mei stopper?? deel 2

He Willemijn, ook van harte gefeliciteerd! Gaaf hoor!

Ja, inderdaad een voordeel nu mijn lange cyclus, dat ik ergens op week 9 zit, althans 7 mei was mijn laatste ongesteldheidsdag dus daar ga ik vanuit. Je kan maar tot week 11 aanmelden bij moeders voor moeders, dus red ik net. Ik wil alleen wel eerst zeker weten dat het hartje klopt.

Ja, vlinder, lopen we waarschijnlijk bijna gelijk, ik denk rond 11 februari uit te komen, maar binnen nu en 2 weken weet ik het zeker.

He Mama van Marijn, kan me voorstellen dat nu een 3-tal weer zwanger is het helemaal gaat kriebelen. Ik had het een ander deze maand ook gegund hoor, ik had nog wel een maandje kunnen wachten, maar het gaat dus zoals het moet gaan. Ik had me echt ingesteld op tussen nu en eind december en dit dus helemaal niet verwacht.

En inderdaad hebben we volgens mij een record gebroken. Nu werkt mannelijk zaad beter in de maanden met een hoge zonfactor, dus ik hoop dat jullie in augustus allemaal aan de beurt zijn!

Hihi Daan, je vergeet mijn favouriet: de filet americain!

Nou, fijne avond allemaal. Ik ga morgen de verloskundige bellen, spannend dus, ga wel buiten bellen want wil mijn werk nog laten wachten en de muren hebben daar oren.

Ik ga trouwens een apart album bijhouden van de zwangerschap en geboorte, en ga een deel van jullie berichtjes erin plakken!

Ik wil zo graag mijn agenda bij gaan houden, maar moet eerst de datum weten, dus schrijf nu alles apart op.

En klachten: ja, zeer pijnlijke borsten, eerst nieuwe bh's kopen. En ik ben superlomp: vandaag in de winkel een rekje met a tot en met z letters omgegooid (ja alles doorelkaar.....), en net val ik tegen een plint, die valt uit de muur, en ik kom op de plug, voet bloedt....hoe doe je dat. Op de boot heb ik wel 10 keer mijn hoofd gestoten tegen hetzelfde plankje, wat er al 40 jaar zit.....

Karin, hoe heet ook alweer de film/dvd met ontwikkeling baby? Als de echo goed is willen we deze samen bekijken nl. Fijn dat je vakantie leuk was, maar ook lekker weer terug te zijn!

En, wat betreft het klussen, ik ben ervan overtuigd dat om de dag de beste weg is als je snel en graag wilt. Ik las laatst namelijk dat iemand 8 maanden bezig was, dit ging doen en het was meteen raak. Je weet nl. niet altijd wanneer je eisprong is en die kan ook net na je menstruatie vallen of juist later. Het moet natuurlijk qua planning wel lukken, maar ik denk wel een effectieve manier.

He meiden,

Ik zie dat we alweer aardig richting de 700 mailtjes gaan, gezellig!!!
Als eerste natuurlijk alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!
Karin, leuk dat je weer terug bent... en ik lees dat je je ook echt zwanger voelt ;-)
White roses: Succes met wachten en misschien heb je hetzelfde als Karin en over een paar dagen ook een pos. uitslag..
Bloemetje: hoe was je weekend? heb je getest of heb je netjes gewacht??

Ik ben vandaag aan het werk, heb net even snel een urine controle gedaan aangezien ik zelf dacht dat ik  blaasontsteking heb, en  ja hoor, de leukozyten  zitten boven de 500...
Maar vorige keer had ik dit op bepaalde momenten van de dag ook maar 's ochtends niet.. erg vreemd!!!
Laat anders de HA  ook nog even testen...
Ga morgen de VK bellen, ben  di nog maar 5 weken maar dan kan ik misschien nog net voor mijn vakantie, anders  heb ik  pas de eerste controle met 11 weken..

