mei stopper?? deel 2

@ bloemetje22

Mijn vriend is nu 25 jaar. We gaan in augustus trouwen, dus het is allemaal echie aan het worden. Ben soms wel is even bij schoonouders aan het vragen, zo van wat ze ervan zouden vinden. Volgens mijn schoonmoeder ben ik nog veel te jong en moet ik nog maar even lekker genieten van hoe het nu is.
Ik en mijn vriend denken daar gelukkig allebeide anders over. Het zal natuurlijk wel een hele grote verandering zijn, maar we hebben er allebeide zin aan en hebben echt het gevoel dat we er klaar voor zijn.
Hoe zit dat met jou?
Vind  je omgeving je ook nog te jong of valt  dat mee?

Liefs Breezergirl  

He lieve meiden!

Geen spanning meer bij mij hoor had de RD's paar berichten geleden gemeld...
Zit al weer in nieuwe klus week.....

Ben beetje druk geweest maar lees vaak nog alles snel snel tussendoor...
Alle nieuwelingen gezellig! Dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!

Ben ook niet zo een hyves voorstander aangezien niemand weet dat we bezig zijn..
Misschien wel leuk als er meerdere zwangere en of baby ´s zijn een grote blind date ergens! en dan raden wie wie is! hi hi of ga ik nu te ver.....

Kan iemand mij aanpassen op de lijst...

volgende NOD dag is 5 juli....

Rian heftig voor jou en je zus!!!! maar knap dat ze het alleen gaat doen kan ik alleen maar respect voor hebben!

Dag dames,

Graag zou ik ook met jullie meekletsen.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Julia, 31 jaar. Ik ben eind mei gestopt met de pil.
Na jaren met z'n tweeen geweest te zijn, kregen we plotseling allebei de kriebels!!
31 mei de laatste keer ongesteld geworden en nu wacht ik af wat mijn cyclus gaat doen. Ik heb 10 jaar de pil geslikt en daarvoor had ik een cyclus van ong 31 dagen. Spannend!!!
Stom hoor, nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt, wil ik het ook meteen! Maar ik realiseer me wel dat het misschien helemaal niet gaat lukken bij ons...
Julia

hoi hoi...

jeetjemina wat een hoop gebeurtenissen weer.....
ik heb maar heel even de tijd dus hou het kort..

julia welkom!! doe gezellig mee....!

rian: wat goed dat je je zus zo helpt!!! en wat een achterlijke ex......
en misschien denk ik nou wel heel ver vooruit, maar....
een kennisje van mij heeft dit ook gehad, maar als het goed is moet je gelijk achter erkenning van vaderschap aan.....want dan moet hij gewoon alimentatie betalen...
nu denkt ze misschien alles zelf te kunnen, maar als ze straks naar school moeten is het toch wel fijn als alles geregeld is...

verder plas ik nog wel veel, maar niet meer zo zot veel als de afgelopen 5 dagen...dus het lijkt iets rustiger te worden.... ik voel me nog steeds prima, dus we merken vanzelf wel weer   hoe of wat....

mensen geniet van het mooie weer allemaal!!

Hoi,

jmv20,

hoe gaat het nu met je? is je ongesteldheid al over?
en gaat het weer wat beter? het is wel even slikken als dit gebeurd denk ik.
fijne dag gehad bij de dierentuin?

mama2006,
lastig als je niet weet of je nu wel of niet zwanger bent he. hihi, het blijft afwachten. nog drie daagjes. ik hoop zo dat je zwanger bent.
en elke zwangerschap is anders he? dus ook de kwaaltjes.
succes met het wachten.

breezergirl,
ik heb het er in mijn omgeving nog niet over gehad.
enkel vriendin van me vader weet het, en zij is echt helemaal blij.
mn vader gaat het ook fijn vinden denk ik. mijn moeder en vriend zijn ouders, geen idee wat zij ervan vinden. denk dat mijn moeder wel ff zal moeten slikken, ouders van me vriend, geen idee.

tc, alweer in de klusweek, veel plezier, maar haha, dat lukt wel denk ik.
een grote blind date, haha,lijkt me wel grappig, momenteel sta ik daar nog niet zo achter. maar ja, je weet nooit.

julia, van harte welkom.
waarom denk je dat het bij jullie misschien helemaal niet zou lukken?

ester, van het weer genieten, dat lukt hier wel hoor, hihi.

hier zijn de duiveltjes weg. dus we kunnen weer, heb enkel sinds gisteravond weer buikpijn
maar dat gaat vast wel weer over.

liefs

Julia
Welkom!!!

Wordt de laatste tijd soms echt gek van mezelf. Bij elk klein beetje kramp of misselijkheid zit ik me te bedenken of ik misschien zwanger ben, echt zo erg. Moet echt de hele tijd tegen mezelf zeggen dat het niks is. Hebben jullie hier ook zo n last van of ben ik de enige?

breezergirl,
ik heb hier ook last van, dus je bent zeker niet de enige, en er zullen er ook nog wel meerdere zijn.

nou, ik ga ff schoonmaken, morgen komt me moeder, en dan moet het netjes zijn he, hihi, vrijdag heb ik ook al schoongemaakt, maar heb het schoonmaakvirus te pakken. hahaha. hoort dat ook bij de wens om moeder te worden? haha, heb altijd een hekel hier aan gehad.

liefs

Bloemetje22
Dat schoonmaken hoort er vast bij ja. Had er ook altijd een hekel aan en betrap mijzelf er nu ook steeds vaker op dat ik steeds vaker met een poetsdoek in de hand sta.
Ik riep een tijdje terug nog dat ik niet zo zou worden als mijn eigen moeder maar ik moet die woorden ookal een beetje terugnemen haha

Terug
Bovenaan