mei/juni??? wie ook?!

alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom!!!

ik heb een vraagje: ik heb last van steken in mijn baarmoeder en helemaal onderin bij schaambeen. voelt een beetje als menstruatiepijn herkent iemand dit?? en is dit normaal??

weet trouwens niet zeker of 3 juni juiste datum is ben namelijk uitgegaan van cyclus van 30 dagen maar kan dus ook anders zijn. maar verander het wel pas als ik bij vk ben geweest en meer weet.

ga denk ik donderdag bellen voor afspraak. wel vroeg nog ( ruim 5 weken) maar wil graag vroege echo als het kan. ( ivm eerdere mk)

hoe voelen jullie je verder??
ik ben niet misselijk maar kan wel de hele dag slapen. helaas moet er ook nog gewerkt worden!!

liefs suzy

Hoi hoii

Alle nieuwe zwangeren.. Welkom!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap !

Suzywan. Zooo herkenbaar !!
Ik heb ook "pijn"   in mn baarmoeder, groei pijn..
Je baarmoeder begint langzaam aan te groeien, vandaar die pijntjes
Bij mij drukt de baarmoeder al wat tegen mn darmen aan, vandaag echt pijn in darmen gehad.   Zolang ik dit voel heb ik toch eigenlijk bevestiging dat t alllemaal goed zit...
Bij mn vorige zws had ik dit namelijk niet...
Morgen ben ik al 5 weken !! Nog twee weken en dan de echo !!!!
Zonet ff half uurtje geslapen op de bank, was doodop..
Zal nu met het eten beginnen...

Dat maakt mij zo onzeker he, ik heb dus helemaal geen klachten op het moe zijn na.....

Bij mijn dochter had ik ook van die vreselijke pijnen in mijn baarmoeder de eerste weken, maar nu dus helemaal niks....zucht het is ook nooit goed he, haha.

Ben inmiddels wel voorbij het stadium waarbij het de eerste keer mis ging, dat is al een mijlpaal.

Je hebt trouwens van die leuke site die bijhouden wat er nu in je lichaam gebeurt, kijken jullie daar ook altijd naar?

hey maike sanne
'gelukkig ben blij dat jij dat ook hebt.
ik had het de vorige keer ook niet dus misschien is dit dan indd goed nieuws.
heb ook gelezen over bandenpijn meestal krijg je dit pas later maar sommige vrouwen hebben dit al heel vroeg.
als ik uitga van cyclus van 30 dagen ben ik morgen ook 5 weken. maar ik heb een 9 maanden dagboek gekocht en daarin staat dat je gewoon vanaf 1 dag menstruatie moet rekenen dus 28 dagen.
hou dit wel ff aan voorlopig tot ik bij vk ben geweest. jij hebt dus ook met 7 weken echo ik ga dat ook proberen. maar ik moet voor echo naar gyn. onze vk kan dat niet.haha woon in een dorp.
 wel leuk zo'n 9 maanden dagboek kan alles leuk bijhouden en er staat ook veel info in.

liefs suzy

Welk dagboek heb je suzywan??
Ik durf er nog niet in te schrijven...K hou t bij op de laptop..
Pas wanneer de echo goed is ga ik t overschrijven..
Maybe dom, maar heb de mk toch nog in mn hoofd..

Ook ik moet naar de gyn voor de echo.. K woon ook in een dorp, en onze vk doen ook geen echo's.   Ik mocht vamaf week 6 al een echo maar heb maar gekozen voor 7 weken (nou ja 6 weke 6 dagen) zodat er zeker een hartje te zien moet zijn.
K las op mk forum dat iemand op 6 weken echo had maar geen hartje zag. Week later was er wel een hartje te zien.   Ik zou dat niet kunnen..
Daarom pas rond 7 weken..
Nog twee weekjes.... hihi
Mn zus is nu 32 weken.. gaat snel !!

Hebben jullie ook al ideeen over babykamer namen etc?
Of sla ik door ihihi

xxx

ik durf eigenlijk het dagboek ook niet zo goed in te vullenben ook bang voor nog een mk. maar zag hem liggen en vond het zo leuk. en eenmaal thuis wou ik het graag invullen. tuurlijk is er kans op nog een mk maar probeer toch positief te blijven dit keer moet het gewoon goed gaan. het boek heet: 9 maanden dagboek van marianne amelink.
erg leuk boek!!!

ik denk ook al over de babykamer na hoor is wel vroeg ja maar kan er niks aan doen fantaseer er al zo lang over en nu lijkt het eindelijk werkelijkheid te worden. ik zit te denken aan oranje met wit. niet te druk met allemaal beestjes op behang maar strak en dan wel aankleden met leuke schilderijtjes en knuffels etc.
maar kan zijn dat het nog veranderd als ik straks wat anders leuks zie zodra we echt opzoek gaan. en jij????

eerst wou ik limegroene maar dat heeft mijn vriendin ook gedaan dus denk dat ik toch voor wat anders ga.

en verder kijken wij ook al voor namen!!! wel leuk dan komt mijn vriend weer binnen met een nieuwe naam, lief om te zien dat hij er ook zo mee bezig is.
meisjes naam hebben we al een tijdje (tenzij het op eens weer veranderd) maar jongens naam vinden we erg moeilijk.

veel plezier met fantaseren!!!

liefs suzy

Hahaha ja wij zijn ook al met namen bezig !
Jongensnaam hebbe we al.. maar dat kan zo veranderen !

Leuk idee van oranje met wit.   Heeft mn buurmeid ook ! Erg mooi !
Hier staan wel leuke ideeen mischien voor je op

http://www.babybytes.nl
/babykamers/index.php?page=2

Een grijze wand lijkt me ook erg leuk en dan met accesoires opleuken..
ach we hebben nog dikke 7,5 maand tijd hihih....

Hoe gaat t met de andere dames ???

heey natje

dankje jij ook gefeliciteerd! en de rest ook natuurlijk!!
wat gezellig hier hee!! super!
hahaha een ervaren moeder...nou de oudste is 3jaar dus nog niet super veel ervaring hoor hahaha  maar ik vind het wel super hoor!!
met een echo die zo vroeg is gedaan is weinig te zien je ziet een vruchtje (je ziet nog niet dat het een kindje is) die stuiterd in een water zakje en dat is wel super maar verder nog geen hartactie idd dat is wel heel erg jammer maar goed daar in tegen mag je elke week een echo laten maken omdat je er zo vroeg bij bent  hahaha..
en dan zie je het gewoon groeien en dat is echt zooo super mooi!! en heb bij onze 2e dochter 28 echos gehad in totaal en dat is echt heel erg veel!! bij onze 1e dochter ook heel veel echo's gehad maar niet in het begin wand kwam er pas bij 4maanden achter dat ik zwanger was...
hoe gaat het verder met jou en je zwangerschap?? en hebben jij/jullie het ook zooo koud?? pff ik wel!!
ow trouwens a.s vrijdag krijg ik weer een echo en dan gaan ze ook meteen kijken of het er 2 zijn wand de gyn die twijfelde daar ook erg aan dus dat vind ik wel erg spannend!! maar goed we zullen zien
en zou mss in het lijstje er bij willen zetten dat we het geslacht willen weten en dat ik 19 ben?? wand ik zou echt niet weten hoe dat moet  sorry...

nou ik ga ff slapen wand ik ben zoo dood moe.... en heb het zooo koud!! brrr weltrusten meiden!!

veel liefs sam.

Terug
Bovenaan