mei stopper?? deel 2

hoi Julia,

ja ja het is heeeeel rustig hier. Morgen heb ik mijn NOD. Ik voel nog helemaal niets aan kwaaltjes ed. Maar ik heb ook helemaal geen preNOD klachten zeg maar. Ik durf morgen niet te testen want ik heb deze week al 3 sensitesten er tegenaan gegooid. En waarschijnlijk veel te vroeg getest. Alle 3 negatief. Of ik ben gewoon niet zwanger natuurlijk ... HAHAHA dat vergeet ik nog wel eens.
Ik denk dat ik dit weekend op zondag met mijn man samen even test.
Dan hoop ik julllie snel te laten weten of het iets is geworden deze ronde of ik doorga voor ronde 3.

@mooiedromen. Wat een mooi verhaal zeg over die 5 dagen sperma levend in je baarmoeder. Je weet wat ze dan zeggen he? Dan heb je meer kans op een meisje. X zaadcellen leven namelijk veel langer dan Y zaadcellen dus als de periode tussen klussen en je eisprong lang is en je raakt zwanger heb je meer kans op een meisje. Ach, wellicht interesseert het je niets, je bent allicht blij en gelukkig dat je zwanger bent. Ik vond het gewoon een leuk weetje......

veel liefs mama van marijn

He Mama van Marijn, nee hoor superleuk dat je je dat opschrijft! Toevallig had ik vandaag dwarsfluitles (waarvan ik toch denk ermee te gaan stoppen als de volgende echo ook goed is) en zij benoemde dit ook al. Mijn tandarts die zei: je bent snel zwanger zei ook al: een meisje! Ik heb het gevoel zelf ook.....en jou verhaal maakt het nog meer aannemelijk. Haha, ik zei al tegen mijn vriend: berg je maar, 2 vrouwen die zeuren!

Een jongen of meisje maakt me niet uit maar het is leuk erover te fantaseren. En deze......is op vrijdag de 13e gestart.....dan heb je wel lef!

JMV.....hoe gaat het?

@Ester: ik hoop dat je heel gauw weer zwanger mag zijn en dat alles dan goed gaat. ik denk iig aan je en duim voor je...

@mooiedromen: je had t over de 6 weken echo en wat de gyn daarover had gezegd. Ik heb niet alles kunnen lezen, loop een beetje errug achter...maar ik neem aan over hoe ver we zijn en hoe veilig t is om iedereen in te lichten?
Iig kon hij het hartje zien kloppen en dat was voor hem voldoende om ook aan te geven dat idd als t hartje klopt er nog weinig mis kan gaan. Is natuurlijk niet gezegd dat er niets mis kan gaan, maar net zoveel kans als bij een 12 weken echo.
Na vier a vijf weken schijnt t hartje te kloppen en ook zichtbaar te zijn bij een inwendige echo. Hoop dat je dat bedoelde anders lees ik t nog wel.

Sorry dat ik een beetje achterloop maar errug druk met werken veel diensten ivm vakantieperiode en ben erg moe waardoor ik niet zoveel zin heb om te internetten en te lezen. Denk uiteraard wel aan jullie !

Meiden sterkte in de strijd en tot snel

knuf

Hoi Tijgetje, bedankt, dat stukje bedoelde ik! Doe je het wel wat rustig aan?

Ik duik ook mijn bedje in, tot later!

hahaha...ja ik doe rustig aan, alhoewel dat moeilijk is voor mij. Net thuis van t werk en manlief is naar de snackbar voor mijn eetverslaving "kaassoufle's" mmmmjammiee...

heel slecht voor de lijn hoop dat t nog weer overgaat binnenkort...

slaap lekker allemaal

liefs

hoi dames

Hier gaat het goed
lief dat jullie er naar vragen
Ik weet alleen nog niets
daarom is het ff stil van mijn kant
ik had gister getest maar die was negatief
nu ga ik als ik over een week nog niet ongi ben nog een keer testen
maar heb er deze ronde geen vertrouwen in
ik heb helemaal geen zwangerschaps klachten
alleen heb ik wat meer pukkels op mijn gezicht gekregen en meestal krijg ik dat wel voor mijn ongi.Dus hoop dat het niet lang meer zal duren dat het doorbreekt
dan kan ik daarna weer vol goede moet de volgende ronde in.

mama van marijn ik hoop dat je te vroeg getest heb
en dat je over een week gewoon positief test

voor alle klussers heel veel plezier met klussen
voor alle wachtende heel veel succes met wachten en hoop dat het de positieve kant op gaat
en voor alle zwangeren heel veel geluk en veel geniet pezier gewenst

Hoi dames,

Even kort berichtje. Hihi. Geen tijd nu om op iedereen te reageren.
We zijn gisteren naar de pups geweest.
Er waren er nog stuk of vijf. heerlijk. die beestjes.
haha, ik ging erbij staan kwamen ze met ze alle aan mn tenen knabbelen.
er waren er twee die meteen naar ons toe kwam rennen. en degene die het eerste ons begroette, die is het uiteindelijk van die twee geworden, degene met het meeste pit vonden we, en degene die het rustigste bij ons bleven liggen in de armen, zonder te piepen of weg te willen.

heb een foto op de hyves gezet.

liefs

Terug
Bovenaan