mei stopper?? deel 2

oh meiden , ik ga zo duimen dat al jullie ongi klachtjes hetzelfde resultaat opleveren als die van mij!!!
ik heb nog steeds een buik of ik ongi wordt....geen zere borsten niks.....ik zal ieder klachtje bij gaan houden...

ik heb van sander een heel mooi zwangerschapsboek gekregen met per week alle veranderingen en dingen waar je op moet letten.......zo mooi!

verder zijn we gelijk naar beide ouders gereden...... we hebben zoiets van"; als het misgaat wil ik ook dat zij het weten.................
we hebben voor hun een boekje gehaald dat heet:tips voor baby's voor opa en oma...

nou........mijn moeder gilde het uit..... na al die tijd met mijn ziekte nu eindelijk eens goed nieuws riep ze volmondig!! ik kreeg een half uur nadat we er weg waren nog een sms:

je had me beter een slot kunnen geven om mijn mond te houden ipv een boekje,   ik ben zo blij ik kan het wel van de daken schreeuwen....dikke kus mama oma

dit vond ik zoooo lief!!

verder is alles idd nog heel onwerkelijk.....

ester gefeliciteerd
ben heel blij voor je
wat een geluk maand deze maand voor al drie meiden
ik hoop dat er nog meer bij komen
ik denk dat ik deze maand oversla
hebben nog niet zo heel veel geklust deze maand
en ik zit nu wel op mijn vruchtbaarste peroide maar vriend lief is nu veel werken
hmmmm en die heb ik dan toch nodig haha
misschien hebben we vanavond geluk als ik nog wakker ben en hij op tijd thuis
hij komt 12 uur meestal ik hoop dat ik op kan blijven
tot nu toe heb ik geen gevoel of idee dat het raak is
maar de maand is nog niet om
ik duim voor jullie meiden

He,

nou, hier  nog geen rd's. Maar die komen meestal net voor ik naar bed ga. Zo nnu en dan ongi achtige buikpijn. En nu weer niet. Meer drukkend gevoel vlakbij schaambeen.

Morgen weer bezoek. Mijn hoogzwangere  (van nr.3)  schoonzus met kinderen en man komen. Gezellig! Hoop dat ik haar mag aflossen met zwanger zijn, hahaha! Midden juli is ze uitgerekend.

Over borstvoeding: Heb bij de 1e maar een paar weken gedaan, omdat ik bloedarmoede had, erg afviel en ze had spruw. Dat doet erg zeer als ze zuigen! Is een schimmelinfectie.
Bij de 2e heb ik 5 maanden volgehouden (tot de verhuizing). Ging toen hartstikke lekker. Ik kies nu ook weer voor borstvoeding (als ik zwanger mag raken, natuurlijk), het is er altijd als je het nodig hebt en goede temperatuur. Ik vind het erg praktisch. Maar is voor iedereen anders. Mijn schoonzus had een ontsteking en was daardoor erg ziek. Tja, dan houdt het ook op he?

Nou, nog een fijne (klus)avond!

jmv.... je zag het aan tijgetje.....1x kan genoeg zijn...dus geef de moed niet op!!

verder hopen we er nog een paar bij te krijgen deze wee!!

wat betreft werken.... ik heb een eigen zaak aan huis (al niemand mijn honden heeft herkend kan ik dit rustig zeggen, ) nl een hondentrimsalon en uitlaatservice.
Op de groepswandeling 'smiddags na is alles voor mij zelf inplanbaar, dus wij kunnen gewoon zelf indelen hoe of wat tegen die tijd.......... en ik wandel dus gemiddeld zo'n 3a4 uur per dag...dus gelijk goede beweging!!

vergeet ik nog de vraag over borstvoeding:

ik ga het denk ik gewoon proberen maar het is bij mij niet zo dat ik sterk voor of tegen ben.....gewoon neutraal en als het lukt...mooi,,,,,zo niet dan niet...
maar misschien veranderd deze mening nog als de hormonen echt gaan werken haha

ps. ik sluit me bij tijgetje aan en wil graag ook hier mee blijven kletsen tot we een grote groep hebben!!!!

hoi dames,
even een reactie van mij.
want zoveel geschreven gisteren, hihi, ga even niet op iedereen reageren, sorry.

ester, wat leuk hoe je vriend reageerde, en je moeder ook, hihi. wat leuk meid.
geniet ervan hoor, hoe gaat het nu met je rug?

iemand had vraag over borstvoeding. ooh ik weet het niet, ik zou het wel graag doen, maar heb borstverkleining gehad. en ik weet niet of ik dan nog borstvoeding kan geven.

gister erg leuke dag gehad. vandaag ff schoonmaken en wasjes draaien en drogen, een verder lekker niks doen.

liefs

@Ester: ik had je al elders gefeliciteerd, maar hier nog maar es natuurlijk hihihi...

GEFELICITEERD!!!
had je eigenlijk al we glitters gedaan?! die heb ik nog niet gezien geloof ik?! dat moet wel hoor...kennelijk helpt t namelijk wel.
Grappig dat de zwangerschapskwaaltjes (met name in t begin) verdacht veel lijken op de RD's. Das eigenlijk best wel gemeen...toch? Ik heb nu veel bandenpijn (spierpijn in de maag en zijkanten buik en onderkant buik) en veel menstruatiepijn nog steeds. En moe, maar voor de rest eigenlijk prima in orde. ben ook niet echt misselijk (meer).

nouja, ik mag 4 juli naar de gyn. Zou eerst naar de VK gaan maar dat mocht toch niet ivm bloeddruk. Dus vrijdag al een echo. Men vermoedt toch dat ik al ietsje langer zwanger ben (ik kan t me niet voorstellen) maar dat komt met name omdat ik voor t laatst 27 april ongesteld was. Dus gaan ze daar van uit,  maar ik ben 16 mei gestopt met de pil...Maar ja wel een week eerder, dus theoretisch zou t toen gebeurd kunnen zijn ipv 9 juni...nou ja dat zou dan twee weekjes schelen. Kleding zit ook al niet zo lekker meer...en da's eigenlijk wel bizar snel...

nou ga weer ff wat doen ben op t werk...groetjes

Terug
Bovenaan