mei stopper?? deel 2

Breezer gefeliciteerd met je verjaardag en met je zwangerschap! Een streepje, hoe vaag dan ook kan alleen maar komen als je zwanger bent!

Hier gaat het lekker, ik heb zelf berekend dat ik nu ongeveer 4 weken zwanger ben. Begin maart dus uitgerekend.
28 juli heb ik mijn eerste bezoek aan de verloskundige en dan krijg ik ook meteen een termijnecho.
Ik ben wel erg benieuwd hoor, vind het nog lang duren tot 28 juli!
Gisteren hebben mijn zusje en ik samen aan onze ouders, broers en zussen verteld dat we allebei zwanger zijn. Mijn ouders schrokken er wel van dat mijn zusje zwanger is maar toen we alles doorgepraat hadden over hoe het moet gaan waren ze wel heel erg blij.

Gelukkig heb ik niet zo heel veel last van zwangerschapsklachten, ik ben af en toe wat misselijk en ik heb pijnlijke borsten maar verder niets, dus ik heb helemaal niets te klagen!
Wel heb ik een opgezette buik, nu al, dus je ziet een heel klein bobbeltje. Misschien valt het mij ook gewoon alleen maar op omdat ik weet dat ik zwanger ben, maar toch heb ik het gevoel dat ik het echt zie!

We hebben besloten om Alyssa mee te nemen naar het eerste verloskundige bezoek en het haar vlak daarvoor te vertellen dat ze grote zus wordt. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden!

wouw breezergirl gefeliciteerd
het houd maar niet op deze maand
haha super leuk
we willen nog meer positieve testen deze maand
dus hoop dat er nog meer bij komen

zo mijn vriend as gister gewoon vroeg thuis hij mog eerder weg
dus ja je raad het al hebben gelijk gebruik gemaakt en geklust haha
dus ik hoop dat het voor mij ook geluk brengt deze maand

He Breezer! Gefeliciteerd!! Wat een leuk kado!!! Als je een streepje ziet, mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent.

Hier nog steeds geen rd's. Maar kan vanavond nog komen natuurlijk. Vandaag niet zoveel ongi gevoel gehad als gister. En zo nu en dan een zwaar gevoel in mijn buik en kleine steekjes rond mijn schaambeen. Mijnman denkt dat het raak is, maar ik twijfel nog tot ik een positieve test zie. Misschien morgen en anders dinsdag. Weet ik nog niet.

gaat wel hard hier zo met die zwangeren hoor! Hoop dat we er snel allemaal bij komen!

Gefeliciteerd Breezergirl!!!!! Ik denk dat je gewoon blij kunt zijn hoor, want het 2e streepje verschijnt niet zomaar!!!!

Schmetterling wat spannend! Ik ben erg benieuwd of jij er deze maand ook bij gaat komen op het zwangerenbankje!

Een vriendin van mij die al bijna een jaar bezig is met zwanger worden heeft vandaag eindelijk een positieve test gedaan, dus echt super voor haar! Lijkt wel een hele vruchtbare maand, juni

Hopelijk wordt juli net zo vruchtbaar voor alle nog niet zwangeren onder ons!

He Snoopy, hopelijk zie je het allemaal wat positiever. Schijnt heel normaal te zijn hoor als het allemaal zo dichtbij komt dat je dan soms emotionele periodes hebt! Sterkte

Wow, dubbel van harte Breezergirl! Gaaf zeg, wat een mooi cadeau! En we hebben dan toch maar mooi de 4 zwangeren gehaald! De een na de ander nu, goed hoor! Spannend, kan je het zelf al bevatten?

He Rian, dat is inderdaad nog ver voor de termijnecho. Is dat altijd na een vaste termijn je eerste afspraak? Fijn dat je je niet naar voelt. Geniet ervan hoor!

Schmetterling, spannend, ik duim dat de RD's wegblijven!

He Wen, dat is fijn als iemand zo lang bezig is geweest dat er dan eindelijk een positieve test is! Mensen die al een jaar bezig zijn of veel hebben meegemaakt gun je het zo enorm.

Hier nog niks. Spannend dus, ik ga morgenavond met vakantie, en neem 2 testen mee. Dinsdag testen.....

JUNI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje

Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

JULI 2008
Leeftijd
Ronde

Kindje

Datum NOD

Jajo
29
1
2
1

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3

1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer

34

1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006                                

27

2
2
2

Wachtenden

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Leeuwtje
24
2
1
27-6

Schmetterling

23

2

3

28-6

Zwanger !!!!!

VK

Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

volgt
volgt
volgt

Breezer
22
1
1

volgt
volgt
volgt

Zo Breezer, je staat bij de zwangeren,streep is streep.

Wen, je bent aangepast op de lijst.

Missdreamer, welke datum wil je als nieuwe NOD? Gaat het wel goed met je trouwens?

Hier alles redelijk, het gaat nog minder goed met mijn broertje dus kost me een hoop energie, daardoor is het enthousiasme voor het zwangerschap ook wat minder, als het wel zo is ben ik superblij maar er hangt toch een schaduw overheen.

Nou, iedereen succes met het niet ongesteld worden!

Enne, waar haal je die glitters dan vandaan tegen de tijd dat je zwanger bent?

Denk dat ik te vroeg heb gejuicht. Werd gisteravond ineens ongesteld!?
Ik snap er nu niks meer van..

Terug
Bovenaan