mei/juni??? wie ook?!

Hoi Dames,

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, en het waren over duidelijke strepen!
Dus ik mag blij zijn  

wij zijn ook al namen aan het bedenken, jongens naam weten we al alleen een meisjes naam nog niet. die jongens naam kan natuurlijk ook nog veranderen.

Wanneer bellen jullie voor een eerste afspraak? bij de vk?

vanmiddag ga ik een 9 maanden boek kopen, lijkt me echt leuk om bij te houden.

verder heb ik weinig klachten, alleen heel moe en mijn borsten zijn gevoelig en opgezet.

Ik ben 24 jaar (nog net 27 okt word ik 25) wij krijgen ons 1e kindje en ben ongeveer 6 juni uitgeteld mag ik ook in jullie lijstje? wij willen niet weten wat het word, dit mag een verrassing zijn.

groetjes Lyno

Hoi Dames!

Ik heb de vk gebeld en ik heb 16 oktober een afspraak!! spannend!
en de week erop heb ik dan een echo! spannend!!

liefs Lyno

Hoi meiden,

Helaas kan ik me niet definitief bij jullie voegen. Ik ben vannacht ongesteld geworden en het embryo heeft dus niet ingenesteld. Ik hoop jullie als nog gauw te kunnen volgen maar dat zal nu toch weer een paar weken duren. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een vlotte bevalling toe.

Groetjes
Inge

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap.

Ik weet zelf sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben en als het allemaal klopt ben ik 27 mei 2009 uitgerekend. Mijn vriend en ik waren van plan ervoor te gaan en het was meteen in 1 keer raak. Oneerlijk eigenlijk tegenover de mensen die zolang al aan het proberen zijn maar voor ons natuurlijk erg fijn.

Het voelt allemaal nog zo  onwerkelijk. Aan mijn lichaam merk ik nog weinig alleen ben ik dag en nacht misselijk en aan het braken.
Over 2 weken heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, dan zal het wat meer doordringen hoop ik.

Leuk om hier al die verhalen te lezen en elkaar een beetje te steunen in die spannende eerste drie maanden.

Liefs JW (volledige naam volgt zodra ik het meer mensen heb verteld )

hoi hoi

wat leuk een zwangeren lijstje
je mag mijn leeftijd er ook wel bij zetten hoor ik ben 31 (dus natje niet de enige oude bok haha)
we willen wel weten wat het wordt .
met mij gaat het voor de rest gelukkig goed   ze zijn mij nu alleen aan het testen op een gluten allergie
dus ben vermoeider als bij mijn eerste zwangerschap.
ach je weet waar je het voor doet toch je krijgt er als het goed is iets moois voor terug in mei.
23 okt ga ik voor de eerste echo heb er echt zin in kan niet wachten tot dat het zo ver is.

groetjes patricia

hoi meiden
nog een berichtje van mij hier.

jullie voroegen of ik het mijn dochter al verteld heb
ja dat heb ik gedaan kon ook echt mijn mond niet houden erg he
alleen nu heb ik 1 probleem ze verteld tegen iedereen mama heeft een baby in de buik ja en dan kan je er niet meer om heen dus de meeste mensen om mij heen weten het al
dankzij mijn dochter van 2 en een half.
dus al s je het nog niet de wereld in wil hebben vertel je oudere kind dan niets want ze vertellen alles heb ik ondekt en ze begrijpen ook meer als dat je denkt.

alle meiden hier trouwens gefeliciteerdt met de zwangerschappen
en dat we allemaal maar een gezond mensje op deze wereld mogen zetten
dat vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen

groetjes patricia

Hoi hoii

Hier snel ff een reactie van mij..
Heb niet de tijd om op iederee te reageren want krijg zo bezoek ivm de hara party..
Maar wou jullie even laten weten dat ik bij de dermatoloog ben geweest vandaan en heb zalfjes gekregen. Nu heb ik t niet zo op zalfjes, maar deze helpt !
1 keer gezicht gesmeerd en t ziet er stukken beter uit !
Nog naar de kapper geweest en ben een stuk opgeknapt hihihi..

Vanochtend giga misselijk geweest, dacht echt dat ik moest spugen, gelukkig was t niet zo !!

Gezellige avond allemaal en kom morgen op jullie reageren ! xxx

inge wat rot voor je meid!! hopelijk lukt het de volgende keer wel.

alle andere nieuwe zwangere gefeliciteerd!!!!

liefs suzy

Terug
Bovenaan