mei stoppers??

Hoi,

Yasmin,
Het is inderdaad nog niet lang dat je samen bent met je vriend, maar als jullie zeker zijn van elkaar, en weten dat jullie ervoor willen gaan, waarom niet dan.
Hoe beleeft jou vriend dit allemaal?

Ff vraagje aan degenen die al langer bewust bezig zijn om zwanger te worden.
Ik had vanmorgen beetje slijmverlies, doorzichtig en kleverig. (sorry dames)
Wat kan dit betekenen? Gisteren heb ik regelmatig zachte buikpijn gehad.
Weet iemand hier een antwoord op?

Groetjes

Dag bloemetje22,

Euh...wat het betekent, ik had het laatst ook, maar ik ben de weg helemaal kwijt, qua lichaam dan, sinds ik ben gestopt met de pil. Onregelmatige cyclus, veel migraine, tussentijds 2 weken lang bruine (sorry...) afscheiding gehad met helder bloed. Ik zou niet eens weten wanneer nu de eisprong valt op deze manier. Wat jij beschrijft had ik laatst ook dus als er iemand verstand van heeft......kan het niet de eisprong zijn geweest???

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2008 11:10:30'));

Hoi,

Yasmin,
Het is inderdaad nog niet lang dat je samen bent met je vriend, maar als jullie zeker zijn van elkaar, en weten dat jullie ervoor willen gaan, waarom niet dan.
Hoe beleeft jou vriend dit allemaal?

Mijn vriend kwam er eigenlijk zelf mee. Omdat ik veel problemen heb met de pil opperde hij dat ik er dan mee moest stoppen. Hij heeft altijd al jong vader willen worden dus hij vindt het helemaal super!
Hij wil er alleen niet echt mee bezig zijn, hij heeft zoiets, als het komt komt het.
Toch merk ik wel aan hem dat hij er ook wel erg me bezig is want hij komt met heel veel vragen over wanneer we kunnen testen en wanneer ik het meest vruchtbaar ben!
Wel heel erg leuk dat hij er stiekem toch ook meer mee bezig is :D

Hoe beleven jullie partners het? Willen zij zich er ook niet echt mee bezig houden of juist wel?

Hallo Meiden,

Het wordt al gezellig druk hier. Leuk hoor! Ik hoop dat jullie ook zo van de zon kunnen
genieten. Lekker een beetje zonnen en wegdromen over baby's en zwanger zijn.
Ik wel iniedergeval. Probeer nog een beetje een kleurtje te krijgen voor de bruiloft, dat staat altijd net iets mooier als je een beetje bruin bent.

Yasmin, wat leuk dat je uit schagen komt, wij wonen in het altijd mooie hoogwoud (en druk ook rond de boet). Fijn dat je vriend er ook zo mee bezig is dan kunnen jullie gezellig samen hopen op een positieve test. Mijn vriend is op dit moment vooral met de bruiloft bezig. wat natuurlijk logisch is! Hij wil wel héél graag kinderen, dus we hebben het er wel vaak over.

Bloemetje en mooie dromen,
Het kan inderdaad je eisprong zijn. Dan krijg je wat meer slijm. Ze zeggen dat als je er draden van kan trekken dat dan je eisprong komt (maar ik heb dat nog nooit geprobeerd) Je kan het ook voelen als buikpijn, wat je kan doen is een klein kruisje in je agenda zetten wanneer jij denkt dat je het gevoelt hebt. als je dan over 14 dagen (dat hopen we natuurlijk niet) je rd's komen dan weet je dat je het goed gevoelt hebt en leer je je lijf goed kennen.

Mooie dromen, dat je je lijf even helemaal kwijt bent sinds je gestopt bent met de pil is helaas heel normaal. Het kan wel een jaar duren voor je weer helemaal je cyclus terug hebt. het kan zomaar zijn dat je een cyclus overslaat of dat het twee weken te laat komt. dit is een moeilijke tijd om er achter te komen wanneer je je eisprong hebt.
het enige wat je kan doen is blijven klussen

ik wens iedereen een zonnige dag!

Goedemorgen dames,

Idd heerlijk he? Die zon!
Ik wil even iedereen heel erg veel succes wensen voor onze eerste echte klusmaand mei.

Kusjesssssss
Luus

Geniet van deze mooie zonnige dag!

en ja....het gaat zoals het moet gaan. Ik heb mijn vriend al gevraagd zich goed voor te bereiden op het lucky shot!  De tijd zal het leren, we hebben geen haast, ben al blij dat ik van de pil af ben, want ondanks mijn migraine voel ik me stukken beter!!

Hoi.

Bij mij zat mijn cyclus gelijk goed, vanaf dat ik gestopt ben altijd 28 dagen, dus het kan goed zijn dat het mijn eisprong is geweest. Ik heb nu minder buikpijn, maar wel moe en last van mn darmen. (sorry) Wat ik normaal ook heb, maar minder.

Mijn vriend is er niet echt met bezig, ik probeer er wel met hem over te praten. Hij wil het wel maar vraagt er verder niet zoveel over. Dus probeer ik het zelf aan te kaarten.

Knorretje, lekker hoor nog ff kleurtje opdoen voor het trouwen. En idd wel normaal dat je vriend nu meer met het huwelijk bezig is. Het aftellen is er hoor

Nou geniet nog lekker van het zonnetje.

Bloemetje

Terug
Bovenaan