Zo daar ben ik weer, even kijken waar ik gebleven was!
Bedankt allemaal voor de felicitaties, heel lief!
En ja wat betreft het om de dag klussen, nee romantisch is het niet, maar wij hebben er wel onwijze lol omgehad. Een vriendin van mij is begonnen voordat ze echt 100% wist dat ze kinderen wilde en dan is het zeker nog spontaan. Het ligt denk ik ook wel aan je leeftijd en de ervaring van het misschien bij een eerste kindje wel of niet snel zwanger worden. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is prima toch.
Mijn kwaaltjes: het rare is toen ik het niet wist onderdrukte ik het en nu ik er vooruit kan komen lijkt het meer. Ik doe echt mega domme dingen (zoals dus in een plug van een plint terechtkomen terwijl die in de muur zat, in de winkel een rek omgooien), ik ben 's ochtends misselijk en duizelig. Wil niet eten maar als ik eet verdwijnt het wel. Ik ben heel snel buiten adem, terwijl ik echt wel een redelijke conditie heb en ik droom enorm eng. Voor de rest gaat het prima, oh ja, irritante afscheiding maar dat had ik ervoor al vaak. Voel me eigenlijk dus prima, kan me voorstellen dat sommigen er echt ziek van zijn hoor.
He TC, balen, succes met de komende ronde, we duimen voor je!
He Bloemetje, wat spannend, je buik kan dus vanalles zijn. Even afwachten dus nog!! Succes meid.
Ook bizar de ene langer zwanger de ander korter! Nou ja....zwanger is zwanger, toch?
He JMV, leuk idee van de hyves, ik zit alleen niet op Hyves, voorlopig blijf ik even hier, maar als het daar mega gezellig wordt, sein me even in, dan maak ik een account aan!
Karin, fijn zeg dat je echo goed is! Ik ben nu volgens mij ook 9 weken dus dan lopen we gelijk. Maar...ik moet nog controle. bedankt voor de tip van de film, die gaan we snel kijken!
He Joyce, succes de komende ronde!!
Oh bloemetje, ik hoop zo dat je streep de komende keer MEGA dik is!!
He mama van marijn, ja dat zet je dan weer even met beide benen op de grond, 8 jaar...jeetje wat gun je zo iemand een gezond kindje. Neemt niet weg dat we jou ook een hele snelle zwangerschap wensen!!
Jajo, wanneer was je laatste menstruatie dan? Ik begreep dat de echo vanaf 9 weken kan.
Mama van marijn, ik had ook steken....maar die waren niet van een eisprong maar zwangerschap, achteraf dan!
Nou, ik heb de verloskundige gebeld. Ze zei: gefeliciteerd, toen dacht ik oh ja...nou omdat ik waarschijnlijk al ver ben, wilde ze met spoed echo, dus die heb ik aanstaande maandag. En dan heb ik aanstaande woensdag de eerste afspraak bij de VK. Moet met volle blaas naar de echo (onthouden). Ik wist zelfs de naam van mijn huisarts niet meer.....maar goed ze zijn wat gewend.
Dames, ik ga morgen lunchen bij vriendinnen, is fetta altijd mogelijk als je zwanger bent?
En wat betreft Hyves, zijn jullie daar niet anoniem meer voor elkaar? Neem aan als je je daar aanmeldt dat je het profiel van een ander kan bekijken? Help me...ik heb echt geen verstand van Hyves!
Nou, ik duim extra voor jullie en ga nu gezond aan het gezonde eten.......