mei/juni??? wie ook?!

Hallo allemaal,

wat leuk dat we hier onze ervaringen uit kunnen wisselen :) zal me eerst even voorstellen.. ik ben Pamela, 26 jaar en zwanger van ons eerste kindje.. en uitgerekend op 27 mei..
Allemaal erg spannend, ook omdat het de eerste is. Gelukkig niet echt veel last van zwangerschapskwaaltjes, alleen erg moe en pijnlijke borsten.. daar merk ik gelukkig aan dat ik zwanger ben .. het is zo ongelofelijk!! .. Ik verheug me ook erg op de komende tijd. Over twee weken onze eerste echo, dus spannend spannend. Hopelijk kunnen we al veel zien..

Tot horens.
Groetjes Pamela

door alle opwinding vergat ik nog te zeggen: jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! zal de volgende keer op al jullie verhalen reageren ...

Groetjes Pamela

hallo allemaal,

wat leuk, ik mag nu meekletsen op dit forum ipv op zwanger worden..!! Raar hoor.. haha
Ik ben Diane, 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Tis nog heel pril, heb afgelopen maandag positief getest. volgens internet ben ik 4,5 week zwanger. heb direct gebeld met de fertiliteitspoli, want wij zijn zwanger geworden na het gebruik van 3 maanden clomid. vind het dan nog erg snel gegaan. in totaal zijn we 13 maand bezig geweest.. ik mag over 2 weken al komen voor mn eerste echo, op 15 maart en daarna mag ik met 11 weken voor de 2e echo. ben dus erg benieuwd hoe dat allemaal gaat.

hoor om me heen steeds meer dat vrouwen een miskraam krijgen, 2 vriendinnen van me en een collegaatje. dus onbewust kijk ik toch steeds even bij het afvegen als ik naar de wc ga (is dit heel raar??)

ik hoorde een paar van jullie over het feit dat jullie het zo koud hebben.. bij mij is het juist andersom, heb het heel warm de hele dag door!! en ben al heel moe, werd vanochtend wakker en had het gevoel dat ik niet had geslapen.. verder steekjes in mn buik.

ik kan niet wachten tot we de eerste echo achter de rug hebben. denk dat ik het dan meer kan bevatten en dat het dan ook echt tot me doordringt! hoe is dat bij jullie??

groetjes diaan

@ diaan,

super meid gefeliciteerd joh!!

het is niet raar hoor dat je daar bang voor bent iedereen is dat volgens mij wand tja de eerste 3maand he, das spannend!!

maar goed we gaan er gewoon van uit dat alles wel goed komt en we in mei/juni een mooie kleine beeb in  onze armen mogen hebben!!

liefs sam

Hallo meiden,

Ik heb een aantal dagen geleden afscheid genomen van dit topic ivm bloedverlies na 2 lichte positieve testen. Nu heb ik vanmiddag weer getest en hij is nog steeds licht positief!!  Wat kan dat nu zijn?? Ik vloei nog steeds wat, niet veel, tis absoluut geen normale menstruatie maar met afvegen. Ik weet het niet meer en het voelt absoluut niet fijn.. Iemand ervaring met een verhaal als deze??? Ik ben erg bang dat het toch een mk is (wat ik al eerder heb meegemaakt). Ook denk ik aan een bbz... waarom weet ik niet maar ik heb zo'n naar gevoel!!
Nou ik ga vanavond denk ik nog maar es testen, nu met een ander merk en ik hoop dat ik me binnenkort officieel bij jullie mag voegen!

Liefs Kwebbel

hey dames,

vandaag ben ik 5 weken, nog heel pril maar het voelt goed. hoop dat het allemaal doorzet..

gisteren had ik het zo koud.. brr handen voeten alles. nu ben ik een beetje misselijk en heb lichte krampjes in mijn buik.

Ik vind het ontsettend leuk om jullie verhalen te lezen!! wanneer vertellen jullie het aan je familie wij met 8 weken denk ik. als ik het zo lang vol kan houden.

leek  ons leuk om met mijn verjaardag (27 okt) aan de ouders te vertellen. dan word ik 25.

mijn man staat te popelen om het te vertellen maar omdat het al 2x mis is gegaan met 6 weken wil ik dat nog niet.

liefs lyno

Hallo!

Ik heb gister weer opnieuw een test gedaan (de 4de inmiddels) en ook deze is (licht) positief. vanmorgen de vk gebeld ivm het bloedverlies. Ze zei dat het niet verkeerd hoeft te gaan en ze verwachtte zelfs dat het een bloeding is wat door een gevoelige baarmoedermond ofzo komt. Ben iets gerustgesteld maar zal dat pas zijn na een goeie echo!! helaaas kan dat pas na 7 weken zei ze, dan is er pas wat te zien.. nu is het gewoon afwachten.
Liefs Kwebbel

hallo dames,

Ik zit met een probleempje.... wij (samen met mijn broers en schoonzussen) gaan vanavond bij mijn ouders eten i.v.m. met de verjaardag van mijn vader... geen probleem zou je zeggen... totdat mijn moeder vanmorgen belde en zei dat we biefstuk gaan eten!!!
Ik zei nog oh lekker!!!! toen ik ophing dacht ik. Shit dat mag ik helemaal niet hebben!!
Ik heb mijn man gebeld. ik zei moet je raden wat we vanavond gaan eten!! biefstuk!! hij moest vreselijk lachen.

dan maar geen vlees dacht ik nog, maar dat valt wel heel erg op ik ben namelijk een echte vlees eter! en we wilden pas zeggen dat we zwanger zijn als we 8 weken zijn.. en dat duurt nog 3 weken.. ha ha ha ha. misschien hebben ze wel ander vlees erbij omdat mijn moeder biefstuk niet zo lekker vind..

ik wou jullie even mee laten lachen.  wand het is tenslotte ook wel om te lachen!!! ha ha ha ha ha ha zul je altijd zien zoiets ha ha ha ha

liefs Lyno

Terug
Bovenaan