mei stopper?? deel 2

Zo, ff weg geweest en meteen nog meer zwangeren!!!! Het gaat goed hier!!!
Gefeliciteerd allemaal!

Bloemetje wat spannend! Een vaag streepje is toch een streepje, dus ik ben echt benieuwd! Ik ga voor je duimen!

Ik heb me ook aangemeld op de hyves, als ie voor anderen niet zichtbaar is durf ik het wel aan

Hier gaat het lekker, ik kom nu in de vruchtbare periode dus deze week veel te doen!
We zijn heerijk een weekeindje wezen shoppen dus totaal ontspannen weer aan de klus!

Groetjes Wen

Hoi allemaal,

even een korte vraag tussendoor. ik ben vandaag 'verrast' door een eispronggevoel. Steken en pijn links onder in de buik. Maar ik heb dit ook al gevoeld op dag 12. Toen dacht ik dat de eisprong gewoon vroeg was.
Maar nu voel ik het weer heel hevig. Ik zit inmiddels op dag 17. Kun je dat 2 keer voelen? Heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Wellicht herkend iemand het?
groeten Mama van Marijn

breezergirl Is goed hoor kijk maar wenneer je wil
ik hoor en zie het vanzelf
het is geen verplichting het is gewoon leuk voor erbij

Mama van marijn moeilijk is dat he dat er dan iemand om je heen er zo lang mee bezig is.Je gunt het ze dan zo erg voral al als ze 8 jaar bezig zijn
Ik weet dat mijn nicht ook heel moeilijk zwanger word en is ook al 7 jaar bezig
maar het wil maar niet lukken.En toen ik aan het einde van mijn zwangerschap was werd ze ook eindelijk zwanger maar na 9 weken klopte het hartje niet meer
en toen ik dat hoorde brak er echt wat bij mij lag ik dan met een hele dikke buik bijna op knappen nog maar 20 jaar.En zijn is nu 36 dan denk je toch echt waarom is het zo verdeeld.Het zou gewoon fijn zijn dat iedereen gewoon gelijk zwanger word als ze dat willen maar ja zo werkt dat niet jammer genoeg.

bloemetje spannend morgen testen ben zo benieuwd ik hoop het zo voor je

ik heb sinds vandaag pijn in mijn onderbuik en onderrug heel vaag
en mijn borsten zijn wat gevoelig
maar het vervelende is die gevoelens kunnen twee kanten op
het kan een begin van menstuatie zijn
of misschien toch iets anders pffff al die spanningen

oja wen de hyve is echt niet zichtbaar
maar dat zie je zelf in principe al als je kijkt en je moet je nog lid maken
je kan echt niets zien
alleen als je lid bent

en ja zou dan erg toevallig zijn als je iemand kent
dat is dan toch wel speciaal en apart

hoi dames,

hier ben ik weer even, hihi, al aantal dames op de hyves, leuk hoor.

hier gaat het redelijk goed, word nu toch wel erg spannend.
heb nog geen ongi gevoel, er is kg af terwijl ik meestal wat bijkom. nog steeds die vage buikpijn en soms gevoelige borsten, ook heb ik gevoel dat ik vocht in me buik heb en die wat gespannen is, ook op buik liggen voelt niet erg lekker.

zo naar ha, moet ff urine bij assistente laten controleren op blaasontsteking. hij denkt dat me buikpijn misschien ook daarvan komt.laten we het hopen van niet. en hartstikke zwanger zijn. hihi. zou toch heerlijk zijn?
maar als het zo is dan denk ik dat ik eentje van de dames ben die laat echt positief test.

liefs

hier ben ik weer eventjes.
net terug van huisarts.
urine is helemaal schoon.

dus, geen blaasontsteking, en zn uitleg gister over eitje dat veel later is gesprongen of geknapt, klinkt me ook niet echt logisch in de oren, aangezien ik twee weken terug duidelijk eisprong heb gevoeld en daarbij ook slijmverlies heb gehad.

dus zou het dan? nog ff spannend afwachten, druk op me buik blijft, de buikpijn ook, sporadisch pijnlijke borsten, wat ik anders niet echt heb. ook gevoeliger vind ik.
maar vriendlief merkt niets aan me.
hij vind ook dat ik me te druk maak.

nog ff afwachten dus, ik hoop zo dat rd morgen wegblijven, en ook rest van de week niet terug komen
als ik vrijdag niet ongi ben, dan ben ik overtijd. morgen word dag 27 dan. en vrijdag zit ik dan op dag 29. maar zit eigenlijk meestal op 27 dagen.

vooralsnog geen tekenen van ongi te bespeuren.

liefs

Hallo allemaal,

Zo vandaag de laatste dag school (ik volg nog een opleiding naast mijn baan) en wat ben ik daar blij mee zeg! ik hou het gewoon niet meer uit, ben zo verschrikkelijk moe tijdens de les, nu maar hopen dat ik wat eerder weg kan...

Ik heb me ook aangemeld voor hyves hoor! vind het een erg leuk initiatief en ik zag een paar berichtjes terug; wat nou als je per ongeluk bekenden van elkaar bent... ik zou denken: leuk om te weten toch dat er iemand in je omgeving net zo geheimzinnig bezig is op internet om te praten met meiden die allemaal dolgraag zwanger willen worden?!
Nou ik maak me er in ieder geval dus niet zo druk om!

Hier gaat verder alles lekker, niets te klagen!

Oh mijn eten moet uit de oven...

Spreek jullie snel
doei doei Vlinder

Ik heb me ook maar aangemeld op Hyves. Wil je mij toevoegen JMC, mijn naam op hyves is missh. . . . . .  
Ik vind het allemaal wel spannend hoor, ondanks dat verder niemand dit kan zien. Maar aan de andere kant, wat maakt het ook uit ?!

Groetjes

Terug
Bovenaan