Mei 2009: zwanger van de 2e, 3e of 4e

hoi meiden

ik was al aangemeld bij mei mama,s ,maar wat al gezegt werd daar is het zo druk dat je er geen weg wijs meer uit kunt worden.
dus ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten.
ik ben nu zwanger van een 2de heb al een dochtertje die in februari 3 word.
dus ze zullen iets meer als 3 jaar schelen wij hebben er ook bewust voor gekozen om er zoveel tijd tussen te hebben.
dit is wel een hele andere zwangerschap bij mijn eerste heb ik nergens last van gehad en kon je pas met 25 weken zien dat ik zwanger was.
nu is alles zo anders ben veel misselijk en ook erg moe.als het klopt ben ik nu 8 weken en 4 dagen zwanger en mijn gewone broeken kan ik al bijna niet meer dicht krijgen terwijl ik toch 5 kilo ben afgevallen jaja mijn man lacht zich slap.

iedereen nog gefeliciteert met de zwangerschap en hopen dat bij de meiden die misselijk en moe zijn het maar met 12 weken wat minder mag zijn (daar wacht ik echt op)
ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo het kan mij niet snel genoeg donderdag zijn

groetjes patricia   mama van quinty

hoi!
We zijn gisteren voor de echo geweest, het is er eentje, en het hartje klopt!! (Als tweelingmoeder had ik toch een de zenuwen van: het zullen er toch niet weer 2 zijn??)
Maandag ben ik 8 weken, over een week of vier krijgen we nog een uitgebreide termijn echo, maar voor nu ben ik al heel blij en gerustgesteld, en we gaan het nu ook aan de ouders vertellen!
Groetjes, een blije (maar heeeel erg misselijke) yvette

Hoi dames!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ik kom ook gezellig meekletsen!

Ik heb vanmorgen de 2e echo gehad, ben morgen 12 weken zwanger en uitgerekend op 2 mei. Alles zag er gelukkig prima uit. De 1e echo hebben we al met 7 weken gehad, en toen klopte het hartje al. (we hebben ook al 2x een miskraam gehad, vandaar dat we zo vroeg mochten)

Ik zal me even netjes voorstellen: ik ben Annemarie, 29 jaar en getrouwd met Marcel, hij is 28.
Samen zijn we al de trotse ouders van 3 prachtige dochters: Nadia (8 jaar) Céline (5 jaar) en Marin (2 jaar).
En nu dus een 4e wondertje op komst!!

Moet zeggen dat ik het wel weer net zo spannend vind als de vorige keren hoor!

Hoi!
Gezellig dat er steeds meer zwangere meiden bijkomen. Maar nog steeds lekker overzichtelijk! Haha!
Annemarie jij zwanger van de 4e? Respect! Wat een gezellige drukte moet dat bij jullie thuis zijn?
Wij hebben er 4 jaar over nagedacht of we er wel een 2e bij konden hebben. We hebben zo'n druk zoontje dat we onze handen er vol aan hebben. Maar nu hij volgende week naar de basisschool gaat hebben we weer wat ruimte. En het lijkt ons voor hem ook zo leuk. Alleen is maar alleen!

Vandaag zijn wij voor de eerste echo naar het ziekenhuis geweest...en...Het was allemaal goed! Hartje klopt en we zijn inderdaad precies 9 weken. Ik geloof dat ik nog zenuwachtiger was dan de eerste keer. Pffff wat een opluchting.

Zijn hier nog meiden die een nekplooimeting willen laten doen? Wij hebben er vandaag een gesprekje over gehad en omdat er toch geen risico's aan vastzitten, laten we het maar doen.

Nou, tot schrijfs!

Miran

even een waardeloze reactie, maar dit stukje staat weer meer naar boven, anders zakt het zo ver weg,

gr.

Patricia mama van Bas*

hallo allemaal
alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
vanmorgen voor gesprek naar de vk geweest en hoe zij het berekende zou ik ipv 30 mei pas 6 juni uitgerekend zijn ivm lange cyclus Dus donderdag de echo maar even afwachten maar zat op de fiets terug naar huis te berekenen en dacht dat zou betekenen dat ik met 3 weken al positief heb getest terwijl ik bij mijn zoontje pas met 6 weken een positieve test had dus wacht wel af

bij ons begonnen ze ook over die nekplooimeting ik heb er voor   gekozen om het niet te doen Vindt het risico als je een vehoogte kans heb om vervolgens een vruchtwaterpunctie te laten doen echt veel te hoog want deze is niet zonder gevaar voor je baby!   Net zoals bij de eerste wacht ik wel tot de 20 weken echo.

Allemaal een fijne dag verder en jullie horen het donderdag weer van me

Hoi Annemarie!
Leuk, volgens mij ben jij de eerste die ik hier tref, die ook zwanger is van de vierde! Ik vind het ook weer even spannend hoor! En voel me weer heel anders dan de vorige keren (en dat is deze keer niet positief, hihi, want ik ben nog nooit zo beroerd geweest!)
Wij hebben een zoon van vijf en een half, en twee dochters van bijna vier (januari). Ik ben begin juni uitgerekend, ben vandaag 8 weken en 1 dag, maar ik kan echt niet wachten tot die eerste 12 weken om zijn, en ik me misschien weer wat beter ga voelen!
Wanneer vertel jijhet aan je kinderen? Wij willen nog even wachten, maar ik vind he wel heel moeilijk hoor!
Groetjes, Yvette

quote: Mamamiep reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2008 11:41:59'));

Hoi dames!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ik kom ook gezellig meekletsen!

Ik heb vanmorgen de 2e echo gehad, ben morgen 12 weken zwanger en uitgerekend op 2 mei. Alles zag er gelukkig prima uit. De 1e echo hebben we al met 7 weken gehad, en toen klopte het hartje al. (we hebben ook al 2x een miskraam gehad, vandaar dat we zo vroeg mochten)

Ik zal me even netjes voorstellen: ik ben Annemarie, 29 jaar en getrouwd met Marcel, hij is 28.
Samen zijn we al de trotse ouders van 3 prachtige dochters: Nadia (8 jaar) Céline (5 jaar) en Marin (2 jaar).
En nu dus een 4e wondertje op komst!!

Moet zeggen dat ik het wel weer net zo spannend vind als de vorige keren hoor!

Hoi meiden,
Hoe gaat het ermee?
Werkt toch niet zo lekker als een gewoon maandforum he? Maar we moeten het er maar mee doen!
Ik zit vandaag even thuis omdat de jongste hier wat ziek was (loopt nu alweer rond of er niets aan de hand is trouwens maar vanmorgen vroeg dikke koorts...)
Probeer wat te werken, dat ging vanmorgen wel, maar nu niet meer, veel te moe. Hoop echt dat dat nu eindelijk ook wat minder wordt, ben nu toch eindelijk over de 12 weken heen en de misselijkheid is een stuk minder al.
ik ben trouwens op 3 mei uitgerekend van de derde (heb twee dochters van 2 en 1)! Nog een half jaartje te gaan dus!!
Ik heb de kleine al een paar keer heel voorzichtig gevoeld! Al zeggen alle experts dat dat niet kan met 10/12 weken.
Hoe zit het met jullie, voelen jullie al wel eens iets?

groetjes
klarie

Terug
Bovenaan