mei stoppers??

Hoi Kakkie,
wat leuk dat je er ook weer bent, spannend hoor, misschien is het wel zo.
Wat fijn dat je ouders zo graag opa en oma willen worden, ze moesten het eens weten inderdaad, hahaha. Ze zullen dan ook wel heel blij zijn als jullie zwanger raken.
Ik ga voor je duimen meid.

Karin, voel je je weer beter? of nog steeds hetzelfde gevoel? ook voor jou bijna het moment van de waarheid, ook voor jou duim ik.

liefs

Ha dames daar ben ik weer eens,

Over ovulatietesten, ik had via internet een stel besteld voor niet veel dus ik was meteen aan het testen om te kijken wanneer mijn eisprong was. Heb  rond de middelste weken  getest maar een eisprong te bekennen...vaag...
Heb het zekere maar voor het onzekere genomen en flink geklust  dus we zien het wel...het is natuurlijk ook pas de eerste menstruatie zonder pil.
Met mijn eerste weet ik nog wel dat ik na 7 maanden ineens een onwijs heftige menstruatie kreeg, daarna was het raak. Alsof de pil toen pas uit mijn lichaam was.

Over naar dokter gaan, met de eerste ben ik na zes maanden na de dokter gegaan.
Hij stuurde me eigenlijk weg. Hij zei, ga nu eerst maar lekker op vakantie en wacht nog wat maandjes af, dan komt het vast goed. Het schijnt dat artsen niet veel doen vóór je een jaar bezig bent...uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Dames, veel succes met wachten/klussen...
Fijn dat we wat steun aan elkaar hebben!

Hallo!!
Zo, ben ik ook weer. We zijn nogal druk, gister inmaken en vandaag hooien. Krijg je met dit mooie weer he?
Wat een boel verhalen alweer zeg!
Ik ben wel nieuwsgierig hoe hetmet Rianne is!
Ik ben alleen nog moe, maar ja we zijn uds druk. Tepels zijn niet meer zo gevoelig gelukkig. Misschein kwam het dus vant ontpillen.
Ik wens jullie een fijn (en voor sommigen een vruchtnaar) weekend!!
En ik duim voor de wachtenden!!
Liefs,

Hallo

Bloemetje22: Ik werk op een crisisgroep voor psychiatrische patienten met ook nog sommige een verstandelijke beperking. Soms moet je mensen separeren / afzonderen en dan is het lastig als een collega van je juist dan last heeft van haar reuma. Zij zelf doet er niet moeilijk over en zet zich er op zo'n moment gewoon overheen en bijt even op de tanden. Bij ons doen we er niet moeilijk over. Vaak zie je zoiets ook bij een client aankomen en dan roepen we al extra hulp in. Ik vind het alleen voor haarzelf dat ze voorzichtig moet zijn.

Toen ik vorig jaar augustus/september stopte met de pil had ik ook extreme last van mijn  borsten, kon nog niet eens gaan slapen zonder bh aan. Dit was na een maand weer weg gelukkig.

Wij zijn ook flink aan het kussen nu op dit moment. We gaan ervoor. Ik heb alleen geen vertrouwen in die ovulatietesten. Dus dan maar om de dag klussen. Niet dat ik dat erg vind????

Allemaal een fijn weekend gewenst.

Liefs Joyce

Hoi

joycher, vind het wel knap van die collega hoor om dat werk te doen. ik heb drie jaar in de zorg gewerkt, ging op zich wel goed, maar ja, je hebt toch vaker last van iets. ben er nu mee gestopt. maar men huidige baan is ook erg leuk.

Dat oefenen is inderdaad niet erg he. Hihi. Vind het ook erg leuk hoor. Hihi.

Ga nu maar weer eens ff opruimen(voor zover dat kan in onze verhuisrotzooi )

fijne avond dames.
x

Hallo dames,

Gisteren gelukkig een goede dag gehad, zo weinig gevoeld dat ik eigenlijk nu weer het idee heb dat het niet raak is, maar gewoon nasleep van griep... Inmiddels heb ik wel de testen in huis, ha ha. Maar ik wil voorlopig even proberen te wachten. Vanaf morgen kan ik mijn overtijd in, he! We zullen zien. (ik word eigenlijk een beetje moe van mezelf, wel/niet wel/niet.... Gelukkig hebben jullie geduld met mij, hi hi)

Bloemetje, balen van je reuma! Heb je veel aan je medicatie moeten veranderen toen je zwanger wilde gaan worden? Mijn zwager heeft ook reuma en moest op andere medicijnen overgezet worden en moest 4-6 maanden wachten voordat alle schadelijke stoffen van de vorige uit zijn lichaam waren, pfff, lang hoor. Hopelijk gaan je klachten snel beter.

