mei stopper?? deel 2

Hoi, zat inderdaad net ook op de site van sensitest te kijken, en Bloemetje misschien wat voor jou, want het is voordelig en wordt in een witte envelop afgeleverd, dus anoniem!

Weet iemand of bij de test met het hartje dit ook zichtbaar blijft? Ik vind het wel om te bewaren!

ik ben snel met de honden langs het bos gereden, en bij de boekhandel gestopt op de terugweg en daar zag ik een boekje van kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!!!!
das een boekje met allemaal weetjes en cynische uitspraken geschreven door een man.......dus dat vond ik helemaal toepasselijk!!!

toen ik net terugkwam koffie aangezet en hem naar beneden geroepen, hij was blij verrast dat ik al op de been was en de honden al uit had gelaten, en toen gaf ik hem het boek en zei hij: haha kan ik die vast lezen.... maar waarom ga je die nu halen met je zere rug??

en ik nou... ik heb er ook een boekenlegger bij ....kijk maar............tadaaa............die kop van hem...............het moest even 10 tellen zakken, ik roep nl al de hele week dat ik ongesteld moet worden .................haha
hij is helemaal blij...hij is nu naar de apotheek ......voor info over andere pijnstiller...

He ester,wat leuk!! Gefeliciteerd!!!!
Dus jij had de hele tijd het idee dat je ongi moest worden? Heb ik vandaag ook. Soms wat steekjes, wat ik normaal niet heb als ik ongi moet worden. En mijn tepels doen nog steeds erg zeer. Hoop maar dat ik net zoveel geluk heb als jij!! Meestal komen de rd's    's avonds. Ga dan denk ik (proberen) maandag    testen (als de rd's niet komen).
Nou meid, geniet ervan samen met je vriend!

En aan de rest, klus ze, test ze, wacht ze, enz. Succes!!!!
Liefs,

Ester gefeliciteerd!!!!! Wat een goed nieuws! Ook een leuk idee om het te vertellen met het boekje van Kluun, is een erg leuk boekje, heb hem twee weken geleden gelezen.

Ik heb gisteravond getest met de sensitest ultra maar hij was negatief
Ik had niet verwacht dat ik het zo onwijs jammer zou vinden om een negatieve test in handen te houden, had nu wel echt het gevoel dat ik zwanger zou zijn.
Vandaag wel al de hele ochtend het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dus ik hoop maar dat het vandaag komt want ik ga 4 juli een weekeindje weg samen met mijn vriend, zonder kind!
Heb wel nog steeds hele zware borsten en pijnlijke tepels en nu dus ook zo'n heerlijke aankondiging van de rd's door een zeurende buikpijn.
Nu maar hopen dat we snel door kunnen voor de tweede ronde!

Ik heb trouwens ook een schriftje gemaakt met alles waaraan we straks moeten denken als het zover is. Echt heel handig want ookal heb ik al 1 kleintje rondlopen, het is toch weer helemaal nieuw met een tweede.

Na mijn zwangerschap ga ik niet meer werken, maar ik ben nu ook al sinds anderhalf jaar thuisblijfmama. Ben namelijk volledig afgekeurd doordat ik ehlers danlos heb. (hypermobiliteit in huid en gewrichten)
Ik moet zeggen dat het mij echt prima bevalt als thuisblijfmoeder. Ik kan alles meemaken van mijn zoontje en als hij over 2,5 maand naar de basisschool gaat kan ik ook gewoon naar alle activiteiten op school komen kijken. Dat vind ik wel echt heel lekker, zeker omdat ze op zijn school echt heel vaak dingen doen. Ik ga daar overigens ook wel meehelpen als leesmoeder en dat soort dingetjes! Heb er nu al zin in!

Hoe denken jullie trouwens over borst/flesvoeding?

Ik merkte met mijn eerste zwangerschap dat het eigenlijk niet echt een keuze was, iedereen ging meteen van borstvoeding uit. Ik heb het toen 2 dagen geprobeerd, maar omdat mijn zoontje veel te laat was en erg uitgedroogd had ik het gevoel dat hij niet genoeg binnen kreeg. Na 2 dagen met een huilend kind heb ik hem een flesje gegeven, die in een keer leeg ging en sinds dien geen gehuil meer en ook geen borstvoeding meer.

Nu met een tweede wil ik eigenlijk geen borstvoeding meer geven maar meteen de fles. Het was mij namelijk heel goed bevallen, maar er zijn toch wel heel veel mensen die je aankijken alsof je van een andere planeet komt als je zegt dat je geen bv gaat geven!

Hallo

Raar he dat die RD's ongeveer dezelfde klachten geven als een mogelijke zwangerschap! Ik heb ook zwaar voelende borsten en zeurende buikpijn, maar ook steken en die zijn er normaal niet. Ik zit inmiddels op dag 51.

Ja, qua borstvoeding, ik moet zeggen dat ik merk dat sommige vriendinnen al vanaf het begin voelen dat ze dat willen doen. Bij sommige lukt het niet en die zijn daardoor hevig geemotioneerd. Daarnaast kunnen sommigen niet door zwangerschapsvergiftiging. Ik vind dat het zelf bepaalt. Afkolven is op mijn werk geen optie, daarnaast werk mijn vriend onregelmatig en zou ik het tegen die tijd, als alles lukt, fijn vinden als hij ook de fles kan geven. Een vriendin die het niet geeft daar hoorde ik van dat ze direct na de bevalling een strakke bh aanmoest gedurende een week. Zij heeft bij de 2e ook geen borstvoeding gegeven. Als ik niet zou werken is het anders, maar ik hoor soms dat het effect er pas is als je het een half jaar geeft en dat kan niet bij mij. Daarnaast ik heb zelf nooit borstvoeding gehad, ben 31 en kerngezond!

Het is heel persoonlijk, ik begrijp ook heeel goed dat er mensen er wel bewust voor kiezen, het lijkt me wel een bijzonder iets, maar misschien denk ik soms te praktisch hiervoor.

Nou, ik ga op kinderverjaardagbezoek, en de zon komt hier door.

Ester, SUPERLEUK gedaan en je zal vast een fantastische dag hebben, als in een roes!

Nou meiden, nog 1 zwangere erbij hoor voor Karin terugkomt, dan hebben we de 4 gehaald!!

Wanneer komt Karin terug dan?

Ester, GEFELICITEERD!!!!!!!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Zelfde klachtjes...
Volgende week wil ik voor t eerst gaan testen als de ongesteldheid uitblijft.

Wat betreft het werken, ik kan niet zomaar minder gaan werken. Ik hoop dat ik 4 dagen mag gaan werken en vriend ook. Dan moeten we voor 3 dagen oppas regelen.
Ach, eerst een postieve test, dan zien we wel weer.
Groetjes, Julia

Terug
Bovenaan