Hallo
Raar he dat die RD's ongeveer dezelfde klachten geven als een mogelijke zwangerschap! Ik heb ook zwaar voelende borsten en zeurende buikpijn, maar ook steken en die zijn er normaal niet. Ik zit inmiddels op dag 51.
Ja, qua borstvoeding, ik moet zeggen dat ik merk dat sommige vriendinnen al vanaf het begin voelen dat ze dat willen doen. Bij sommige lukt het niet en die zijn daardoor hevig geemotioneerd. Daarnaast kunnen sommigen niet door zwangerschapsvergiftiging. Ik vind dat het zelf bepaalt. Afkolven is op mijn werk geen optie, daarnaast werk mijn vriend onregelmatig en zou ik het tegen die tijd, als alles lukt, fijn vinden als hij ook de fles kan geven. Een vriendin die het niet geeft daar hoorde ik van dat ze direct na de bevalling een strakke bh aanmoest gedurende een week. Zij heeft bij de 2e ook geen borstvoeding gegeven. Als ik niet zou werken is het anders, maar ik hoor soms dat het effect er pas is als je het een half jaar geeft en dat kan niet bij mij. Daarnaast ik heb zelf nooit borstvoeding gehad, ben 31 en kerngezond!
Het is heel persoonlijk, ik begrijp ook heeel goed dat er mensen er wel bewust voor kiezen, het lijkt me wel een bijzonder iets, maar misschien denk ik soms te praktisch hiervoor.
Nou, ik ga op kinderverjaardagbezoek, en de zon komt hier door.
Ester, SUPERLEUK gedaan en je zal vast een fantastische dag hebben, als in een roes!