mei stopper?? deel 2

hoi,

julia,
balen he, zolang en hevig ongesteld, ik voelde me gisteren echt zo slap, vrijdagavond ook al, verloor veel bloed, en dat voelde ik ook hoor :s echt gek.
vorige menstruatie had ik het ook al, maar niet zo erg, dus denk dat die verrekte pil nu eindelijk me lichaam uit is. heb ze ook bijna 8 jaar gebruikt. denk bijna vanaf me eerste menstruatie. om er minder last van te hebben.

schmetterling,
buikbanden lijken me inderdaad ook erg leuk. Dus als het zover mag zijn, dan ga ik die ook dragen denk ik. Lijkt me erg leuk.
Dus binnenkort shoppen, hahaha, heerlijk vooruitzicht.

Daan,
lekker op vakantie, heerlijk, ik wou dat ik bij in je koffer kon duiken, mee op vakantie. hihi, heerlijk.
Wij gaan niet op vakantie, en daar baal ik wel van, ja, paar daagjes naar vakantiehuisje waar me schoonouders op vakantie gaan. maar ja, dat is niet lekker met zijn tweetjes.

Ester,
We gaan samen voor de volgende ronde. ik vind het zo jammer voor je, had het in ander topic al eens gezegd. zeker jou gun ik het zo erg dat het goed gaat. hopelijk is het snel weer raak.
ook ik wil het familie al vertellen in het begin, om deze reden. maar vriendlief wil dit niet. maar toch ga ik het proberen hoor. het is ons lichaam toch?
succes meid, ik hoop dat het snel weer raak is.

21052007,
weet je al meer? streepie al dikker? ik hoop het wel hoor.

liefs

hoi lieve allemaal,

Nou volgens mij gebeurt er bij mij deze maand helemaal niets.
Geen symptomen, geen enkele klacht en geen veranderingen qua lijf en leden.
Is één van de zwangere zwanger geraakt zonder klachten/symptomen de week ervoor?
Ik ga er maar vanuit dat ik donderdag ongi wordt en doorga naar de volgende ronde. Ik vind het zo vreemd, heb zelf geen klachten zoals ik die anders heb voor mijn ongi ... snap er niet zo heel veel meer van.
Ik zal donderdag of vrijdag wel testen als ik nog niet ongi ben, maar heb er niet zo veel vertrouwen in deze keer.

dat was het hier,
fijne zondag nog
mama van marijn

Daan, fijne vakantie gewenst, ga je wat leuks doen?

2105 VAN HARTE! Spannend gevoel!!

Wen, wel fijn dat je vriend net zo actief is, beter dan 1 alleen!! Hoop dat het snel lukt!

Karin, ja, het zal wel de H&M worden denk ik. Ik ben ook nog eens vrij smal dus dat werkt niet echt mee. Gisteren geshopt maar gewoon shirts waar een stukje buik nog makkelijk bij kan. Broeken zal het grootste probleem worden! Raar jo, je buikpijn, had je niet iets vreemds gegeten?

Ester, wat fijn dat je zo goed gesteund wordt, dat is zo belangrijk op dit soort rotmomenten in je leven. Veel sterkte!

Ik moet morgen voor de echo, ben nu al zenuwachtig, als ik maar weet dat het goed is, dat stelt gerust.

Nou meiden, ik ga zo even de stad in, mijn cadeautje afronden, hoop op goed nieuws, dan kunnen we de familie informeren.

En slapen.....kon het maar overdag, maar mijn vrije woensdag ik nu wel anders ingericht en gisteren na een dag shoppen en daarna ikea was ik ook afgedraaid. Ik merk juist dat ik te weinig eet en daar op moet letten.

Tot later!

hai hai

Zo ik ben  der weer heb vanochtend  nog even meegelezen  
had alleen nog niet gereageerd....
Ik kon de  verleiding weerstaan maar  ik ga morgen toch even testen  
al vind ik  het eigenlijk niet echt meer nodig begin me toch beetje  
bij beetje zwanger te voelen maar toch voor alle zekerheid we  
hebben hem nu  toch in huis dus waarom niet..........

