mei/juni??? wie ook?!

maike sanne fijn dat je al zo vroeg mag komen voor echo ik ga dat ook proberen. het is waar dat je als je nu al beld er naar toe kunt leven denk dat ik van de week ook ga bellen.

ik wil op zich wel weten wat het gaat worden maar mijn vriend niet dus denk dat het dan een verassing gaat blijven. of ik moet hem nog over kunnen halen.

yvette leuke namen hebben je kids!! ik vind noa, lynn, lyss, lisa, yara, wel leuke namen voor een meid. voor jongen vind ik heel moeilijk maar vind sem wel leuk.
moeilijk he een naam bedenken!

liefs suzy

Hoi hoii

Suzywan.. Hier t zelfde probleem!
Ik wil ook wel graag weten of we een zoontje of een dochtertje krijgen, maar manlief wil het niet weten..
Kennissen hadden hetzelfde en zij wist wel wat het zou worden en hij niet..
Nou ik zou dat niet kunnen ! Zou het niet voor manlief verborgen kunnen houden !
Eerst de 1e echo met een kloppend hartje.. en dan termijnecho   en zien we dan wel weer hihihi..
Vind je het deze keer ook eng allemaal?? Ik bekijk telkens mn toilet papier of t nog wit is.. vorige keer had ik twee dagen wat bloed.. dus kijk telkens..
Ergens best wel dom... maar ja...

Wat is het hier stil trouwens !!

hallo allemaal
Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
ik ben mira 26 jaar en mama van marek 2 jaar
wij hadden afgelopen maandag ook een positieve test Volgens bereking zou ik ongeveer rond 30 mei uitgerekend zijn Wel weer erg spannend allemaal ook wel weer erg onzeker maar dat duurd nog wel even vrees ik hahahaha...
Op 23 oktober heb ik de eerste echo dus dat duurd nog wel even
Nou ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen
groetjes

Hoi dames!

Ik ben 24 jaar wij zijn zwanger van ons eerste kindje en we zijn rond juni uitgeteld.
Na 2x een mk gehad te hebben met 6 weken zijn wij nu weer zwanger na 12 rondes..
We kunnen nog niet echt blij zijn, we wachten eerst maar eens de 6 weken af... ik denk dat ik dan pas blij kan zijn.

verder alle aanstaande mama's gefeliciteerd!

Ik vind het heel leuk om al jullie verhalen te horen.

groetjes Lyno

hoi alle, mijn naam is esther en ik weet sinds gisteren dat we zwanger zijn.heb sensitest gedaan en die was positief.vandaag toch maar een gewone kruidvat test gedaan en die was ook positief.
ben echt heel blij. ik ben 29 jaar en dit was ronde 1. heb al een zoon van 6,5 en pleegdochter van 5(is van baby af aan bij mij.) dus dit word het derde kindje maar de tweede zwangerschap.morgen maar eens bellen met HA en VK. ik begin morgen ook in een nieuwe baan dus voorlopig houd ik het nog voor me. alleen mijn ouders,  familie en schoonouders vertellen we het.en een paar goede vriendinnen. de kids wachten we ook nog ff mee, het is nog heel pril. ik ben begin juni uitgeteld.groetjes

Hoi meiden,

Hier is alles nog rustig. Geen verschijnselen voor de RD of voor een zwangerschap. Blijft dus nog gissen. Zolang ik niet ongesteld wordt gaan we er maar vanuit dat alles goed blijft gaan.

Hoe gaat het bij jullie hebben jullie al wel klachten?

Ik zag trouwens een discussie ontstaan over wanneer je de eerste echo hebt. Nu wij hebben normaal gesproken een echo zodra ik zes weken zwanger ben. Dit omdat de kleine dan via IVF gemaakt is. Wat klinkt dat eigenlijk raar gemaakt. Wel hebben wij nu al een echo meegekregen bij de terugplaatsing. Het was zo ontzettend goed zichtbaar waar het embryo zat dat we een print hebben meegekregen. Echt heel apart dat als het straks echt een kindje is dat ik al een echo had van nog voordat het ingenesteld was.

Groetjes
Inge

Mira, Lyno en Esther.. Welkom hier ! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!!
Super zeg!
Leuk dat jullie jullie ervaringen met ons willen delen...we hopen natuurlijk op een goede zwangerschap.. nu op naar de echo !!

Inge.. Spannend zeg !! Hoop zo dat jij ook een juni/mei moeder word !!
Wat zegt je gevoel? En wanneer is je nod ????
Ohh k ben voor je aan het duimen !!! Hoop het zo !!!

Hier beginnen de kwalen nu flink ! Ben nu giga misselijk (sta met mn domme kop ook alvast erwtensoep te koken voor vanaaf.. bah !)
en last van bandenpijn.. buik begint al wat harder te worden !
Kan hele dagen wel slapen... dus doe rustig aan..
Mn eczeemlijkt langzaam aan op te knappen, maar ben er nog lang niet vanaf....zucht...   tis nu zo lastig om "smoesjes"   e verzinnen waarom ik niet naar het chinese gezondheidscentrum ga voor behandeling. want ja dat mag nu niet !!
Dus k zeg maar dat ze me niet meer kunne helpen oid.. moeilijk hoor!

Nou ik zal ff spelletje spelen, ben aant oppassen... XXX

Hoi hoi,

Ik ben als het goed is 21 mei uitgerekend, maar kan ook wat later, weet het niet precies en vandaag erg last vankrampen en rugpijn....pfff, niet leuk want dan ga ik me meteen weere druk maken dat het misschien fout gaat. dit is trouwesn mn 2de wondertje, ik heb al een zoontje van net 2. Groetjes

Terug
Bovenaan