mei stopper?? deel 2

hoi,

tijgetje, hoe gaat het eigenlijk met jou? ff niets meer van je gehoord, jij mag bijna naar gyn toch?
spannend hoor.

liefs

hey dames. idd (bloemetje) al ff niets meer gehoord. maar na anderhalve week 'ziek' heb ik vrijdag, zaterdag en zondag gewerkt en dat hakte er wel weer in zeg. en maandag en dinsdag op de camping geweest, dus ff geen tijd gehad voor hier...
tgaat eigenlijk wel heel goed. Wel heel onzeker nu omdat ik vrijdag naar de gyn ga. dan horen we natuurlijk of alles goed is en of er uberhaupt iets zit (kan natuurlijk ook nog leeg vruchtzakje zijn) we gaan natuurlijk ervan uit dat alles goed zit. maar tot nog toe heb je gewoon een heel zwangergevoel en dat wil je graag zo houden natuurlijk. maar na vrijdag weten we meer....vind t heel spannend.

ik hoop zo dat juli net zo'n vruchtbare maand wordt als juni...want dames dat was een maand zeg!!! pfff...

ik duim iig voor jullie allemaal en hoop zo dat t hier heel snel een zwangerenforum is...en dan natuurlijk gewoon niet met zn allen naar dat forum maar gewoonhier blijven...hihihi...

doeg meiden....

Spannend hoor Tijgetje. Ik hoop dat vrijdag alles goed is op de echo.
Ik ken dat gevoel wel hoor. Zo'n eerste echo is echt zenuwslopend. Maar je moet maar denken de meeste kinderen zijn gezond dus waarom niet bij jou?
Ik duim voor je vrijdag. Zal wel heel indrukwekkend zijn om te zien wat er in je buik groeit. Geniet er ook van!

Ik heb een andere vraag voor jullie. Weten jullie of het goed is om de dag of dagelijks te klussen? Ik lees op internet uiteenlopende berichten.

fijne avond nog en tot morgen,
mama van marijn

hoi,

tijgetje, spannend hoor, lekker van genieten meid, gaat je man mee?

mama van marijn, volgens mij is om de dag het beste.

liefs

wow tijgertje...............vrijdag al............super!!! ik ga heel hard voor je duimen..........je moet me wel even bijpraten want ik moet 17 juli en dan ben ik net 6,5 wk dus ben heel benieuwd!!!

wat betreft de testen.   ik heb op de dinsdag een supergevoelige test uit het ziekenhuis gedaan die vanaf 6 dagen voor nod test....................die testte negatief 3 dagen voor nod, en een dag na nod test ik met een gewone test positief............dusseh................ ik zou gewoon lekker nog even wachten en dan weet je nu dat alle deuren nog gewoon openstaan....
als je geld genoeg hebt kun je natuurlijk gewoon testen maar besef wel dat als je negatief test dat je dan nog geen zekerheid hebt!!!
ik ga duimen meiden!!

Mama van Marijn:

Ik vind het heel dubbel. Als ik nu heel negatief ga denken dan baal ik alleen maar als een stekker dat "het"er niet meer zit. Aan de andere kant probeer ik er niet te zwaar aan te tillen, beter dat het nu niet goed is dan dat het weken daarna mis gaat. Plus dat ik nu wel weet dat er wel iets kan zitten. Maar blijft wel jammer en moeilijk hoor en juist dan begint iedereen tegen je te praten over zwanger en baby's..
We gaan gewoon met volle moed weer door naar de volgende ronde.
En ik vind ook dat iedereen gewoon moet kunnen testen wanneer ie zelf wil. Na een paar weken kan het ook nog mis gaan, zekerheid heb je toch nooit.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

Augustus

Wachtenden

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Leeuwtje
24
2
1
27-6

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt                                    

Goedemorgen Breezergirl,
dat is een goede instelling. Gewoon vol goede moed doorgaan naar de tweede ronde. En ja, zo zit ik er ook in, wanneer de natuur beslist dat het niet goed is dan is het beste dat het zo snel mogelijk stopt. Inderdaad beter dan na 12 weken ofzo. Ik zit inmiddels ook in ronde 2 en ik snap hoe je je voelt.
Gewoon positief blijven!

Ik lees dat om de dag klussen het beste zou zijn ... mmm betekent dit dan dat dagelijks klussen niet goed is? En waarom dan niet?
hopelijk weten jullie meer,
liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan