mei stopper?? deel 2

hoi,

ik hoop inderdaad dat de ooievaar voor iedereen even langskomt.

Schmetterling, leuk, hihi ook een labrador, als we hem nemen word het een reutje en een zwarte.
Alleen nog een naam, hihi, erg moeilijk.

hier gaat het goed vandaag. ongi is bijna weg, af en toe nog wat bloedverlies maar niet hele dag.

Liefs

nou hier de update:
 de gynaecoloog was heel tevreden..... alles ziet er prima uit en de rd's lijken door te zetten dus hij ziet niet in waarom we er niet gewoon volop voor kunnen gaan.
ik moet me melden zodra ik een positieve test heb zodat ik gelijk op 6 weken voor de echo kan komen en hij hoopte me snel te zien........zeker ivm hoe de zaken nu staan.......dus ben wel wat opgelucht.
donderdag kan ik al terecht voor de CT scan en dan maandag de uitslag en volgende week vrijdag nog een long functie onderzoek.....................spannend ...................
nu ben ik telkens afgemat moe en probeer ik maar zoveel mogelijk te slapen.........hopen dat het helpt!!
dank jullie wel voor alle steun!!

verder inderdaad maar hopen dat je ooievaar veel glitters heeft!!!

en bloemetje wat leuk!!! heerlijk zo'n pup! en die zwarte schijnen de makkelijkste qua opvoeding te zijn en het minst te verharen van alle drie de kleuren dus goede keus!!!!
ik ga voor je duimen dat het wat wordt!!!

groetjes ester

Hey dames

Wou mijn NOD even veranderen in 24 juli.
Heb een hele pijnlijke eisprong ( heeft 2 maand geduurt voor ik erachter was dat het mijn eisprong was  ) dat bljikt te kunnen na de 1e zwangerschap,  eerder nooit  geen last van gehad,   en dat was 10 juli en had die ochtend ook een posi ovulatietest.
Was uitgegaan van 32 dagen, maar is dus 28 dagen!!
Heb pijnlijke steken in mijn borsten en heb het idee dat het wel eens raak kan zijn, hoe vroeg het ook is.
De avond voor mijn eisprong hebben we nog gezellig geklust dus het is mogelijk
O, ik weet het niet zeker, misschien wil ik het  wel graag.
We zien wel volgende week!!

Bedankt dat ik even mocht zeuren
( als ik tegen mijn man zeg dat ik denk dat het raak zegt hij ja ja )
Mama2006

Hoi,

Ester dank je. heb het ook al eerder gehoord vandaag dat de zwarte het makkelijkste zijn.
Ben blij te lezen dat het "goed" ging bij gyn. Naar omstandigheden.
Wij hopen dat je ook snel weer naar gyn mag. hopelijk vallen de onderzoek de komende week ook mee.
Sterkte.

Mama2006,
raar dat je zoveel pijn hebt bij eisprong, en dat het dan nog normaal kan zijn ook. wat zit de natuur toch raar in elkaar he.
ik duim met je mee.
en bijna alle mannen zijn zo denk ik. mijn vriend is ook zo, haha.

liefs

JULI 2008

Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Mama2006
27
2
2
24

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt21052005
25
2
2

volgt
volgt
volgt

Hoi, mama 2006, ik heb het veranderd in het schema.

He Ester, wat een fijn nieuws zeg ondanks de moeilijke situatie. Sommige mensen hebben dan ook ineens alles tegelijk he, ik snap niet waarom het niet wat meer verdeeld is in deze wereld. Je kan altijd je verhaal kwijt, en het fijne is dat iedereen hier serieus in een ander geinteresseerd is, wat het gevoel geeft van begrepen te worden, erg belangrijk. Ik gooi bij deze nog een handvol glitters je kant op!

Wauw mama van marijn, een ooievaar! Teken van Den Haag maar zelfs hier zie ik ze nooit. Nou als dat geen bijzonder teken is!

Mama 2006, spannend hoor, ik duim voor je.

Bloemetje, mijn moeder was gister in tranen. Er was weer vanalles met mijn broertje dus ze schrok toen ze ons daar thuis zag. Ik zeg: cadeautje voor de vakantie, oh leuk zegt ze: nijntje. Ik zeg lees de laatste blz maar: en ja....toen ze het woord kleinzoon of kleindochter las, zei ze: wat is dit? Vandaag belde ze , mijn vriend: dag oma. Ze vind het enorm leuk. Mijn vader is de nuchterheid zelve: ik zei: pa dat wordt niet meer roken binnen als de kleine er is....prima zegt ie. Was leuk dus!

En gaaf een hond, wat een schatten zijn die beesten die geven je echt energie!

Vandaag belde mijn beste vriendin, woont helaas in het zuiden, dat haar manneke van 1.3 nu kan lopen, gaaf he!

