mei/juni??? wie ook?!

Hoi NIkita1234,
Waarom zou je gelijk stoppen met voetbal? Ik zit zelf op atletiek (hardlopen) en train 3 keer in de week. Ik ben nu 6,5 weken zwanger. Je mag tot een maand of 7 gewoon alles blijven doen hoor, is juist erg goed om te blijven sporten en bewegen!
Gewoon lekker doen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook gelijk gestopt met alles, en ben toen 25 kilo aangekomen, wat een klus om het er weer af te krijgen!!
Succes met je zwangerschap...en met voetbal! ;-)

hallo dames,

mag ik ook in jullie lijstje? ben 24 (over 2 weken 25) jaar dit word ons eerste kindje en we zijn rond 6 juni uitgeteld.

liefs Lyno

Hoi allemaal,

Ik zie dat je nog niemand hebt uitgerekend op 29 mei, nog volgens dag laatste menstruatie enzo ben ik dus uitgerekend op de 29ste...

Allemaal heel spannend! Het is de eerste dus het is allemaal nieuw :)

Grt

Hallo allemaal,

Zoals ik al eerder schreef ben ik net zwanger van de tweede (rond 15/06 uitgerekend). Ik voelde me eerder deze week echt heeel erg zwanger, moe, misselijk, buikpijn, slecht slapen. Sinds gisteravond voel ik me eigenlijk veel beter (vannacht ook lekker geslapen), aan de ene kant natuurlijk erg prettig aan de andere kant word ik er erg onzeker door. Wat zijn jullie ervaringen, als het mis gaat merk je dat dan ook (gelijk)? Of kan het gewoon zo zijn dat ik me  tijdelijk wat beter voel....  

Wat denken jullie?

Liefs N.  

Hoi allemaal,

Ik wil me ook graag bij jullie voegen, ik ben zwanger van ons 3e kindje,we hebben al een jongen van 8 en een meisje van 5 jaar.
Erg leuk om alles weer opnieuw te beleven.
Ik ben uitgerekend op 1 Juni.
Onze kinderen weten het nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor, alleen onze beide ouders.

Groetjes

quote: yvettexx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2008 19:54:47'));

Hoi NIkita1234,
Waarom zou je gelijk stoppen met voetbal? Ik zit zelf op atletiek (hardlopen) en train 3 keer in de week. Ik ben nu 6,5 weken zwanger. Je mag tot een maand of 7 gewoon alles blijven doen hoor, is juist erg goed om te blijven sporten en bewegen!
Gewoon lekker doen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook gelijk gestopt met alles, en ben toen 25 kilo aangekomen, wat een klus om het er weer af te krijgen!!
Succes met je zwangerschap...en met voetbal! ;-)

hoi yvettexx

ik heb het met je eens dat sporten goed voor je is ( ze raden het ook allemaal aan )
maar er is mij verteld dat voetbal ( zeker bij vrouwen ) heel erg gemeen en hard kan zijn en ja ik wil het risico niet lopen dat het mis gaat.
ik heb wel besloten om te gaan zwemmen elke week om toch me contitie op peil te houden

gr Nikita

Hoi die hoi,

JAAAA!!! Eindelijk een test die duidelijk ZWANGER aan geeft, ben zo blij! Na dagen van onzekerheid, toch nog een feestje!

Ik ben uitgerekend op 11-6-2009, het is mijn 2e kindje en ik ben 31 jaar.

Kweet ff niet meer of er nog meer was wat jullie vroegen, zal zo ff kijken. Mag ik bij jullie op het lijstje.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan