mei/juni??? wie ook?!

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ongeveer 8 weken geleden heb ik een test gedaan en die was positief  .   Dit is mijn tweede zwangerschap en de vorige keer heb ik onder controle gestaan van de gyn., omdat ik een te traag werkende schildklier en rugproblemen heb. I.v.m. met de schildklier kreeg ik zo snel mogelijk een echo, 6 weken naar de laatste menstruatie. Tijdens de echo bleek het vruchtje nog maar zo'n 4,5 week oud te zijn. Volgens de gyn. had ik een late eisprong gehad of we moesten rekening houden met een dreigende miskraam. Op de een of andere manier voelde het ook niet helemaal goed, dus we gingen zelf uit van het laatste.
een week later, tijdens de echo, bleek het vruchtje toch iets groter te zijn. Na lang kijken, deed de gyn. de geluidsknop aan en hoorden we ineens het hartje kloppen!!!!!!!!!!
Ik was helemaal in de war, want had eigenlijk rekening gehouden met een miskraam.
Over 2 weken mag ik weer voor een echo. Hopelijk kan hij dan beter bekijken hoever ik nu werkelijk heen ben.

Groetjes.

Zaterdag hebben we een test gedaan en ja hoor positief. Net een maand gestopt met de pil en gelijk raak. we zijn heel erg blij met dit nieuws we zitten op een roze wolk en te fantaseren hoe het zou zijn ls het er is, nu alleen nog een lange weg te gaan. Ik hoop dat alles goed gaat. heb nu last van moe en misselijk in de ochtend. Tip als je misselijk bent eet gelijk dan gaat het weg. ben uitgerekend op 2 juni.

Liefs

hoi hoi!
Ookhier beginnen we een beetje aan het idee te wennen. Ik heb niet veel klachten, gelukkig nog niet echt moe ofzo. Ik ben ook niet misselijk, alleen als ik te veel eet loop ik erg lang met zo'n vol gevoel, maar dat herken ik nog wel van mijn vorige zwangerschappen, je maag gaat langzamer leeg, dus beter kleine porties eten, maar als het me lekker spaakt vind ik dat soms zo lastig...
Maar wat ik nu heb, heb ik niet eerder gehad: In principe heb ik wel overal gewoon trek in, maar als ik dan iets eet of drink, heeft alles een vies bitter nasmaakje! Ook al is het een glas limoder of een zoet kauwgumpje, alles heeft een soort bittere nasmaak die de hele tijd achter op mijn tong blijft hangen. Herkent iemand dit? Rare hormonen ook, haha...
Woensdag ga ik met mijn werk 5 dagen naar Stockholm, dus zal ik hier even niet komen. Als ik terug kom hoop ik dat er heel veel goeie nieuwe berichten zijn! en ben ik al weer 6 weken...
Verder tel ik ontzettend af naar 16 oktober, de echo!!
Groetjes, Yvette

Hey dames,
Ik vroeg me af wanneer jullie een afspraak maken bij de verloskundige? de vorige keer heb ik gebelt toen ik 5 weken was maar volgens mij was dat een beetje vroeg.

mijn buikkrampjes zijn bijna over en mijn borsten worden steeds gevoeliger. maar toch ren ik elke keer naar de wc.
Ik voel me goed, ben steeds sneller moe.

wat gaan jullie voor sport doen? yoga, zwemmen...? Ik ga zwemmen dit lijkt me heerlijk.
en wandelen doe ik toch al iedere dag, ik heb namelijk een hondenuitlaatservice.

groetjes Lyno

Hoi meiden,

Rot te lezen dat er een paar miskramen zjin. Ik hoop dat jullie snel een goede zwangerschap mogen beleven.

Hier is een omgekeerd probleem. Door gebrek aan eetlust ben ik de afgelopen week een kilo of 3 afgevallen en tja, de broeken zakken af!!

Kan echt geen brood meer zien soms! En eet dus wel brood maar doe er vooral veel salade op ofzo, daar heb ik wel zin in

maar ben wel veel energie kwijt, ook met die kleintjes thuis, dus het hakt erin.
Zaterdag heb ik een schop-dagje gepland met mijn zusje in Groningen. Echt zin in!!

Voor de Hyvers onder onsL meld je aan bij het hyves clubje onder de tijdelijke naam
de grote verrassing, mei2009mamas.hyves

groetjes
Klarie

hallo mijn naam is shandro.

ik heb vanmorgen na veel wikken en wegen de test gedaan en ik was positief.
als ik uitga van een 28dagen cyclus dan zou ik 30 mei uitgerekend zijn maar meestal was mijn cyclus rond de 35 dus dan wordt het 6-7 juni.

ik ben 23 jaar woon in het oosten van nederland.
dit wordt ons 1ste kind en ik ben voor de 2de keer zwanger.
de eerste zwangerschap was al 2 maand nadat ik met de pil was gestopt.
jammer genoeg liet ons de eerste echo gelijk geen hartactie zien waardoor ik besloten heb om het weg te laten halen, ook omdat mijn lichaam er niets áan' deed.

hopelijk gaat deze keer alles goed en kan ik er volop van genieten.

groetjes shandro

Hallo,

Nou bij mij heeft het toch niet zo mogen zijn.. ik ben toch ongi geworden na 2 licht positieve testen..heel raar allemaal en probeer het verder nu los te laten..
Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe!!

Groetjes Kwebbel80

quote: kwebbel80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 13:22:57'));

Hallo,

Nou bij mij heeft het toch niet zo mogen zijn.. ik ben toch ongi geworden na 2 licht positieve testen..heel raar allemaal en probeer het verder nu los te laten..
Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe!!

Groetjes Kwebbel80

Jeetje Kwebbel, wat ontzettend jammer! Waarschijnlijk ben je wel zwanger geweest, maar is het in een vroeg stadium toch misgegaan, dat schijnt erg vaak te gebeuren, vaak zonder dat je er zelf erg in hebt!
De volgende keer beter meid !

Terug
Bovenaan