Rianne, meid, inmiddels brand ik van nieuwsgierigheid! Vertel, vertel!

Wat betreft naar dokter gaan, tja daar heb ik nooit zo over nagedacht. Ik weet wel dat het idd de richtlijn is om in ieder geval een jaar te wachten, voordat ze er over na gaan denken je door te sturen. Het voelt voor mij nu wel anders, ik heb toch de 'geruststelling' dat ik makkelijk zwanger kan worden, dus het moet wel erg raar lopen, wil dat nu anders  zijn denk ik. Ik weeg net zo veel als toen en ben nog steeds onder de 30. Maar voordat ik zwanger werd van de eerste, heb ik daar ook veel over nagedacht. Je weet niet van te voren he,  hoe vruchtbaar je bent? Je kunt wel denken, we willen een kind, maar dat is helaas niet altijd vanzelfsprekend... Mijn schoonzusje heeft er 8 ronden over gedaan en dat zorgde al voor zoveel verdriet, ze ging ons op het einde zelfs mijden, omdat ze het te moeilijk vond om naar Christian te kijken. Ik vond dat zo erg voor haar en ik voelde me tegelijkertijd schuldig dat ik wel (snel) een kind had. Andere kennissen hebben na 2 jaar proberen van de gynaecoloog te horen gekregen dat ze nooit kinderen zouden kunnen krijgen. Dat het gewoon onmogelijk was... Pfff, ook erg heftig en veel verdriet... Gelukkig kunnen ze nu na 5 jaar een kindje adopteren!

Vanmiddag lekker naar een doopfeest, ben benieuwd hoe die spruit eruit ziet, heb hem al 2 maanden niet gezien en dat is veel he, bij die ukkies! Het is tevens de eerste katholieke doop waar ik getuige van ben, ben toch wel nieuwsgierig (ben zelf niet gedoopt of gelovig). En daarna gezellig een feestje, is ook nooit weg, ha ha!

Hoi,

Karin, wat leuk een doopfeest, alleen balen dat het niet zo'n mooi weer is.
Mijn reuma: de gewone medicijnen kan ik blijven nemen, ik weet niet wat ze juist doen maar ze zijn wel zeer belangrijk en volgens dokter zijn boekje niet schadelijk.
pijnstillende ontstekingsremmers mag ik ook niet meer. toch niet degene die ik nam. dus heb diflofinac (weet niet hoe je het juist schrijft) gekregen, zouden niet schadelijk zijn, maar in bijsluiter staat dat het eisprong tegenhoudt, en omdat je zelf al soms bijwerkingen merkt, ga ik dat mijn kind niet aandoen. ik neem nu gewone paracetamol, dat kan volgens de HA heel geen kwaad, dus neem ik die. moet zeggen dat ik ook die wel nodig heb.
ook neem ik betablokkers. degene die ik nam zijn erg gevaarlijk dus die neem ik niet meer. nu neem ik er die niet schadelijk zijn voor het kind maar waar na geboorte toch extra controle nodig is als je ze de laatste weken neemt. maar die medicijnen heb ik echt nodig want anders voel ik mij zo verschrikkelijk beroerd. en dat is ook niet goed voor de baby.
Als ik zwanger word, dan word het vast af en toe moeilijk met reuma en hartkloppingen, maar we maken er wat moois van. Dat komt vast wel goed.

Heel veel plezier vanmiddag.

Ahhhhhhh wat doe ik tegen een schimmelinfectie? Ik neem normaal zo'n ei van daktarin maar mag dat nu ook? Karin, je weet vast wel raad! Word gek van de jeuk, dus " klussen" zit er nu even niet in.

Weekeinde was heerlijk, alleen het weer vandaag minder!

Wat erg zeg Bloemetje, reuma, lijkt me moeilijk om mee om te gaan. Ik slikte ook betablokkers maar ben hier nu meegestopt ivm proberen zwanger te worden.

Haha, vlinder, ja nee mannelijk zaad aan de andere kant: bloemzaad, etc flauw...Krijg je als je laat typt ben je niet helder meer!

Terug
Bovenaan