Tja mama  zoals je ziet voelde ik me juist ook helemaal niet zwanger  
geen echte krampen of constante steken ofzo dacht eerder dat
het de ongi was die zou komen dat soort pijntjes zeg maar...  
En nu  herken ik veel van me dochter  terwijl ik het bij haar meteen
zeker wist me gevoel zei me toen heel duidelijk dat ik zwanger was nu  
absoluut niet  dus  je ziet dat het echt  niks hoeft  te zeggen .....

Me mannetje zei meteen  OJEE het zijn  er zeker TWEE
whahahaha hij is  er zelf 1tje van een tweeling ...
Onze 1ste vraag  bij de echo was  toen is het er wel 1tje hiiihihihi  
ach ja twee erbij komen ook wel groot   was wel  grappig zoals die  
dat zo zei hiiihiiii

Nou  ik laat  het als het me lukt morgen nog even weten we gaan  
namelijk een beetje vroeg weg  voor 5 dagen dus word dan wel een  
vluggetje.......

Groetjes 21052007

hoi 21052007,
mmm, dat geeft toch weer een beetje hoop .... ja ik weet het ook niet.
Maar ik vergeet helemaal jou te FELICITEREN.... proficiat met je 2e zwangerschap. want vaag streepje of niet, mijn huisarts zegt altijd een streepje is een streepje, dik of vaag maakt niet uit, dan ben je dus zwanger.
HIEPERDEPIEP, wat fijn zeg voor jullie.

Ik moet nog even geduld hebben tot donderdag. ik test vrijdag als ik dan nog niet ongi ben geworden.

groetjes mama van marijn

@Ester: meid het is ook één vd redenen waarom wij t ook gezegd hebben. Juist om dit soort dingen. Ik ben blij dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt...het is toch een beetje een troost. Nogmaals sterkte van mij een een dikke knuf.

@2105: mooi dat je je nu ook echt zwanger voelt...dat geeft ook wat meer rust. En zo'n test doen als je m toch al hebt maakt idd niet uit. Leuk hoor.

Hier gaat alles goed. Nog steeds moe, maar als ik niet naar t werk ben geweest valt t mee. Morgen weer een vroege dienst dus dan zal ik wel weer moe zijn 's middags. 's Avonds nog sporten en dan lig ik gelijk ik coma bij thuiskomst...hahaha...

Vrijdag mogen we weer naar de gyn, voordeel van een medische indicatie en ik hoop dat we weer een echo krijgen...ben zo benieuwd of t er al anders uitziet dan twee weken terug.

Nou fijne avond nog en tot snel.

He Mama van Marijn, spannend nog een paar dagen geduld dus!

Tijgetje, ja inderdaad een voordeel dat je goed in de gaten wordt gehouden, spannend hoor. Ik mag morgen voor de eerste echo, ben benieuwd hoever ik nu ben, geen idee, misschien wel minder ver dan ik dacht.

Ga nu nog even naar buiten, zal wel moeten want heb in de nacht enorme last van zware benen en dan kan je dus echt niet meer slapen, 20 minuten lopen moet mijn bloedsomloop dan maar weer op gang brengen.

Ik heb trouwens de laatste tijd ook benauwd, kent iemand dat? Ik heb soms het gevoel dat ik niet voldoende lucht binnenkrijg. Voor de rest alles goed, lekker niks gedaan vandaag. Cadeautjes voor familie staan klaar dus ik hoop dat ik jullie morgenavond goed nieuws kan vertellen na de echo!

Slaap lekker.

Ik lees net dat je voor een vaginale echo een lege blaas moet hebben. Die van mij moet vol zijn morgen dus ik denk dat ik toch een uitwendige echo krijg dan, nou ja wordt vervolgd!

Terug
Bovenaan