mei stopper?? deel 2

mooie dromen,

wat fijn dat de echo goed was. hihi, heerlijk.
en minder lang zwanger dan je dacht, jammer.
hoe reageerde moeder van je vriend? en hoe gaan jullie het jou ouders vertellen?
haha, wat een vragen he.
Lekker geslapen?

Liefs

Tijgetje, jij had toch een echo met 6 weken, wat zijn de gyn daarover tegen jullie?

Bloemetje, ja lekker geslapen! De moeder van mijn vriend was aan het werk, die belde net terug want ze was helemaal verbouwereerd!

Voor mijn ouders heb ik het boekje van Nijntje: oma en op, daar gaat Nijntje op bezoek. Achterin heb ik het begin gezet van het gedicht dat mijn opa ooit in mijn poezie album schreef:

Als ik je zie in het zonnetje, en je ogen die lachen zo blij,
dan denk ik, ja dat is een kleindochter van mij.

We hebben gezegd dat het een pril begin is maar snel kloppend hartje en dat ik hoop dat ze hetzelfde denken als mijn opa alleen dat de kleindochter of zoon geheim blijft tot maart volgend jaar!

Fijn, bloemetje dat je met je vriend gepraat hebt. Het is zo belangrijk om in een relatie te blijven praten! En als je je dan weer begrepen voelt, kan je ineens de hele wereld aan.

Voor degenen met cyclusvragen, de echodame zei net dat een lange of korte cyclus niks zegt over de eisprong. Die van mij was heel laat. Ze zegt dat dat komt omdat ervoor alles met een pilletje wordt geregeld en de natuur de natuur is.

Tot later

mooie dromen.........wat een geweldig nieuws....gefeliciteerd!!

bloemetje......geweldig dat je een hond mag....super!!! het zijn zulke heerlijke kameraadjes, en nog goed voor je conditie ook!! veel plezier met de juiste uitzoeken!!

verder kom ik nog even zeuren....

ik baal baal baal...... werd steeds moeier en gooide het nog op de hormonen en bloedverlies, maar vanochtend pijnlijke gewrichten dus toch maar even arts gebeld.
vanmiddag gelijk naar ziekenhuis voor bloedonderzoek en rontgenfoto's van mijn longen ......en helaas............ vergrote lymfeklieren in de longen.......... shit...klote....aaaaaaaaaargggh....

de sarcoidose steekt de kop weer op, volgens arts omdat de steroiden ineens zijn weggevallen door de miskraam heeft het een kans gekregen.....

nu hoor ik morgen wanneer ik door de ct scan moet om te kijken hoe de rest ervoor staat en afhankelijk daarvan mag ik als de uitslag goed is en ik me rustig houd proberen te wachten met de medicijnen in de hoop weer zo snel mogelijk zwanger te zijn............(klinkt stom he...zwanger worden met een doel....maar ja....)
als ik nl eerst weer aan de medicijnen moet gaat het allemaal weer een stuk langer duren...

gaan jullie alsjeblieft heel hard voor me duimen allemaal!!

dikke knuffel van hier!

hallo,

fijn dat je een goede echo hebt gehad, mooiedromen! Wel jammer dat je minder ver bent dan je dacht, maar ja, dat is niet anders he?kan je niet meer veranderen. Ik ben nu ook 6 weken (en 1 dag). Kun je het bij jou al zien?

Bloemetje, goed dat je praat! In veel relaties word dat niet en die gaan vaak mis. Blijven praten dus! En mannen zijn vaak 'koeler'. Die zijn er niet zo mee bezig als wij. Die van mij denkt, eerst maar afwachten of alles wel goed is. En voor hun wordt het geloof ik pas echt, als ze de baby in de armen houden.

En hoe is het nu met je Ester? Gaat het een beetje?

Liefs,

lieve allemaal,

@Esther, ik ga zeker voor je duimen. wat een verhaal zeg.Ik leef met je mee.
@ allemaal; vanmiddag lag ik in de tuin met kinderen naar de grote wolken te kijken en jullie raden het nooit.................... er vloog een OOIEVAAR voorbij. Een OOIEVAAR !!!!!!!!!!!! Mijn man lachen, nu kan het niet meer stuk zeg hij.
Nou ik ben helemaal niet bijgelovig, maar dit is toch wel heeeeel toevallig.
Die beesten zie je normaal gesproken nooit.
Nou ben benieuwd of het eind van de week raak is bij een test.
liefs mama van marijn

Hoi,

Ester, ik duim zeker voor je. dit verdien je niet. niemand trouwens, maar vind het zo erg voor jullie.

mama van marijn, ooh, wat leuk, een ooievaar, heb je hem ook ff weg hierheen uitgelegd .

mooie dromen, hihi, kan ik wel geloven dat ze ff overdonderd was hihi,
laat je ook ff weten hoe jou ouders reageerden?

Hihi, ik heb mooi hondje gezien, pup van nu bijna 6 weken oud. via internet, maar is hier in de buurt en is een gezin dat me schoonvader via iemand van zijn vriendenkring kent. En weet dat dat goede mensen en dus geen oplichters zijn.

We hebben gebeld en gaan woensdag kijken. het is een labrador pup. oooh, wat spannend he. hihi.

nou dames,
tot snel.

He,
leuk bloemetje! Wij hebben ook een labrador, maar die is al 9 jaar oud. Zjin erg lieve honden. En de kinderen kunnen alles met hem doen. Die gaan er wel eens op zitten enzo.

Wel tooevallig hoor, mamavanmarijn! Hoop dat ie jullie geluk brengt!

Liefs

hoi allemaal
ben benieuwd of er al nieuws van de wachtenden is?
En van JMV en Mariska?
Hopelijk voor allen goed nieuws ... dat de gespotte ooievaar van gisteren maar vruchtbaarheid geeft voor alle forumdeelneemsters.
liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan