Mei 2021 ❤

Nou ik heb na 3 miskramen eindelijk een positieve zwangerschap. Had mijn eerste echonpas bij 8+5 en alles is goed. Hartje klopt en groei klopt. Ik ben moe en super beroerd dus: het kan niet beter! Inmiddels 9+5 dagen zwanger dus al in de tiende week. Spannend! Over 1,5 week de termijnechi maar zoals het lijkt worden we halverwege mei papa en mama??❤️❤️ van ons eerste wondertje❤️

Gefeliciteerd annouck geniet er van na 3 miskramen mag je nu eindelijk genieten bij welke weken heb je de miskramen gehad ?en kun je er nu wel al van genieten ?

Hi meiden,

Hier de termijn echo gehad en alles zag er gelukkig goed uit! ? Uitgerekende datum is: 10 mei

Nog meer dames die de termijn echo al hebben gehad? Ben benieuwd! ?

Hier ook net een echo gehad! Was erg gespannen, maar alles was goed. Datum 13 mei. Wat een mensje is er al te zien, handjes, neus.. en het was lekker aan het rondhupsen in de buik, erg leuk gezicht. 13 nov mag ik komen voor een pretecho (geslachtsbepaling), lekker vroeg dus! Hopelijk mogen er meer mensen genieten binnenkort! 

Hallo allemaal, 
Helemaal nieuw hier, maar had behoefte aan vrouwen in hetzelfde schuitje! Hier uitgerekend op 3 mei van de tweede. Tegen die tijd is onze zoon ruim 15 maanden.

Nooit gedacht zo "snel" (wat is snel) voor een tweede te willen gaan, maar het heeft weer zo mogen zijn.

Dan nu: zijn er vrouwen in deze groep die veel last hebben van hun hormonen? In de zin, een verdrietig gevoel hebben, niet per se down/dipsaus.
Groetjes!

Hier niet.. alleen angst dat t mis zou gaan. Maar dat komt denk ik door de miskraam in jan.. das na echo 2 ook bijna weg. Wel korter lontje dan normaal, maar dat had ik bij mn dochter ook. Kan je het downgevoel ook niet plaatsen? Hormonen kunnen gek zijn!

@StephW Fijn dat de echo goed eruit zag!! Hier ook 13 november geslachtsbepaling echt totaal geen voorgevoel.. jij? 

@ArankaGoud Wij hebben al een zoontje van bijna 9 maanden en is ook 15 maanden als de baby geboren wordt!! Ben heel benieuwd hoe het is met 2 kleintjes in de luiers... zal even een drukke boel worden 

Terug
Bovenaan