Succes  allemaal met  klussen, wachten en zwangeren..

gr Jajo  

Dag dames!
Allereerst van harte gefeliciteerd aan alle zwangeren!!!!!!!!!!
Dit maakt de kans voor ons klussers natuurlijk weer een stuk kleiner he...
Ik heb vanavond heerlijk gegeten en een wijntje gedronken met vrienden. Zit nu op dag 5 van mijn cyclus. De RD ´s zijn vrijwel verdwenen nu. Ga zo slapen, de werkweek begint weer morgen.
Ik ben benieuwd wat deze maand gaat brengen... Heb iig een mega doos tampons in huis..
Weet je, van mij hoeft het allemaal niet zo snel hoor (maar het liefst wel al vandaag...)  ...
 Als je maar de garantie krijgt dat je zwanger kunt worden en een gezond kind ter wereld brengt. En die krijg je dus niet en daarom is het volgens mij zo spannend iedere maand. Iedere maand telt omdat je niet weet welke de laatste is. Is het volgende maand, volgend jaar of helemaal nooit.
Dat ik nu op dit forum zit te typen vind ik eigenlijk voor mezelf een beetje `ongezond`. Ik begrijp het wel, ik wil weten hoe andere vrouwen het aanpakken en ervaren. Maar het liefst zou ik niet nadenken, seks hebben wanneer ik er zin in heb en maar zien wanneer ik  zwanger wordt. Dat plannen is niet echt romantisch, toch???
Groetjes Julia

Hallo allemaal,

nu het bij ons raak is, dacht ik: laat ik eens voor alle wachtenden op een rijtje zetten wat bij mij de eerste signalen waren.

4 dagen voordat ik ongesteld moest worden werd ik voor het eerst ineens heel misselijk. Alsof je niet goed wordt. Trok na iets gegeten te hebben weer weg. Zondag herhaling hiervan. Daarbij heb ik ineens een vette huid en pukkels terwijl ik dat nooit heb. Mijn borsten deden de ene dag helemaal zeer, de andere dag had ik brandende tepels. Mijn bh's pasten op de 1e NOD niet meer. Ik had een zeurend gevoel in mijn   onderbuik en rug. Oh ja en de innestelling heb ik ook gevoeld. Zeurend gevoel in buik (leek op ovulatie) en dat trok door naar mijn benen. Ik vergeet ook vanalles en kan mijn lenzen niet goed verdragen.

Hoop jullie hiermee geholpen te hebben!!! Succes! ps mijn test was pas een dag nadat ik ongi moest worden positief, zelfs de extra sensitieven.

Willemijn

julia ik ben het met je eens hoor over dat plannen om te klussen
het moet gewoon spontaan gebeuren om te klussen
anders word het zo'n verplichtig en dat hou je ook niet vol denk ik
Veel plezier met klussen en ik duim voor je

willemijn ik vind het altijd heel fijn om de kwaaltjes te lezen en te horen
dan kan je tenminste nog wat herkennen als je het zelf ook heb

ik heb vanacht echt vaag gedroomd hihi
Ik had gedroomd dat het begin winter was ergens met kerst in de buurt
En dat ik dus een positieve test in handen kreeg
en dat ik dus als kerstkado het aan iedereen vertelde
haha vaag he nou we zien we of het uit komt is toch raar aan gezien er ook al gezecht word dat ik november zwanger gaat worden maar ja we zien wel
misschien betekend het niets en ben ik wel gewoon veel eerder zwanger ik hoop van wel namelijk
maar wilde het ff met jullie delen

GRRRRRRR rd's zijn er baal wel weer.....

Ga deze maaand proberen er eits minder mee bezig te zijn...
Net of dat gaat lukken.... haha

Voor iedereen die bijna mag gaan testen duim voor jullie hoor!!!!
 iedereen hier wil het super graag dus toitoitoi!!!!!!!

nieuwe nod? 3 aug.

