mei stopper?? deel 2

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3
1
9

21052007
25
2
1
11

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
volgt
volgt

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

zo, weer bijgewerkt.

Nou, die glitters werken echt goed, geloof ik! Alweer 3 zwangeren erbij!!!
Luus, Mooie dromen en Willemijn gefeliciteerd!!!
Dat is echt fantastisch, een stelletje vruchtbare vrouwen hier ha ha! Of veel mannelijke scherpschutters? Hi hi.

Ik ben nu echt terug van vakantie, gisteravond aangekomen en heeeeeerlijk in eigen bedje geslapen. En wonder boven wonder uit kunnen slapen, met dank aan mijn geweldige zoontje, ha ha! Ben nu begonnen aan de enorme berg was (bleh, wat is dat altijd veel!) en opruimen. Maar even rusten hoor en (weer) iets eten... Tijd voor een beetje forum. (en ik ben moe en misselijk, dus het mag weer even, toch? Manlief moet de rest maar opruimen...)

Ik was een beetje bang voor de weegschaal, heb me aardig te goed gedaan aan kaasjes, croissantjes, gebakjes, frietjes en andere lekkere (vakantie)dingen. Maar ik viel bijna van de weegschaal af van verbazing, ik ben zowaar een kilo afgevallen! Ondanks dat sommige broeken dus echt niet lekker meer zitten en ik nu ook weer (heerlijk!) met de knoop los zit. Ach ja, de baby heeft veel energie nodig om te groeien, he? Een millimeter per dag, zeggen ze, mijn wurmpje moet nu toch alweer 3 cm zijn, ik ben benieuwd morgen!!

Wat betreft zorgen maken, tja, ik denk dat het inderdaad nooit meer 'over' gaat vanaf het moment dat je die 2 streepjes ziet. Ik ben niet snel bezorgd (gelukkig), ben optimistisch en misschien ook wel wat naief ingesteld. Toch was ik erg blij toen Christian er eenmaal was. Dan kon ik tenminste met eigen ogen zien hoe het met hem ging, in plaats van in die buik, waar je er maar allemaal op moet vertrouwen dat het goed gaat.   Ik vond het zo'n naar idee dat je kindje wellicht ziek of   problemen zou hebben of krijgen, terwijl je het dus gewoon helemaal niet   kunt zien. Ik was helemaal niet bang voor bevalling e.d. Maar ik was als de dood dat er iets met Christian zou gebeuren. En nu weer he? Je voelt allerlei kwaaltjes, maar voor de rest is een levend kindje in je buik erg abstract. Je ziet niets, je voelt niets en je moet maar weer vertrouwen dat het goed gaat. Tja.

Wat betreft miskraam, je gaat altijd bloeden, maar het moment waarop kan idd ook nog weken nadat het vruchtje al is overleden. Een 'missed abortion' noemen ze dat ookwel, als ze geen levend vruchtje bij een echo vinden, terwijl de vrouw geen idee had. Vaak komt niet lang daarna alsnog het bloed. Maar goed, laten we niet vergeten dat 80-90% wel goed gaat, he! Daar hou ik me dan aan vast en ik heb helemaal niet het gevoel dat het mis kan gaan. Verstandelijk weet ik het natuurlijk wel, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het mij overkomt... lekker naief dus, ha ha...

@Mooiedromen: spannend dus hoe ver je bent! Met zo'n lange cyclus kan eisprong echt op verschillende momenten zijn geweest, he? Ik ben erg benieuwd! Maar je wachten dus al heel snel beloond, ha ha! En jammer ja, voor je vent, de mijne heeft daar ook 'last' van... ik ben de meeste momenten te moe en/of te misselijk... tja.

