mei stopper?? deel 2

Hoi hoi Breezergirl:
Ik snap ook helemaal hoe je je voelt. Ik heb nu ook echt afgeteld tot vandaag. NOD! Nou ik had het doosje al ik mijn ahnden vanochtend. Maar ik ging toch gauw afleiding zoeken. Nog effe ...eh...zeg maar 1 weekie wachten? Tjonge, het lijkt wel alsnog ik moet afvallen en bij iedere eet-moment afleiding moet gaan zoeken.

Mama van M:
Ze zeggen inderdaad om de dag is het beste, want de sperma heeft effe tijd nodig om te herstellen en aante maken. Dus te lange tussen tijd is ook niet goed, want dan zitten er teveel dode en luie zaadjes tussen. Elke dag dan is het "legertje" weer nog niet op volle sterkte.

Heb de laatste paar dagen aan het eind van de dag een heeeeeel klein beetje misselijkheid. Maar kan ook aan het weer enzo komen. Heb ook wel een beetje pijn in de borsten en buikje....maar nog geen ongi. Wie weet toch vandaag of morgen.
Iets heel stouts: heb gisteren en eergisteren toch een glaasje rosé genomen. Was gewoon te lekker....
Wij hebben ons nu ook voorgenomen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaan we in Juli volop klussen. En ook het (verre) vakantie betreft, we zijn eruit hoor. Wij wachten even tot het september is en dan beslissen we. Voor het verre reis, kan dan ook geboekt worden zeiden ze. En voor een dichtbij reis, willen we gewoon lekker last minute doen.

Weten de andere meiden al wat meer? Mooie dromen en Leeuwtje????

hallo dames,
nog een korte vraag... ja sorry hoor.. ik bestook jullie met vragen.
Maar kan het zo zijn dat je de eerste maand na het stoppen met de pil je eisprong heel duidelijk voelt met veel kramp/buikpijn ed. En de maand erna niet? Ik merk deze maand namelijk helemaal niets van krampen of eisprong.
groetjes mama van marijn

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Wachtenden

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Leeuwtje
24
2
1
27-6

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt                                    

Goedemorgen!

Ik heb de lijst weer aangepast en deze maand het wachtbankje overgeslagen, ga op naar ronde 3. Ik sta daar nu wel heel alleen in de maand augustus!

Mama van Merijn: de eerste maand met het stoppen van de pil voelde ik ook mijn eisprond precies, had ook extreem zere tepels en 'bruin slijm', de tweede maand voelde ik nog wel mijn eisprong maar had de andere klachten niet meer,. Het kan dus zijn dat je door het ontpillen de eerste maand andere dingen voelt dan de 2e of 3e maand. Ik heb dit ook wel vaker gelezen hoor.

Groetjes!

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd................!

Ik begin mijn moed beetje te verliezen.... gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Ik begin echt moe van mijzelf te worden ben er echt te veel mee bezig mijn maand bestaat echt uit het leven naar de vruchtbare dagen en dan het wachten.....

Andere merken het niet doe gewoon mijn ding maar ben er in mijn achterhoofd continu mee bezig!   .... krijg er de pest over in.. Het voelt zo gewoon alsof ik er al jaren mee bezig ben en dat is natuurlijk onzin!!!!

Maar vandaar dat ik niet zo actief mee schrijf... lees wel alles en leef erg mee!

Zo lekker depri ego  bericht maar heb gewoon een pest humeur, komt waarschijnlijk omdat ik ongi moet worden haha!

bloemetje ik hoop dat je snel een positieve test in je handen heb
spannend hoor Ik leef helemaal met je mee

