mei/juni??? wie ook?!

Hoi hoiii

Lyno..  O jee dilemma !!!
Ik hoop echt voor je dat er ander vlees bij is... en anders eh... tsjah...
Moeilijk zeg !!     Of heeft je moeder stiekum een vermoeden dat je zwanger bent?
Succes !!!!!!

Verder weinig nieuws.. Vandaag 5 weken en 2 dagenm vandaag nog ee test gedaan en een giga duidelijke streep.. heerlijk !
Maar soms twijfel ik toch.. het is al eens eerder mis gegaan dus waarom zou het dan deze keer wel goed gaan ?
Dus allemaal heel dubbel.. ben giga blij met de zwangerschap maar die hormonen..
niet best ! haha

Nou we gaan even eten... Liefs Maike Sanne

Hoi meiden,

Welkom aan de nieuwe zwangeren.

Inge: wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Heel veel sterkte joh. Gaat het al weer een beetje na het slechte nieuws ?

Lyno: Ik ben heel benieuwd hoe je het gisteren hebt opgelost met de biefstuk.

Maike: ik herken dat wat je zegt van: zit het wel goed daar. Ik merk dat ik vooral denk van nu tot 3 maanden en eigenlijk niet zoveel verder durf te denken. Ik kan een vroege echo doen na 8 weken maar ik weet niet of ik dat doe. Als ik dan niets zie dan zit ik vervolgens nog meer te stressen
Zou jij wel een vroege echo doen als het kon ?

Diaan: soms dringt het ook niet door en soms wel wel. De eerste week na het nieuws was ik alleen maar blij nu ben ik er iets aan gewend en hoop ik dat alles goed gaat

Liefs, Leontine

Hallo dames,

Er was inderdaad ander vlees, ze hadden volgens mij niks in de gaten...
maar je weet maar nooit!  We hebben in iedergeval niks hoeven zeggen.. alleen ik was vroeg weer naar huis een uur of elf. ik viel bijna van mijn stoel zo moe..
ze mogen best een vermoeden hebben. laat ze maar even lekker prakiceren...

verder had ik vannacht een hele rara droom, we hadden een dochter gekregen en ze kon gelijk al lopen!!!!  wat ik helemaal niet leuk vond!!  moet wel een zware bevalling zijn geweest  ha ha ha   stom he...?

liefs Lyno

hey maike,
Ik ben 5 weken en 1 dag hihihi leuk!
spannend he,dat wachten...  wat fijn dat deze test zo positief is!!! ik ben ook de hele tijd is spanning, maar alle verschijnselen zijn er nog wel.. gevoelige borsten, moe, koud, soms een lichte gloed van misselijk.   ik heb 16 okt. een eerste afspraak bij de vk en de week erop een echo. en jij?

liefs Lyno

Goedemorgen allemaal !!!

Er is een baby geboren in de straat ! Leuk leuk !!!!

Inge.. Balen dat je ongi bent geworden zeg !!!! Giga balen !
K duim voor je dat het de volgende ronde echt raak is !!

Leontine. Ik krijg een vroege echo met 6 weken en 6 dagen.
Dit ivm miskraam.. Ik kan echt niet wachten tot ong 11 weken !
En bij 6 weken en 6 dagen moet er een hartje te zien zijn.. Zo niet.. dan is t mis..
Dus ben benieuwd !

Lyno.. Haha mooi dat er ander vlees was zeg !!   K was al bang dat je het moest vertellen, maar gelukkig hoefde dit niet !!!
Wij hebben dinsdag 14 okt de eerste echo om 14.45 !!
En dan een week later op 22 okt de eerste afspraak bij de vk
De vk maakt bij ons geen echos dus moet er voor naar het zh
K heb glukg nog geen pijnlijke borsten maar was vanochtend echt giga misselijk !

K ga zo met mn zwangere zus (bijna 33 weken)   te shoppen.. kank mooi ff om me heen kijken hihi
Hebben jullie al wat dingen gekocht???

Liefs Maiki

Hoi,

Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben. Wij hebben al een zoontje van 2 jaar. Mei jl. heb ik een miskraam gehad bij 7 weken.
Nu zijn we zwanger na de 2e iui poging en voorlopig uitgerekend op 10 juni '09.

Groetjes
jama  

hoi meiden mag ik bij jullie aansluiten???

ik ben sibje ben 24 jaar, volgende week word ik 25. ik heb een dochtertje van 14 maanden. ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van de tweede. het is nog heel pril. ik denk nu net 4 weken. ben erg onregelmatig dus weet het niet helemaal zeker. als ik uit ga van 4 weken ben ik 15 juni uitgerekend. het is nog heel onwerkelijk maar wel heel gaaf.
wij hebben het mijn ouders al verteld en 2 goede vrienden. als het mis gaat komen ze het ook te weten. volgende week zaterdag op mijn verjaardag vertellen we het aan mijn schoonouders en daarna houden wij ons mond tot dat we een echo hebben gehad. vanaf wanneer bel je de verloskundige en de huisarts???

groetjes sibje

Hoi Natje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! ook ik ben een prille zwangere,weet nu een week dat ik zwanger ben en ben nu zo;n 5 weken zwanger van mijn 2de kindje. ben zelf 27 jaar en helemaal in de bonen na 10 maanden ''oefenen''

iedereen een goeie zwangerschap gewenst!

ramona

Terug
Bovenaan