Mei 2021 ❤

O nee Cherry? sterkte! Laat je weten wat de ha zei?
Mn verloskundige maakt zich nog geen zorgen. Het was niet heel veel bloed een vlek het is niet door mn ondergoed heen gelekt. En helder rood bij afvegen. Daarna werd het al minder zojuist bij het toiletbezoek niks meer gelukkig. Ze zegt dat het anders echt op een menstruatie moet lijken. Heb ook niet veel buikpijn een beetje maar. Het bloedverlies kan vandaag nog wel even doorgaan.
Ze denkt dat het met de innesteling of gemeenschap van gisteren te maken heeft. Omdat ik 4+3 ongeveer ben en dat past in het termijn. Als het niet erger wordt heb ik gewoon op 17 sept een echo. 

@juliaa gelukkig, dat klinkt redelijk geruststellend. Al snap ik als geen ander dat je je continu zorgen maakt of het wel goed gaat. En jij hebt geloof ik al ooit een mk gehad toch? Probeer te relaxen en hopelijk is het snel 17 sept! 
dit worden hele spannende dagen/weken!

Cherry wat spannend voor je! Hoop op een positieve test en dan proberen vol goede moed uit te kijken naar 21 september!
Heb net ook Kruidvat 2v5 gehaald om te kijken of ze oplopen dat zou mij namelijk erg geruststellen. Weet niet of ik die vandaag nog zal doen? Kan Nu wel overdag toch? Probeer nu even lang er tussen te laten en weinig te drinken. 
Heb inderdaad in juni een MA gehad. Mocht het nu weer mis zijn dan ben ik er wel op voorbereid en dat was ik toen niet dus ik voel mij best kalm momenteel. Heb alleen zo weinig kwaaltjes dat ik denk dat het weer niet goed zit?

Jaa ik denk dat je ze nu wel overdag zou kunnen doen, maar ik zou denk ik voor de zekerheid nog in de ochtend testen. Had je toen ook weinig kwaaltjes? Ik snap dat je vergelijkt ik zou dat denk ik ook doen maar probeer het los te laten... je kan niks meer doen dan afwachten nu ?

Ahneeeee cherryblossom en juliaa. Hoe gaat het met jullie? Weten jullie al meer?
Ik heb een afspraak staan bij de vk 24 september. Ben heeeeeel benieuwd! Hoop echt dat alles goed gaat, nog 3,5 week geduld hebben. 

Ik meld mij hier ook voorzichtig aan. Vanmorgen een hele vroege zeer licht positieve test... Met alle symptomen ?

Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven! Gek hoor! 

Ik heb nog steeds wel bloedverlies Basje. Gisterochtend was het rood en daarna vooral rozig. Vannacht niets en vandaag met afvegen wel weer licht rood in mn maandverband zit niet veel vandaag en wat er in zit is oud.
Zie wel dat het allemaal vermengd is met afscheiding waardoor het misschien meer lijkt dan het is, maar ik wil mijzelf ook geen valse hoop geven.

Hi!

Iedereen met een positieve test gefeliciteerd!!
Ook ik kom mij voorzichtig aansluiten. Eergisteren heb ik positief getest! Ook ik vind het weer erg spannend en heb al een zoontje van 7 maanden, iets sneller dan verwacht maar zo super erg gewenst en welkom!!

23 sept staat de eerste echo gepland ?

Terug
Bovenaan