mei stopper?? deel 2

He!
Dus jij hebt nog steeds menstruatiepijn, tijgetje? Dat heb ik sinds gisteren. Vandaag voelt het ietsje anders dan normaal en zo nu en dan is het weg en komt het later weer terug. Nog geen rd's hier dus er is nog hoop!! Hoopd at het net is als bij jou. Heb gezegd dat ik maandag ga tesen, maar misschien wacht ik ook wel tot dinsdag, als ik nog niet ingi ben. Ben bang voor een negatieve test, geloof ik.
Wel snel trouwens dat je broeken al niet meer lekker zitten, maar is wel een goed teken natuurlijk!!

En Ester, al een beetje gewend aan het idee? Geniet er lekker van!!

Nou dames, een fijne zondag nog (ik hoop dat ie snel voorbij zonder rd's!!)

Leifs,

Hallo allemaal,

ik ben sinds donderdag niet meer online geweest ivm een bruiloft, maar wat is er weer veel gebeurd!!!!
Ester: GEFELICITEERD!!!!! Ik zei toch al dat ik bij jou berichtjes iedere keer dacht dat je zwanger bent!!! Leuk joh!

Ik begrijp er allemaal niks meer van........ Vrijdagochtend stond ik op, niks aan de hand...Nog niet gelijk ontbeten  ...en ineens word ik me toch misselijk. Werd compleet niet goed. Snel iets gegeten en toen trok het weg. Gisteren had ik hetzelfde, maar later op de dag. Had vrijdag brandende tepels, gisteren totaal pijnlijke borsten. Dus ik was er bijna van overtuigd dat het raak is. Doe ik vanochtend een test, dinsdag of woensdag moet ik ongesteld worden(sensitest, zegt dat ie tot 6 dagen van te voren kan meten)...negatief. Wat een deceptie, was er echt van ontdaan.

Maar ja, niks aan te doen......snik

Over borstvoeding: nu is de tendens dat iedereen zegt dat het het beste is (alhoewel er recent een onderzoek is gedaan die zegt dat het toch niet zo is), een paar jaar geleden zei men dat van flesvoeding.   Conclusie: doe wat je zelf het fijnste vindt! Mijn motto is altijd geweest dat een baby het meest heeft aan een ontspannen en gelukkige mama. Ik ben geen BVtype en ben gelijk met fles begonnen. Ging geweldig, altijd een tevreden baby gehad. Voor de melkstuwing heb ik Dostinex geslikt net na de bevalling, geen gezwollen  unnen gehad... Ieder moet lekker doen waar ze zich het best bij voelt!

Willemijn

ik heb idd een paar keer per dag menstruatiepijn...het schijnt het vormen van de baarmoeder te zijn...hoor t nu links en rechts dat t idd erbij hoort...ook rugpijn zware benen en slap...allemaal van die RD dingen...gek toch eigenlijk?!

nou ik hoop voor je op een positieve test. Zou niet te vroeg testen omdat dat alleen maar een grotere kans is op teleurstelling...het ergste dat je kan overkomen als je later test is dat je toch ook eerder had kunnen testen, maar ja zwanger is zwanger of je dat nu vijf dagen eerder wist of niet toch? en anders vroeg testen met t risico dat t (nog) niet positief is....

succes meid!

He Ester, wat lief dat je ouders zo leuk reageerden! Is het ook hun eerste kleinkind? Spannend hoor, en eindelijk wat leuks na moeilijke tijden met je ziekte!

Tijgetje, inderdaad een nadeel als je vroeg test dat het misschien nog meer onzeker maakt. Ik wilde vanochtend testen maar we wachten tot dinsdag. Zit op dag 54 dus wordt spannend! Gevoel dat mijn borsten uitelkaar klappen en veel buikpijn maar nog geen   ongi...

Was gisteren op kinderverjaardag, was erg leuk, nou, je hoeft zelf niks te kopen wat krijgen die kinderen dan veel zeg! En de kleine was helemaal uitgeput.

Een ander meisje was er en die is 4 maanden zwanger, pas 3 kilo aangekomen en je zag niks, die draagt het ter hoogte van haar blaas, ook niet ideaal want dacht elke keer dat ze blaasontsteking had!

