A
Anoniem
Guest
hoi,
hier ben ik weer. net terug van de dokter.
haha,lekker verhelderend was het weer hoor. hihi.
nou, me hartkloppingen, daar moet ik meer medicijnen voor.
en me buikpijn, mja, dat kunnen drie dingen zijn.
of ik heb blaasontsteking,
of ik kan zwanger zijn.
of het kan van eisprong komen, whaat, heb woensdag nod.
hij zij het kan zijn dat het later is geweest en dat je dus gister(toen had ik erge buikpijn) dat het eitje geknapt is. nou ja, heb al hele week die pijn en heb me eisprong duidelijk gevoeld, dus ik denk het niet.
dus het is wss 1 van die dr boven, maar ja, hij wil niets met duidelijkheid zeggen voordat ie weet of ik blaasontsteking heb of niet. laat ik nu eens niet kunnen plassen. whaa. dus breng morgen maar ff urine binnen denk ik. hij had het graag morgen of vandaag, nou ja, vandaag red ik het niet meer om tot daar te geraken. dus morgenmiddag dan.
zo, weer ff bijgepraat.
liefs
hier ben ik weer. net terug van de dokter.
haha,lekker verhelderend was het weer hoor. hihi.
nou, me hartkloppingen, daar moet ik meer medicijnen voor.
en me buikpijn, mja, dat kunnen drie dingen zijn.
of ik heb blaasontsteking,
of ik kan zwanger zijn.
of het kan van eisprong komen, whaat, heb woensdag nod.
hij zij het kan zijn dat het later is geweest en dat je dus gister(toen had ik erge buikpijn) dat het eitje geknapt is. nou ja, heb al hele week die pijn en heb me eisprong duidelijk gevoeld, dus ik denk het niet.
dus het is wss 1 van die dr boven, maar ja, hij wil niets met duidelijkheid zeggen voordat ie weet of ik blaasontsteking heb of niet. laat ik nu eens niet kunnen plassen. whaa. dus breng morgen maar ff urine binnen denk ik. hij had het graag morgen of vandaag, nou ja, vandaag red ik het niet meer om tot daar te geraken. dus morgenmiddag dan.
zo, weer ff bijgepraat.
liefs