Mama van Marijn
Ik heb ook gehoord dat om de dag beter is dan ieder dag
Omdat er dan meer zaadjes zijn dan na een dag
Maar als je drie dagen wacht is de hoeveelheid niet zo heel groot eigelijk helemaal niets in vergelijking met de dweede dag.Dus het maakt niet uit hoe langer je wacht hoe meer zaadje er dan zijn.De zaadjes kunnen ook 5 dagen in leven blijven in je lichaam
Soms wel een week.Dus om de dag is ook echt meer dan genoeg.
En over de eisprong kan ik niets zeggen want ik voel hem nooit

hier verder gaat het goed nog steeds een ongi gevoel dus kan ieder moment doorbreken (of niet)Of zou het eventueel de eisprong toch kunnen zijn die ik voel
krijg je dan ook licht kramp in je ondebuik en een zeurende onderrug.
want ben nu een beetje in de war van mijn lichaam na vorige maand
ik was natuurlijk 10 dagen overtijd
maar normaal ben ik voor de 10de wel ongi en nu was ik het op de 15de
dau dat was erg laat maar nou weet ik dus niet of ik over twee weken ongi moet worden of over toch een week omdat dat eigelijk meestal zo is
echt vaag want als ik het over twee weken moet worden dan kan het misschien toch mijn eisprong ook zijn.

TC rot he zo'n baal dag En dan ook nog dat je denkt dat het weer niet gelukt is hakt er dan ook nog ff bij in.Ik hoop voor je dat het snel raak is.Want het is niet leuk terleurstelling op terleurstelling.

tijgertje spannend hoor naar de gyn toe
maar het zal heus wel goed zijn
ik ben e rvan overtuigt dat je gewoon een klein vruchtje zien in je buik
geniet er maar lekker van

Daan ronde 3 al weer echt balen is dat he
vooral als je zo graag wil
Hoop dat je met goed moed naar de 3de ronde gaat
3 keer is scheepsrecht zeggen ze wel eens ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn

Ester,
inderdaad, wachten is wel het beste, maar ooh zo moeilijk. ik wil het gewoon zo snel mogelijk weten zeker omdat ik me zo voel.
en ja, ze zeggen dat de testen erg gevoelig zijn.maar je weet het natuurlijk nooit.

breezergirl,
het is inderdaad heel dubbel allemaal, en net als je zoiets hebt dan gaat iedereen erover beginnen. echt balen is dat dan.
en het testen, inderdaad wanneer je zelf wil. ik kan niet wachten tot woensdag. weet ik nu al.

mama van marijn,
ik had eerste maand ok erg veel buikpijn. beetje zoals nu, maar nu heb ik andere soort buikpijn, dat zat toen op verschillende plaatsen, dit keer gewoon op 1zelfde.

daan,
balen dat je ongesteld bent geworden. succes in de volgende ronde.

tc, lastig he, zo een baaldag, niet leuk.
hopelijk voel je je snel wat beter.
en ego berichtje, nee hoor, je moet toch alles van je afschrijven? doe maar lekker hoor, vinden we niet erg.

jmv,
dat hoop ik ook meid, ik word hier echt gek van hoor. haha, niet leuk meer.

hier nog steeds hetzelfde, alleen klachtjes vandaag ietsjes minder, maar de dag is nog niet voorbij he.

liefs

WOW!!
Ben even 2 weekjes weg, komen er meteen 5 zwangeren bij!!!!
Nou ja, ben officieel nog niet terug, maar het is een erg regenachtige dag op de camping en we hebben internet dus toch een poging gedaan een beetje bij te lezen. Ik viel idd bijna van mijn stoel, zo leuk voor jullie allemaal!
Tijgetje, Rianne, Ester, Schmetterling, Jajo, meiden van harte gefeliciteerd!!!!!

Erg leuk om jullie verhalen te lezen, bizar eigenlijk dat er toch zoveel herkenning in kan zitten. Ik las dat 2 van de zwangeren een 'griep' hebben gehad, de week voor NOD, had ik ook! Iemand moest week voor NOD waanzinnig plassen, had ik ook (dacht zelfs dat ik blaasontsteking of zo had!) en dan idd rond NOD helemaal niet meer. En die borsten, dan weer wel pijnlijk, dan weer niet, ik werd er gek van. Het is idd gemeen dat die prille zwangerschapsklachtjes zo op ongi-klachten lijken...

