mei stopper?? deel 2

Oke, das wel apart, misschien dat alle besloten hyves niet zichtbaar zijn?
Is dit bij de andere dames ook zo? Ik ben nog eventjes terughoudend, maar als ie echt niet zichtbaar is...
Ik hoop wel dat jullie ook hier blijven kletsen!!

natuurlijk ik blijf hier zeker weten nog kletsen
die hyve is gewoon voor extra erbij
maar ik blijf hier gewoon nog lekker hihi
maar ik geef je groot gelijk hoor dat je nog een beetje terug houdend bent
even de kat uit de boom kijken
ik zie en hoor het vanzelf als je toch besluit erbij te komen
misschien dat de ander dames ook even kunnen zeggen of de hyve bij hun zichtbaar is
bij degene die lid zijn
bij mij is het in ieder geval niet zo en bij bloemetje ook niet

J m v, las je berichtje pas later, was druk aan het typen. Goed geregeld...
Ik laat het je nog weten!

Heeeee, maar stel je voor, dat iemand van jullie mijn collega of buurvrouw blijkt te zijn!!!
Hahahahahahahaaahhaaaaahhahaaahhaa!!

hoi allemaal,

jeetjemina wat een zwangerenhuis hier... ik heb het twee dagen te druk en 3 zwangeren...
allemaal enorm gefeliciteerd!!

en bloemetje....een streep is een streep he...... ik ga heel hard duimen...

voor degenen die de volgende ronde in moeten :
GLITTERS GLITTERS GLITTERS

ik hou het even kort en ga lekker mijn bedje in want ben zoooooooooo moe....en net iets te druk overdag..................zucht.....
slaap lekker allemaal!

Mooiedromen: Gefeliciteerd!!!

Julia76: Een maand duurt inderdaad veelste lang haha. Zijn hier vast nog veel meer die er zo over denken.

Tijgetje13: Wat gaat dat al weer snel zeg! Alweer 7 weken zwanger. Lekker van genieten.

Luus: Gefeliciteerd!!!!

Ik blijf eerst hier kletsen. Misschien dat ik me later aan ga melden bij hyves. Ik vind dit een veiliger idee. Weet niet waarom, maar het gevoel he...
Ben vriendjelief aan het afremmen met klussen. Om de dag is beter zeggen ze dus dat gaan we deze maand proberen. Het is voor een goed doel he haha..
Hoe is het met de wachtenden???

goedemorgen allemaal,

ik wilde jullie even laten weten dat het weer wat beter gaat na mijn dip van vorige week. Ik sprak een vriendin van me gisteren en die is inmiddels met de derde IVF poging bezig en na 8 jaar ploeteren in het medische circuit nog steeds zonder kinderen. Tja, dat zet je wel weer met beide benen op de grond. Ik heb twee gezonde kinderen en ik ben pas 1,5 maand bezig!!!
Maar goed, zelfs dan zijn er ups en downs blijkt wel. maar wel bedankt voor de lieve woorden ....
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met de wachtenden is, al positieve berichten en streepjes?? haha
liefs mama van marijn

He meiden,

Hier nog iemand die zich heeft aangemeld bij Hyves, zou idd wel gek zijn als er nou bekenden bij zitten.. haha

Bloemetje: kun je het nog een beetje volhouden tot morgen? ik kijk elke dag een paar keer op dit forum om te kijken of je al zwanger bent, erg he?!?!   wordt in ieder geval erg met je meegeleefd.

Breezergirl: Succes met de klussen de komende tijd.

Mama van Marijn: gelukkig voel je je iets beter, nou maar hopen dat zowel jij als je vriendin snel zwanger zijn.

En wat leuk dat de er al een paar zwangeren de echo hebben gehad. ik kan pas na de vakantie aangezien ze het anders net te vroeg vinden (balen) maar ja, het is niet anders kan moeilijk mijn vakantie er voor over laten gaan.

Succes allemaal met klussen, wachten en zwangeren..

Terug
Bovenaan