Hee lieve meiden,
Van harte PROFICIAT met jullie zwangerschap voor de nieuwe zwangeren onder ons. Wat fantastisch voor jullie. Ben eerlijk gezegd een heel klein tikkie jaloers ..... niet dat ik het jullie niet gun hoor! In tegendeel, maar ik wil zelf ook gewoon zo graag.
Ik had vorige week echt een heel goed gevoel over deze ronde bij mezelf. Weet ook niet waarom, intuitie zeg maar. Maar dat gevoel is helemaal weg nu, ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld en die was heel vroeg. Dus ik dacht dat zit wel goed met al die kluspartijen op vakantie ... maar nu voelde ik dit weekend ook iets wat lijkt op een eisprong. en we hebben de afgelopen dagen helemaal niet geklust. Het kwam er niet van.
Bah, nu ben ik helemaal in verwarring en denk ik dat het allemaal niets wordt deze maand. Ja sorry hoor dat ik het zo negatief van me afpraat, maar ik zie het even niet zitten.
Ben uiteraard wel heel blij met de langggggggggggge lijst met allemaal zwangere dames, geeft wel weer moed!!
Geniet lekker van de prille beginweken en lekker mijmeren over de baby. heerlijk, ik hoop dat ik me snel weer beter voel en vrolijker en dat het wellicht tot raak is deze ronde. ( moet nog tot de 17e wachten)
sorry nogmaals voor het negatieve gekakel, maar moest even mijn hartje luchten.

veel liefs mama van marijn

Sjonge zeg, wat gaat dat snel allemaal. WIllemijn en Mooiedromen VAN HARTE GEFELICITEERD. Volgens is op dit forum het record gebroken met snelle zwangerschappen. Overal lees je dat het gemiddeld een half jaar duurt, maar hier is zo ongeveer de helft al in de 1ste of 2de ronde zwanger. Ik hoop dat dat voor de anderen en voor mijzelf natuurlijk ook geldt. We zullen zien.

Mama2006: Ik ben ook deze maand begonnen met ovulatitesten van Sensitest. Ik heb nu 2 dagen een lichte 2 streep gehad, maar heb geen idee hoe lang het duurt voordat deze donkerder wordt. Volgens de gegevens kun je testen vanaf 14 dagen voor je NOD. (als mijn cyclus weer 32 dagen is, is dit op 11 juli, dus ben ook wel aan de vroege kant) Misschien is mijn cyclus nu wel korter ivm ontpillen, je weet het nooit. Blijf maar afwachten en om de dag klussen dus. We zullen zien wat het brengt.

Succes ermee in ieder geval.

Groetjes

Wat een aankomende moeders zeg!!!!!!!!!!!

Luus, Mooiedromen en Willemijn van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap!

Mooiedromen: heerlijk zeg dat je al rond de 9 weken ben! dan ben je bijna de "gevarenzone" voorbij en ongeveer rond dezelfde tijd als mij waarschijnlijk uitgerekend!

Hier gaat alles lekker.... af en toe nog wat misselijk, maar het lijkt minder te gaan worden!
Verder eigenlijk geen bijzonderheden (geen bericht is goed bericht toch?

Dames fijne zondag!

Tot snel kus Vlinder

Hallo allemaal,

Ik ben ook in mei gestopt met de pil. Ik ben nu een week overtijd, heb alleen nog geen positieve test. Wie heeft dit ook meegemaakt?

@White roses: ik heb 10 dagen op positieve test moeten wachten en ben nu (nog steeds) hartstikke zwanger. Dus er is nog hoop! Veel succes!

Luus, Mooie dromen en Willemijn gefeliciteerd, geweldig!!!!

Nu even een stukje voor alle niet zwangere dames die net als ik tussen de ongesteld periode en de eisprong zitten....ik heb dit weekend heerlijk:
1) heel veel prosecco's gedronken  
2) lekker een salade gegeten met gerookte zalm
3) heerlijk gerelaxed in de hete sauna
4) volop kaasjes gegeten zonder op de etiketten te kijken

Kijk, als dat niet genieten is!!!! (ja natuurlijk ben ik 100x liever zwanger maar het is niet bij iedereen in 1 a 2 keer raak, dus even een hart onder de riem en een kleine troost!)
Fijne avond!

Terug
Bovenaan