Hoi,

Zo dames,
ik ben er ook weer eens.
Ons weekendje weg was heerlijk. lekker niets gedaan en hoofd beetje leeg kunnen maken.
ook iets wat ik echt nodig had.
hier zijn klachtjes er nog beetje, maar krijg ook het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden.
wss woensdag. als ik op cyclus van 27 dagen reken. alleen heb ik al hele week op 1zelfde plaats
buikpijn.

wens voor 3
balen dat je weer ongesteld bent geworden, en weer op dag 24, is best vroeg.
en vakantie, ooh wat heerlijk.
geniet er lekker van hoor.
en ook van je mannetje he.
hihi, komt wel goed denk ik.

joycher,
hoe voel je je nu? gaat het weer alwat beter?
wanneer heb je je nod? ook de 9de?

mama van marijn,
haha, rustig afwachten, hihi, zeg ik ook elke keer, maar waarom mislukt het telkens toch he, om rustig te wachten.
succes meid.

luus,
van harte gefeliciteerd, super hoor, en dus duidelijk je innesteling gemerkt?
heerlijk, geniet ervan.
en ik heb vast al wat glitters genomen hoor.

tijgetje,
toch al langer zwanger dan je dacht. een weekje, gek he, dat je het dan toch niet zeker kan weten.
en hartje al zien kloppen, ooh heerlijk, je kleintje al kunnen zien, ook al is ie nog zo klein.
willen jullie graag weten wat het word?
20 feb uitgerekend, vind ik persoonlijk wel leuke maand hihi.

jmv,
jammer genoeg nog geen goed nieuws, hoop wel dat het nog komt hoor.

sunlover,
fijn dat je er weer even bent, balen dat jullie zo weinig tijd voor elkaar hebben.
maar daar komt verbetering in zo te zien, dus wie weet, volgende keer wel raak. ik hoop
het erg voor jullie.

blondje,
hoe was de alcoholvrije avond?

mooie dromen,
van harte gefeliciteerd, jij ook zwanger ooh, ook voor jou ben ik zo blij. heerlijk hoor. geniet er ook lekker van.
ooh wat lief, de tranen over je vriend zijn wangen, ooh, ik krijg er zelf de tranen van in me ogen. hihi, wat een schat van een
vriend heb je.
haha, ik heb ook nog paar testjes, en hoop ze ook niet meer nodig te hebben na woensdag. maar ik weet het nog steeds niet hoor.
hehe, baalt je vriend nu, dat hij nog ff moet wachten, ja als je niet lekker voelt, moet je maar ff wachten met oefenen, haha, dan word het niet
meer klussen maar oefenen,hihi.

schmetterling,
fijn te lezen dat alles goed gaat.

willemijn,
ook jij van harte gefeliciteerd.
haha, ik kan idd wel raden wie er nu heel fier is.

snoopy,
balen dat je ongesteld bent, en ik denk net hetzelfde over ongesteldheid als jou hoor.
het is iets wat niet fijn is.

karin,
een kg afgevallen, mja, je wurmpje heeft veel energie nodig, en neemt er veel van.
en zorgen maken, ik ben wel een zorgenmaker, ik maak me soms te snel druk. maar ik ben niet van plan een
overbezorgde moeder te worden.
morgen echo?

mama van marijn,
af en toe alles van je afschrijven, moet je ook doen hoor. vinden we niet erg.
hoe gaat het nu met je?

vlinder,
wat leuk dat het zo goed gaat. lekker verder genieten he?

daan,
hier ook een wachtende, hehe, heerlijk he, al dat lekkere eten, maar ook ik ben liever zwanger hoor.

julia,
fijn dat ongi bijna over is en volgende ronde kan beginnen.
ik hoop dat het deze keer voor ons raak is.
nou ja, ik zit nog in derde ronde, maar ben bang dat ik woensdag in de vierde kom.

tc,
balen, weer ongi,
hoop dat het gaat lukken om er wat minder mee bezig te zijn.

zo, ff op iedereen gereageerd.
zo moet ik naar dokter, heb laatste week weer erg veel last van mijn hartkloppingen die ik al wel langer heb. dus nog maar
eens naar dokter. kijken of hij wat voor me kan betekenen. ook heb ik al hele week pijn in me buik, rechts onder. maar is ook zo een plaats
waar een eventuele blinde darm kan zitten, dus daar laat ik dan gelijk ook maar ff naar kijken, misschien is het wel van een zwangerschap, maar als je
woensdag je nod hebt? dan moet hij het toch wel beetje kunnen voelen?
dus ff kijken wat hij allemaal te zeggen heeft, al gaat het voornamelijk om
me hartkloppingen, word er echt niet goed van:S dus wil kijken of hij wat kan doen.

liefs.

Terug
Bovenaan