Mei 2009: zwanger van de 2e, 3e of 4e

A

Anoniem

Guest
Aangezien er nog geen Mei 2009 forum is open ik bij deze een topic voor de meiden die uitgerekend zijn in Mei 2009.

Dit topic is speciaal voor die meiden die weer zwanger zijn en het allemaal al een keer hebben meegemaakt. Maar elke zwangerschap is anders en bijzonder. Hier kan je je ervaringen delen met andere die net zo ver zijn als jij en hun zwangerschap kunnen vergelijken met de vorige. Of lekker kletsen over hoe je kinderen reageren op het feit dat er een nieuw broertje of zusje bijkomt.

Hoi!
Ik ben uitgerekend 31 mei, of 1 juni, weet het nog niet exact, dus val een beetje tussen mei en juni in...
In ieder geval is dit mijn derde zwangerschap, vierde kindje.
Ik heb al een zoon van 5 1/2, en twee dochters van 3 1/2 (tweeling ja).
Deze zwangerschap is evengoed weer nieuw en spannend! Ik ben vandaag 7 weken zwanger, en kots-en kotsmisselijk! Dat maakt me weer extra zenuwachtig, want de vorige keer dat ik zo misselijk was, was het een tweeling...
gelukkig hebben we donderdag een vroege echo, en dan weten we hopelijk meer, ik vind het heeeel spannend! Op een paar collega's na weet nog niemand het, maar na de echo gaan we het aan de ouders vertellen. De kindjes gaan we het pas met Sinterklaas vertellen, want het duurt voor hun al lang genoeg...
Groetjes, Yvette

Hoi,

Ik ben ook uitgerekend in mei:  4 mei 2009. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en heb het al op de echo gezien en gehoord! Ben misselijk en moe, maar dat gaat wel weer over..

Liefs Kayleigh

hoi,
ik ben voor de 4e keer zwanger. Helaas heb ik 2 miskramen gehad en hebben we de 3e zwangerschap af moeten breken toen de nieren van ons kindje zich niet goed bleken te ontwikkelen.
Nu lijkt het allemaal goed te gaan. Het is wel eng. De kwalen die ik bij de vorige had, zijn nu minder duidelijk, wat me niet zekerder maakt. Vandaag een echo gehad en gelukkig gaat het goed! Nu 9 weken volgens de meting.

groetjes
Patricia mama van Bas*

hallo dames

ik had mij bij de topic mei 2009 al aangemeld maar hier moet ik zijn.

ik ben ninke en zwanger van de 2e. Onze dochter die wij al hebben heet sam marit en nu zijn we dus zwanger. nu 10 weken! 22 oktober hebben we de eerste echo.
sam is nu 16 mnd en ik ben 14 mei uitgeteld. dan schelen ze 2 jaar!

de zwangerschap verloopt nog goed, ben wel misselijk en heel heel erg moe.

hier ook een mei mama

na 1 miskraam(leeg vruchtzakje) ben ik nu zwanger van de 2e
ik ben 20 mei uitgerekend en ben nu 9 weken

bijna iedereen weet het al,ik heb al 2 echo's gehad en die waren perfect,dus waarom zou ik het verzwijgen

ik heb al een zoontje die in mei 3 word,dus dan schelen ze 3 jaar.

hebben jullie ook zoon last van een groeiende buik
ik moet al echt positie kleding aan,ze zeggen dat het bij de tweede sneller gaat.

dus echt verzwijgen zit er voor mij niet echt in!

xxx

Hoi!
Ik had me al eerder aangemeld bij het mei 2009 forum, maar dat werd zo druk dat ik het niet meer bij kon houden!
Mijn naam in Miranda. Ik ben 9 weken zwanger van de 2e. Mijn zoontje wordt over 2 weken 4 jaar, dus daar zit straks 4,5 jaar tussen. Best lang, maar is een bewuste keuze geweest. Vrijdag heb ik mijn eerste echo en ben erg benieuwd of het allemaal goed gaat.
Voel me flink beroerd, erger dan de 1e keer.

Deze keer ga ik al jullie verhalen bijhouden!
Tot snel!

groetjes,
Miranda

hoi
ik ben mira 26 jaar en zwanger van de 2de als het allemaal klopt en ik uitgerekend op 30 mei Volgende week 23 okt mag ik voor de eerste echo maar vindt het allemaal wel weer erg spannend!
ik hoop gezellig met jullie mee te mogen kletsen
mira mv marek

Terug
Bovenaan