Weet iemand of ze bij de VK ook elke 4 weken naar het hartje luisteren? Dat hoorde ik vandaag van iemand dat zijn vriendin daar elke 4 weken naartoe ging. Wij gaan morgen naar de VK ben benieuwd! Toch wel onzeker dat het mis kan gaan, maar goed, ik eet gezond, drink veel en meer kan ik niet doen.

Schmetterling, ja, lopen we nu gelijk! Ik had alleen een agenda gekocht en daar staat dat ik als ik het invul vanaf de datum uitgerekend tot teruggeteld in week 5 en een beetje zit, terwijl de echodame zegt 6 weken en 4 dagen, heb ik heel die agenda ingevuld voor 9 maanden, klopt het niet! Ik ga morgen vragen wat nu de echte situatie is! Iemand er verstand van????

Fijne avond allemaal, ik ben gelukkig morgen vrij, dat wordt rust!

Voor de wachtenden, sterkte met de spanning! (merk wel dat het daarna meer ipv minder wordt maar goed).

Nou, ik heb gisteren mijn 1e werkdag weer gehad en meteen aan mijn baas verteld. Ik voelde me wel een beetje lullig, aangezien ik pas 2 maanden in dienst ben! En echt net mijn proeftijd had afgesloten... Maar ja, kan nu niet meer terugdraaien, ha ha! Gelukkig was mijn baas erg positief, ze hadden er al helemaal rekening mee gehouden dat ik waarschijnlijk op korte termijn zwanger zou raken. Ze hadden zelfs, tijdens mijn vakantie de planning al iets aangepast, met dat idee in het achterhoofd! Waarschijnlijk een typisch geval van 1+1=2, neem ik aan. Ik bedoel, een getrouwde vrouw van 29 jaar met 1 kind van ca 1,5 jaar, hoe groot is de kans dat ze binnen een jaar zwanger raakt?? 100% of zo, ha ha?

Verder voel ik me de laatste dagen vrij redelijk, misschien dat de misselijkheid toch voorzichtig aan het wegtrekken is? Dat zou erg fijn zijn! Ben nog wel supermoe, maar ja, ik verwacht niet dat dat nog weg gaat trekken. Bij Christian heeft dat ook 9 maanden geduurd, dus...

@Mooie dromen, dat gevoel van kortademigheid herken ik echt hoor! Alsof je niet goed kunt doorzuchten, toch? Dat komt doordat je borstkas nu al van vorm aan het veranderen is (= groter) en het hormoon progesteron er voor zorgt dat je gaat hyperventileren, wat vaak als kortademigheid wordt gevoeld.
Maar 6+4 weken, dat is idd nogal een verschil met die 9 weken... Als ik heel eerlijk ben, had ik dat gevoel al, dat je bij lange na nog niet zo ver was als ik ... Maar in ieder geval fijn dat de echo goed was en je het 'knipperlichtje' ook hebt gezien! Ik las vandaag dat de kans op miskraam, nadat er een kloppend hartje is gezien, slechts 4-5% is bij vrouwen t/m 30 jaar! Dat is nog eens hoopgevend, he?

@Bloemetje, een hond wat leuk! Mijn man wil er ook een, maar ik vind dat we daar echt geen tijd voor hebben (hij werkt 5 dgn in de week en ik 3), vind dat dan zielig voor zo'n beest. Bovendien vind ik mijn zoontje al druk en vermoeiend genoeg, ha ha! Wat betreft de 'lauwe' reactie van je vriend, terwijl je zelf zo stevig baalt, tja, het is cliche maar echt waar. Zo zijn mannen, die zijn er echt minder (en anders) mee bezig dan vrouwen. Iemand zei al, het gaat pas echt voor ze leven als het kindje er is. En de eerste keer is het natuurlijk allemaal erg spannend! Ik merk nu dat mijn man er wel anders in staat, veel minder bezorgd is, relaxter, nu we de grote lijnen al een keer hebben meegemaakt.

@Ester, wat ontzettend vervelend dat naast de miskraam, nu ook je ziekte weer gaat opspelen!!! Ik hoop echt dat je idd snel weer naar de gyn kunt en dat je lijf weer een beetje tot rust komt! Heel veel beterschap.

@Mama van Marijn, een ooievaar!? Wauw, dat is wel erg bijzonder . Ik hoop dat het een erg gunstig voorteken is, ha ha!

Alle wachtenden heel veel succes! Ik duim weer...

@Mooie dromen, ja, ze luisteren ieder VK bezoek naar het hartje met een doptone, MAAR dit kun je pas horen vanaf 12 weken! Dus als je binnenkort gaat, dan is het nog te vroeg. Het hartje is dan nog te klein en het geluid dus te zacht. Wat betreft je agenda die niet klopt, daar begrijp ik ook niet zo veel van... Kan je daar niet mee helpen  

Terug
Bovenaan