mei stopper?? deel 2

hoi beezergirl

Een tweede streep is toch een tweede streep zeggen ze
dus misschien was je het wel maar heb je een mk gekregen
of je bent nu kort ongi en ben je misschien vanmiddag het niet meer of stopt het vanaaf
dan is dus de kans dat je zwanger bent er nog hoor
want weet dat mijn zus ook positief teste
en daarna ook bloed verloor maar het was ook weer snel gestopt
ze had het voornamelijk als ze zig te veel in spande  of als ze zich te druk maakte (stressen)
en alles is gewoon goed ze is nu 13 weken zwanger
dus wie weet toch nog ff een keer testen misschien en anders ff je HA of VK bellen
Want dat klopt natuurlijk niet als je toch een streepje had licht of niet licht dat maakt dan niets uit
sterkte ik denk aan je en duim voor je dat je toch gewoon zwanger bent

Ik weet het niet. Heb anders als ik ongesteld ben veel bruiner bloed. Nu is het echt rood, bevat geen slijm en ik heb lichte menstruatiepijn, terwijl ik anders er bijna 2 dagen echt ziek van ben. Ik moet het maar even afwachten. Een test is al onderweg (gister al besteld) Wanneer zou ik het beste weer kunnen testen? Wat denken jullie?

Goedemorgen,

Ik zal ook weer eens wat van me laten horen, er is weer erg veel geschreven de afgelopen periode. Ik zag ook dat er weer zwangeren bij zijn gekomen, allen gefeliciteerd.
Breezer wat een vreemd verhaal, en streepje en dan wat bloedverlies, het kan natuurlijk ook van innesteling zijn. Ik had het ook hoor in het begin van mn 1e zwangerschap. Had toen ook enkele keren helder rood bloedverlies (alleen bij afvegen als ik naar het toilet was geweest) Het zette niet verder door. Ik duim voor je dat alles goed komt.
Mijn klus week zit er op maar heb deze maand geen hoge verwachtingen. Ben nl een week niet echt in orde geweest, had echt enorme hoestaanvallen waar ik haast inbleef, dus zoals jullie ws wel kunnen begrijpen als je dan gaat klussen is niet echt geweldig. Maar we wachten het gewoon maar af en zien het wel anders gaan we op naar de volgende ronde.
Ga nu even huishoudelijk doen en dan dadelijk werken

groetjes

Wow even weg en allemaal nieuwe zwangeren!!!!!! gefeliciteerd!

Breezer voor jou even spannend hoop zo dat het goed is!!!! heb het echt wel vaker gehoord hoor dat vrouwen nog bloed verloren...

Dus geef de moed niet op!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo!!

Nou, vanmorgen om 5.15 (kweet het, rare tijd, maar moest nodig) getest en hartstikke POSITIEF!!!!!! Manlief wakker gemaakt, die lekker mopperen, want dat had ik ook wel vanmiddag kunnen zeggen! Wel gelachen om 5.30.

Gelijk om 8.30 vrouwenarts gebeld en heb morgen om 9.10 een afsrpaak. Best snel, maar goed. Ik zie het vanzelf wel. Moest een moederpas meenemen ofzoiets. Heb iik niet, omdat beide zwangerschappen in Ned waren. Heb net dus alles van de vk opgezocht. Heb nl alles bewaard. En nou wachten tot morgen!

Hoe is het nou met jou breezer??

breezergirl: ik zou gelijk weer testen, 's ochtend met je urine en ik ga heel hard voor je duimen meid!!
zet de ongesteldheid ook door of was het gewoon wat 'los'bloed??

schmetterling GEFELICITEERD!!! super joh!!!
helemaal geweldig!

misschien kunnen we samen glitters strooien voor de rest , maar dan moet iemand me wel even vertellen hoe dat moet.........
en hoe je zo'n leuk bannertje maakt ben ik ook wel benieuwd naar....... ik ben zo'n computerheld!!

mijn rug knapt heel langzaam op, vanavond weer naar fysio dus hopelijk kan die me weer even helpen!!

Schmetterling GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Geweldig voor je!!!!!

En Breezergirl, wat vreemd! Misschien zit het vruchtje er nog wel. Volgens mij hoor je het wel vaker.

Hier rare toestanden. Dacht vrijdag echt dat het raakwas. Werd na het opstaan ineens supermisselijk en dat gind weer weg na wat gegeten te hebben. Zondagmiddag zelfde verhaal... Vanaf vrijdag pijnlijke borsten, dus ik had een sensitest die zegt tot 6 dagen van te voren te kunnen testen (denk dat dinsdag mijn RD moeten komen) en heb die zondagochtend gedaan. Niks, nada. Was eccht heel teleurgesteld omdat ik er echt van overtuigd was.....snik. Ga dinsdagochtend nog een keer testen.

Willemijn

Schmetterling:

Gefeliciteerd!!!!

Ester27:
Ik hoop dat vanmiddag de test binnen komt. Dan kan ik morgenvroeg weer testen. Ben veel minder ongesteld als dat ik gewend ben. Anders kon ik de dag alleen maar doorkomen met paracetamol en deed ik anders niks dan verschonen. Nu merk ik er amper wat van en heb ik alleen een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik. Veel bloed verlies ik ook niet dat is te vergelijken met anders het einde van de menstruatie.
We zien het wel.

Willemijn:
Succes met testen dinsdag!!

Terug
Bovenaan