al wat dikker
Ben vandaag trouwens  knap moe na een dag werken.....

hallo allemaal,

Ik ben rebecca en getrouwd en nu ongveer 5 weken zwanger ik ben 12 mei uitgeteld en 25 september heb ik de eerste echo Wij hebben er lang over gedaan om zwanger te worden dus we zijn dolgelukkig verder heb ik nog weinig kwaaltjes.

liefs rebecca

Hey Rebecca,

Welkom bij mei 2007 moeders!!!
Wens je een fijne zwangerschap toe!
Lekker he, zo weinig kwaaltjes.

Tot forums!

Hoi mei mama's,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik wordt hopelijk ook een mei mama. Heb in april een miskraam gehad en daarom ben ik nu een stuk voorzichter. We durven eigenlijk ook nog niet echt blij te zijn. Eerst een echo met hartje en dan kunnen wij gerust zijn. Vanaf wanneer is dat mogelijk. Heb namelijk afgelopen maandag een echo gehad om alles nog eens te laten checken na afloop van de vorige miskraam. Toen was alles goed, geen bijzonderheden. En nu ben ik zwanger....? De dame van de echo zei nog of je wordt op hele korte termijn ongesteld of je bent net een paar dagen zwanger. Dat geloof ik niet hoor, we hebben nog niet op uur en tijd geoefend. Nu toch wel volgens de test. Hoe lang blijft het hcg hormoon nog in je lichaam na een mislukte zwangerschap? Ik wil een nieuwe echo laten maken zodra we iets kunnen zien. De vorige keer ging ik na 8 weken opnieuw voor een echo en bleek ik de hele tijd al een lege vruchtzak te hebben. Pijnlijke borsten, dikke buik, honger, moe. Alles was er, dus nu heb ik zo iets van hou je me weer voor de gek lijf???? Ook heb ik een dag of 9 geleden een klein beetje oud bloed verloren. Kan me herinneren dat dit de vorige keer ook was, dus hoop dat het nu toch anders is. Ben nog niet moe, heb geen pijnlijke borsten, ben wel van de week smiddags en savonds wat minder lekker geweest. Zeurende overgeefneigingen.

Succes allemaal en als ik iets weet dan horen jullie het.

kussss
m

Hallo allemaal!!

Ik heb van de week ontdekt dat ik zwanger ben....hiep hoi, ben zooooo blij!!!
Maar, tegelijkertijd ook nog zoooooo onzeker....dus ik heb gelijk een paar vraagjes voor de 'ervaren moeders/zwangeren' onder ons ;

De belangrijkste reden dat ik nog zo onzeker ben is dat ik echt he-le-maal nergens last van heb of iets voel. Ik ben nu (volgens de internetberekeningen) ruim 4 weken. Zijn er meiden die hetzelfde hebben meegemaakt en misschien pas later verschijnselen kregen of juist helemaal niet.....ik hoor t graag!!

2e vraag is: wanneer kun je de verloskundige bellen? ja, dat kan natuurlijk altijd maar ik ken iemand die daar werkt en ondanks dat ze waarschijnlijk geheimhoudingsplicht heeft wil ik t liever zo lang mogelijk uitstellen zodat ik minder risico loop dat vrienden t van anderen horen. We hebben nl besloten om ouders en 1 bevriend stel op de hoogte te brengen en de rest pas na ong 12 weekjes....

3e vraag is of jullie tips hebben van wat je moet doen en laten nu je zwanger bent. Uiteraard zal ik van de verloskundige ook alles horen maar voor die tijd zou ik graag alvast de belangrijkste dingen weten waar ik rekening mee kan houden. Dat zal dan m.n. om voedsel gana verwacht ik.....daar lees je nl ook zoveel verschillende dingen over.....

Iig alvast heeeeeeel erg bedankt voor jullie reactie en veel liefs, Lotte.

Hoi hoi,

Ik ben voor het eerst op dit forum, heb wel al veel gelezen op de zwanger worden site maar me zelf nog nooit ingeschreven, nu vond ik het eens tijd worden.

Ik ben nu zelf 6 weken zwanger voor de 1ste x en op 6mei is het zover, waarschijnlijk heb ik 28sep. mijn eerste echo omdat ik het heel erg graag op 6okt aan iedereen zou willen vertellen omdat ik dan ga trouwen.
Het is echt nog allemaal zo onwerkelijk omdat je nog helemaal niks ziet, je voelt nog niet echt veel omdat ik " gelukkig" niet misselijk ben ofzo, het enige waar ik last van heb op het moment is mijn stoelgang, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik gestopt ben met roken voor de baby.

Ik hoop de komende maanden nog vaker terug te komen en tips en gezelligheid uit te wisselen......

Terug
Bovenaan