Mei 2021 ❤

[quote quote=10350958]@Mivd, ik snap dat dit heel stressvol is. Morgen nog een keer testen? Ik hoop op een oploop!
@mwh, hier ook de behoefte om het met iedereen te delen, maar wij houden ons nog eventjes in. Wat vind je spannend aan een inwendige echo? [/quote]

Dat ik meteen met de billen bloot moet haha ?
Nee ja vind t opzich niet zo spannend, maar ik had hem liever uitwendig gehad. 

Gefeliciteerd vlindertje!
We hebben al een fb groepje opgericht, misschien vind je het leuk om daar aan te sluiten. Email adres staat geloof ik op de 2e pagina om je aan te melden:)

Gefeliciteerd Vlindertje!
@MWH: ja ik snap je hoor! Gelukkig is het voor de echoscopisten de normaalste zaak van de wereld maar het is toch wel meteen heel "naaktig" haha. 
Ik heb me ook aangemeld voor de fb groep, leuk om jullie daar te zien. 

Hallo allemaal,
Ook ik wil mij graag voorzichtig toevoegen aan de mei groep. Vandaag, 2 dagen voor nod, positief getest. Vooralsnog uitgerekend op 8 mei. 
Ik ben ontzettend benieuwd hoe mijn man straks gaat reageren als hij thuis komt van het werk.
Spannend!!

Hoi allemaal,
voor iedereen gefeliciteerd die een positieve test in handen hebben! Op na een mooie toekomst.
ik ben vanaf donderdag ook bezig met testen en ik zal vanaf woensdag een klein licht streepje. Streepje is wel donkerder geworden maar ik zelf ervaar het nog wel als licht streepje.
maar vanmorgen had ik toch een bevestiging dat ik zwanger ben. Ik heb getest met cb digitaal zoals je ziet op de foto
https://www.mupload.nl/img/amnc3844k.jpeg
dus wij zijn in verwachting van ons eerste kindje het is allemaal nog zo onwerkelijk en moeilijk te bevatten dat er iets groeit en hopelijk ook allemaal goed gaat.
we hebben al een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Op 22 sep hebben wij de eerste echo. En als het goed is zijn we 7 mei uitgerekend.
dus ik wil mij ook graag aanmelden, is er een facebookgroep of een whatsapp groep?
kuskus

Gefeliciteerd! Spannend! Ik heb ook de 22e de eerste echo. Kan niet wachten.
Iemand hier heeft al een fb groep gemaakt, je kan even mailen naar babymei2021@gmail.com
En dan je fb naam vermelden, zodat zij je toe kan voegen

Hoi allemaal,
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Vandaag stond ik ook met een positieve zwangerschapstest in mijn handen, als is het niet verwacht of "gepland" het is wel heel erg gewenst!
Het lijkt mij leuk om kennis te maken in de fbgroep, van mijn eerste kindje zit ik ook nog in een fbgroep en dat is echt heel gezellig. Ik zal zo gelijk een mailtje sturen. 

Terug
Bovenaan