Mei 2021 ❤

Eens @ poepiemonster!
Het is ook heerlijk om al een datum in de agenda te hebben staan om naar uit te kijken. En leuk dat jullie dan precies een feestje hebben (hopelijk gooit Corona geen roet in het eten). 
Wij vertellen het waarschijnlijk aan onze beste vrienden stel. Vorige keer ook gedaan en die konden mijn zoontje ook opvangen toen wij naar het ziekenhuis moesten. Ouders pas na eerste echo. Dus toch maar inplannen denk ik ??

Gefeliciteerd Basje! Ja toch fijn die digitale test voor de bevestiging. Ik had t anders ook niet geloofd. Het besef kwam sowieso een paar dagen later, dat het geen verbeelding is. 
Wij gaan het pas vertellen na de 2e echo waarschijnlijk. Dus rond 12 weken. Als ze het niet eerder raden. Ik ben nogal een open boek en heb totaal geen pokerface haha. Mijn 2 beste vriendinnen weten het al. Die hebben het ook al geraden haha. Maar bii een 2e vind ik dat minder erg. Ze wisten dat we bezig waren.
Je kan wel degelijk klachten hebben de eerste 2 weken. Ja niet die zogenaamde eerste 2 weken, want dan ben je nog niet bevrucht. Maar ik voelde ook al wel wat na de bevruchting. Vooral de 2e week. Als je trouwens een test doet met weken indicator, dan geeft die wel de bevruchting tijd aan. Dus je moet daar 2 weken nog bij optellen. Verwarrend he haha.
Het besef dat er iets moois in mn buik zat kwam toch pas met de eerste echo als je het hartje hoort. Dan word het echt. Daarvoor geloofde ik het ook niet haha. En de 2e echo had ik ook zo'n momentje. Was met 11 weken en ij dacht dat ik weer een sojaboontje te zien kreeg, maar het had al armpjes en beentjes en een hoofdje en het draaide rondjes, het bewoog echt. Toen werd ik emotioneel. Dat was zo mooi om te zien. Toen besefte ik echt oke er groeit iets levends in mij, een prachtig babytje

Gefeliciteerd allemaal❤️ het is ook zo spannend allemaal! 

Wij gaan het onze ouders vertellen na de eerste echo (14 september) en dan gaan we gaandeweg meer mensen inlichten. Mijn tandarts weet het trouwens wel al? kwam er niet onderuit i.v.m. het maken van foto’s, maar hij zal dit niet gaan rondbazuinen ?

Gisteravond toch nog maar een testje gedaan, kon mezelf echt niet inhouden. Deze was wederom erg licht, terwijl ik toch zeker over mn nod zit. Ik word echt gek van de onzekerheid. Voel me nog steeds zwanger inclusief kwaaltjes, maar begin ook langzaamaan het gevoel te krijgen dat dit eindigt in een mk ?

Heb vandaag weer een early test gedaan. Maandag een zeer licht streepje. En vandaag al wat donkerder! Maar valt voor mij nog onder categorie licht. Maar het gaat de goede kant op. Zaterdag zoals eerder gezegd een cb wekenindicator. Het begint al steeds echter en echter te voelen. 

Voel me zo intens gelukkig en blij, dat je het bijna al meteen aan iemand wil vertellen. Zeker iemand die dicht bij je staat. Hebben jullie dat ook? Maar ik hoop echt dat het ons lukt tot na de eerste echo. Dat wil ik namelijk eigenlijk heel graag, maar mijn blijdschap kan dat nog wel eens lastig gaan maken. Mocht er zaterdag zwanger in beeld staan dan ga ik maandag vk bellen voor een afspraak. 

Een fb groepje lijkt me leuk, alleen wacht ik daar nog even mee om me aan te sluiten tot na de eerste echo☺️

Bij mij lopen de testen nu eindelijk wel wat op. Maar nog geen knallers hoor. Dus snap de zorgen. Ik durf nu wel steeds meer een beetje voorzichtig wat meer te geloven. 
Ja zou leuk zijn als jullie bij het fb groepje komen ?
Wij hebben de 22e echo. Nog zo lang wachten. In de mail staat dat ze hem inwendig gaan doen. De vorige keer kreeg ik gewoon een uitwendige echo de eerste keer. Dus dat is even een dingetje. Maargoed na de vorige bevalling en rompslomp eromheen, ben ik al minder preuts geworden haha

@Mivd,  ik snap dat dit heel stressvol is. Morgen nog een keer testen? Ik hoop op een oploop!
@mwh,  hier ook de behoefte om het met iedereen te delen, maar wij houden ons nog eventjes in. Wat vind je spannend aan een inwendige echo?

Hoi dames,
Ook ik mag me voorzichtig aanmelden! Ik heb al een dochtertje van 10 maanden. Als alles goed mag blijven gaan ben ik 10 mei uitgerekend. 

Voorzichtig gefeliciteerd allemaal! ♥️

Misschien een leuk idee om een groepschat aan te maken via whatsapp? 

liefs,
D.

Terug
Bovenaan