Mei 2021 ❤

Hallo allemaal,
Allereerst gefeliciteerd voor iedereen!!! 
Ik sluit me ook aan bij deze groep. 
Ik ben volgens mijn eigen berekening 11 mei uitgerekend en heb al een zoontje van 10 jaar.

Liefs

Hoi allemaal,
Vorige week had ik een positieve test, net als bij vele van jullie een heel licht streepje, dus wel 3x opnieuw getest. Haha.
Volgend mijn eigen berekening zou ik 9 mei uitgerekend zijn. We hebben al een dochter van 20 maanden.
Groetjes Joline

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb een een cb test gedaan en er stond zwanger 1-2 ?
Ik heb al 2 kindjes, van 4 en 6 jaar oud!
9 oktober 1e echo dan ben ik 8W+1D zwanger. 

Ik ga mij ook voorzichtig aanmelden hier.
Ik weet nu een paar dagen dat ik zwanger ben, maar ik vind het nog spannend. Het is mijn tweede zwangerschap en ik heb totaal niet dezelfde signalen tot nu toe, waardoor ik mij een beetje zorgen maak dat het nu niet goed zit. De vorige keer had ik het allang gevoeld voordat ik met een positieve test stond; aan mijn borsten en al heel snel gigantisch misselijk (de hele dag door).
Nu ben ik hooguit wat duizelig en misschien wel wat chagrijnig. Maar of dat van de zwangerschap komt? Ik vind het dus nogal spannend. Nog 2,5 week tot de eerste echo. Ik heb geen facebook, dus ik blijf voorlopig alleen hier actief, wel fijn om alvast een plek te hebben om erover te kunnen praten.

Hi moms-to-be! 
Ik sluit me ook voorzichtig aan bij de groep.
Het streepje op de test is nu goed zichtbaar en 25-sept hebben we onze eerste echo. Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad dus ik ben erg voorzichtig met het delen en het voelen van vreugde. Maar we proberen het op een zo positief-mogelijke manier te ervaren! 
Ik blijf ook graag hier ipv de FB-groep @AnoniemJP 
Fijne zwangerschap gewenst allemaal

Ik sluit me ook voorzichtig aan! Had vorige week een positieve test en ben volgens mij 13-5 uitgerekend. Heb dit jaar al 2 miskramen gehad dus ben enorm voorzichtig nog. Voel me eigenlijk nog prima. Hooguit wat sneller moe. Hoe voelen jullie je? 
Ik heb al een zoontje van 2 jaar. Hij zal 3 zijn als zijn broertje of zusje komt. Lijkt me super leuk om het hem te vertellen. Nu nog niet want hij herhaalt continu alles. Zit er niet op te wachten dat hij nu overal gaat roepen mama zwanger... Hihi!
Ik blijf ook liever hier ipv Facebook.

Heey dames! 
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb vanmorgen getest met een dipstick en had een licht streepje. Vanmiddag nog een kruidvat early test en normale test gebruikt en die waren beiden duidelijk positief! Het voelt nog heel onwerkelijk allemaal! Ik ben in mei gestopt met de pil maar had daarna een lange cyclus (zoals ik verwachtte met ontpillen), 2e cyclus op dag 55(!) Eindelijk een positieve ovulatietest en blijkbaar meteen raak!
Ik heb ook wel een beetje dat gevoel van: eerst even zien of het wel goed blijft gaan. Maar vooralsnog heel blij! Ik ben trouwens 25 en dit wordt ons eerste kindje. 

Al voorzichtig Gefeliciteerd allemaal! Word langzaam aan een baby-boem zo ?? zo pril is alles nog heel spannend ? wij volgende week de eerste echo ? word ons 2de kindje. Onze dreumes van bijna 2 gaan we ook nog eventje niks vertellen. Pas als het geheim ‘uit’ is gekomen. Iemand nog leuke tips om zo’n jonkie tijdens de zwnagerschap langzaam voor te bereiden op een baby broertje of zusje? Altijd welkom ? 

Terug
Bovenaan