Weet iemand of bij Sensistest de ingekleurde zwangerlijn blijft? Dan kan ik hem bewaren, vroeger moest je dat met nagellak doen.

Zat gisteren ook fotos te kijken van die vriendin na de bevalling, wat kost dat een energie als je dan iemand zijn gezicht terugziet!

Gezellig, Ester dat je ook hier blijft kletsen, als we zo in dit tempo doorgaan is in oktober iedereen gewoon zwanger!

fijne dag!

Hier zijn de RD's gisteren gekomen...
Heel raar dat de klachten echt op zwangerschap leken, vannacht zelfs heel vaak wakker geweest door jeukende borsten en buik!!!! De test eergisteren was negi dus nou ja op naar de 2e ronde!!!

Ik ben niet zo heel handig dus zou iemand mij op de NOD lijst toe willen voegen, als het goed is, is mijn volgende NOD 27 juli, als ik uitga van 29 dagen net als deze keer!

Met betrekking tot borstvoeding, ik vind inderdaad ook het belangrijkst dat de moeder zich er goed bij voelt, ben ook niet specifiek voor of tegen maar voor mij scheelde het inderdaad ook een heleboel stress door gewoon over te stappen op de fles!
En misschien denk ik er straks ook wel weer heel anders over!

Hé ester: gefeliciteerd meid!
SUPER!
Nou alle meiden die deze week bijna NOD zijn of al NOD zijn...we duimen! HAHA! Ook een beetje eigen belang natuurlijk. Ben benieuwd of ik a.s. donerdag/vrijdag weer ongi word.

Ik had vridjag en gisteren effe moeilijk gehad. Op het werk zijn (weer) twee zwanger. Net 11-12 weken. Eentje wilde al heel graag, dus super blij. Maar bij de andere was het een ongelukje. Ze heeft al 2 kinderen en de jongste is nog maar 11 maanden nu. Ik kon me voorstellen dat je niet sta te popelen op een nieuw kind. Maar op dat moment, vond ik het hel erg. Je hebt vrouwen die het graag willen en jaren er over doen. En je hebt mensen die het per ongeluk doen en dan nog zueren ook.  Kon effe niet tegen.

En toen gisterenavond hebben mijn man en ik gepraat over de aankonede vakantie plannen. Wij willen graag nog een keertje ver weg, het is eigenlijk onze grote droom om een keer naar Japan te gaan. Maar ik had de laatste tijd een beetje last van onzekerheid. Stel dit, stel dat enzo. Het lijkt mij niet zo lekker als je net in je eerste trimester zit om zo ver weg te zijn, stel je voor....
Heb ik er wel energie voor zo'n rondreis.....
Ik denk dat ik in het tweede trimester wel durf, maar ja, als ik NU nog niet zwanger ben, dan ben ik in october nog zeker niet zover.
Maar ik wil beide (Japan en kindje) zo graag!!! Ik kan er gewoon niet tegen.
Moest er helemaal van huilen.

Gelukkig was mannetje wel heel erg lief, maar hij heeft ook geen antwoorden op mijn vragen. Wel beloofde hij dat hij bij a.s. peikdagen weer heel erg zijn best gaat doen. Nou vooruit dan maar.

Hé dames: wat zijn de vakantieplannen e.d.???

Ester:

Gefeliciteerd!!!!

Had gister even nageteld en eigenlijk was gister al mijn NOD. Vandaag is mijn verjaardag en ik had nog een test te liggen dus ik heb het erop gewaagd en ik zie hier heel vaag een 2de streepje!!
Maar jullie zeggen altijd een streepje is een streepje dus uh ik geloof dat ik zwanger ben! Wil toch voor mijn eigen gevoel nog een test doen voor een duidelijker streepje. Durf nog niet te blij te zijn. Maar anders is het toch wel een heel leuk verjaardagscadeau!!

@
Breezergirl: leuk hoor! ze zeggen idd een streepje is een streepje...hihi...ow wat een leuk verjaarskado...en anders van de week gewoon nog een keer testen toch? een test meer of minder maakt toch niet uit...laat je t nog ff weten?!

vooralsnog gefeliciteerd meid met je verjaardag en met dit kleine (grote) kado!!!

knuf

Terug
Bovenaan