Ik ben er inmiddels al weer helemaal aan gewend, ben al weer 9 (!) weken zwanger (poeh, en nu gaat tijd opeens wel weer snel, he, als je niet meer hoeft te wachten op een NOD). We hebben een goede vakantie, ik heb gelukkig maar 2 dagen echt doodziek op bed gelegen, maar 1 x gebraakt, voor de rest ging het wel met misselijkheid en vermoeidheid, mijn voornaamste klachten. Heb het receptje trouwens niet gekregen, want er 'was niets wat je in zwangerschap mag gebruiken'... Grrr! Dus wel, volgens mij moet die huisarts van mij eens op nascholing of zo! Maar goed, zo red ik het ook wel. Ik verwacht nog 1 slechte dag (hele dag op bed) voor we gaan, want het is om de 3-4 dagen raak deze zwangerschap. Alsof mijn batterij dan helemaal leeg is en ik weer helemaal moet opladen door een dag te liggen en te slapen. Ik ben benieuwd hoe dat straks moet als ik zo'n dag heb als ik eigenlijk moet werken... Nou ja, zorgen voor later.

Hoe is het verder met me? Slecht slapen, 2-3 keer per nacht plassen, erg opgeblazen buik en knoopje los na eten (dan zie ik ook echt even zwanger uit, ha ha, maar eigen broeken passen nog prima, de volgende ochtend is het ook weer weg, maar het komt steeds vaker en houdt ook steeds langer aan ). Ook is mijn huid wat vetter met pukkeltjes, maar misschien komt dat ook door de ladingen zonnebrand die ik er dagelijks opgesmeerd heb. Kan nog steeds goed eten (moet wel om misselijkheid in toom te houden), ben erg benieuwd wat de weegschaal straks te melden heeft...

Nog even wachten en dan krijg ik ook mijn echo, ik ben erg benieuwd! Ik heb het gevoel dat de uitgerekende datum misschien ook bijgesteld gaat worden, dat ik minder lang zwanger ben dan ik misschien denk. Ik merkte namelijk mijn eisprong namelijk altijd aan slijmerige afscheiding, normaal rond de 13-15 dagen na menstruatie, maar deze laatste maand waarin het gebeurd is denk ik dat dit pas met 20 dagen na menstruatie was... Nou ja, we zullen zien of ik gelijk heb.

Als we terug zijn (zaterdag), dan hebben we nog een weekje vrij, dan wilde ik maar dingen gaan regelen, kinderopvang (gelukkig hier geen vreselijk lange wachttijden en heb geluk dat ik al 'binnen' ben met mijn zoontje), kraamzorg e.d. Ik hoop dat ik op werk nog een maandje kan wachten, maar als ik zo'n beroerde dag heb op het werk, tja, dan moet ik maar eerlijk zijn, toch?

@Tijgetje: wat bijzonder dat het nu raak is en dan ook terwijl je maar 1 keer seks hebt gehad die maand? Dat had ik bij mijn eerste! Wat ik leuk vond is dat ik dus precies weet wanneer het gebeurd is, ha ha! Mijn eerste is dus verwekt op de bank in de woonkamer, in een vluggertje voordat ik aan een nachtdienst moest beginnen... Ha ha! Deze 2e weten we natuurlijk niet, zo heftig geklust, dag na dag... (ik hoop trouwens dat de echo goed was!)

@Vlinder: wat leuk, de echo! En dus bijna net zo ver als ik! Nu wordt het spannend, als mijn datum wordt bijgesteld, dan ben jij straks nog als eerste uitgerekend, hi hi! Bijzonder dat hartje he, en die bewegingen... Ik vond het bij mijn eerste zo bizar dat ik het niet kon voelen, terwijl het vruchtje mega-groot over het scherm danste!

@Breezergirl: wat vervelend meid, eerst een positieve test en daarna niet meer... Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte en vooral heel veel succes bij de volgende ronde!!!

@Ester: poeh, wat spannend allemaal zwanger, terwijl je eigenlijk ook klachten van je ziekte hebt. Ik hoop dat het allemaal snel tot rust komt en je goed voelt... Wat betreft borstvoeding, dat is idd een erg persoonlijke keuze, belangrijkste is dat het goed moet voelen, want anders lukt het toch niet. Ik wil er zeker voor gaan, heb er ook veel voor over. Bij mijn 1e is het allemaal niet gelopen zoals gewild en ik wil heel graag een 2e kans!!

Nou, ik denk dat ik maar (weer) iets ga eten, misselijkheid begint weer superirritant te worden.

Jullie horen wel weer van me als ik echt terug ben, ha ha!

(ik duim trouwens voor alle wachtenden!!!)

Terug
Bovenaan