mei stopper?? deel 2

Karin,
ooh wat leuk weer berichtje van je te lezen!!! we hebben je hier gemist hoor.
9 weken alweer, wat gaat dat snel he, als je eenmaal zwanger bent.
geniet er lekker van hoor. het is zo weer voorbij.
en wat fijn dat het wat beter gaat. dat de misselijkheid wat beter is.
die mindere dagen is niet fijn, maar blijkbaar heb je het wel nodig.
hoe gaat het met christian, en je man?
nou, geniet van de laatste twee daagjes daar.

liefs

Ik ben met vakantie daardoor lees je me niet. Reageren is lastig maar lezen kan wel. Jajo van harte geniet . De nieuwe dame welkom. Karin, fijn je verhalen te lezen.

bloemetje hoe is het met jou?

vlinder had jij de eerste echo? Hoe was dat? Informeren ze je ook of je kan testen voor down syndroom? Hoorde laatst dat ze daar zelf niets over mogen zeggen vanuit hunzelf?

nou zondag mail ik langer.

klussen om de dag is beste anders is zaad niet bijgewerkt.

Hallo

Karin, wat leuk dat je vanuit vakantie reageerd, je zal wel geschrokken zijn met al die zwangeren. Ze gaan je allemaal achterna. Ik hoop dat ik zelf ook snel kan volgen. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Veel misselijk en ongelooflijk pijnlijke borsten. Mijn man mag er niet eens aankomen. Zijn ook erg stevig geworden. Maar mijn lijf kan me natuurlijk ook voor de gek houden. Vanmorgen een test gedaan, ik dacht heb er zoveel thuis liggen maakt niets uit. Maar natuurlijk negatief. Ik denk dat zaterdag mijn NOD precies is. Dan denk ik dat ik na het weekend test.

Karin geniet nog van de laatsten dagen op vakantie.

Bloemetje hoe zit het met jouw klachten? Heb je geduld om te wachten met testen?

Vanavond ga ik naar vriendin 20 weken echo kijken op dvd. ik ben zo benieuwd. het was een druktemakertje had de vk gezegd.

Nog allemaal een fijne dag met dit slechte weer zeg. Lekker op de bank luieren, met een boek.

groetjes joyce

Mooie dromen,
wat leuk dat je reageerd. aan het genieten van je vakantie, of als je nu al terug bent als je dit leest. fijne vakantie gehad?

joycher,
de klachten, ik word er gek van, allemaal vage klachten en niet sterk.
buikpijn, soms raar gevoel in maag. ja wat is misselijk zijn juist?nog nooit gehad.
gisteren zere borsten. moe(nou ja, geen fut).
heb ergens goed gevoel erover, maar ik weet het niet zeker.

liefs

hallo allemaal,
wat spannend om al jullie verwachtingen te lezen zeg. Ik hoop zo dat het raak is voor ons allemaal binnenkort.
Bij mij is vanmiddag het eisprong gevoel toch ineens komen opzetten. Steken en krampen links in de onderbuik. Als dit het begin van de eisprong is dan is 'ie wel heel vroeg deze maand. Zit pas op dag 10 van mijn cyclus. Maar goed dat wisselt blijkbaar ook per keer heb ik wel eens gelezen.
We hebben goed geklust .. dus dat zit wel snor. Nu nog een juiste ontmoeting daarbinnen op het juiste moment. Ooooooh ik hoop het zo.
Vanavond komt babyboom het vervolg op Nederland 1. Heeft iemand die reeks gezien van 100 stellen die graag een baby willen. De komende weken gaan ze die mensen allemaal weer opzoeken. Ik kijk wel even vanavond, om alvast in de babystemming te komen zeg maar.

En voor iedereen met een 'kl*te'dag..... morgen voel je je misschien wel weer beter.... en er kan zomaar goed nieuws komen eind van de cyclus. Ik weet het, 't is een schrale troost als je je rot voelt, maar ik wilde gewoon even iets liefs zeggen tegen iedereen die het wat moeilijk heeft nu.

liefs mama van Marijn

hoi,
mama van marijn, erg lief van je. hihi. het zou zomaar kunnen he.
ik ga ook babyboom kijken vanavond, heb het vorig jaar ook gevolgd, en vind het zo leuk.
vriendlief is nu weg, naar zn ouders om wat te doen daar.
dus ik maak er een relaxavond van.
ga zo eerst afwassen, mn koffer maken voor weekend met me vader. en dan op bed met laptop, glaasje drinken, miscchien rosete, zou dat kwaad kunnen 1tje? nootje erbij. en babyboom kijken.

nou dames, tot straks.

Dag dames,

Bij mij zijn precies op mijn geschatte NOD de RD's gekomen. Ga volgende week met goede moed weer verder!! Wat een verschil zeg, heb nu veel meer buikpijn en bloedverlies, wel lastig. Toen ik de pil nog slikte merkte ik het nauwelijks.
Nieuwe NOD wordt 2 augustus.
Oja, mijn 1e ovulatie na stoppen met de pil was ook heel pijnlijk. En veel slijm, soms wat bruinig.
Julia

nou julia, lekker positief blijven en volgende ronde dan maar!!!
ik ga voor je duimen!!

bloemetje wat betreft de klachten.....behalve het vele plassen en hier en daar een steekje dacht ik ook eerst het zit goed en naarmate de nod dichterbij kwam durfde ik te zweren dat de rd's er aan kwamen of er al waren...

verder hoef je echt geen tot weinig klachten te hebben......mijn arts zei zelfs dat de meeste vrouwen pas vanaf een week of 6,7 misselijkheid ontwikkelen en zo....

het schijnt wel zo te zijn dat de meeste vrouwen het gewoon 'weten'       dus ik heb een heel goed gevoel over jou!!!

Terug
Bovenaan