mei stoppers??

Hallo allemaal!

Mooiedromen: haha mannelijk zaad??? heb je ook vrouwelijk dan? sorry hoor, ben beetje melig! Hele fijne vakantie meid, geniet ervan en ook met je vijfjarig jubileum!

Ik heb eens even een vraagje: ik plas de laatste week vaker en het valt me op dat het zo donker qua kleur blijft?! kan dit iets te maken hebben met ovulatie ofzo? ik heb normaal altijd behoorlijk wat slijmvorming maar ook dit is stukken minder (zoveel minder dat ik me afvraag of ik mijn eisprong nog moet krijgen)?! dat betekend als hij bijv vandaag zou komen ik pas vrij 6-6 mijn NOD heb en dan dus een cyclus van: 32 dagen (nou ja dat zou kunnen, was ik vorige keer ook), maar heb hem natuurlijk liever gewoon eerder!

Nou nog maar goed klussen!

Ik heb trouwens een afspraak emaakt voor vlg week woe om me te laten vaccineren voor mijn huwelijksreis, heel gek inderdaad dat je aan een vreemde moet meededelen dat je graag nu al gevaccineerd wil worden omdat je bezig bent zwanger te worden!

Nou fijn weekend!
Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,
fijn dat je volgende week woe een afspraak hebt, kan je gelijk ook vragen wat eventuele gevaren kunnen zijn met een zwangerschap.
Zodat je overal op bent voorbereid.

hier gaat het ietsjes minder, ik heb last van me pols, komt van me reuma denk ik. heb in jaar geen last meer gehad hiervan, maar gisteren erg pittige dag gehad op me werk en vandaag echt heel veel last ervan. erg jammer, neem ook minder medicijnen ervoor, neem nu paracetamol in plaats van ontstekingsremmende pijnstillers, en dat merk ik wel, maar die medicijnen zijn niet goed voor baby en ze kunnen ook eisprong afremmen.
Dus ja, voorlopig zal het toch zo moeten, ik hoop enkel dat het snel weer afzakt. Want hier baal ik echt wel van, ging zo goed met me reuma.

Liefs.

hey meiden,

sorry dat ik niet zoveel reageer, heb het zo druk de laatste tijd. Overdag werken en 's avonds zijn we de tuin aan het opknappen. Een verbouwing op zich hoor, hahaha.
Vanavond en morgenavond lekker thuis, helaas wel alleen , dus genoeg tijd om bij te lezen.

wat vervelend bloemetje, dat je zo'n last hebt van je reuma. Hopelijk wordt het snel weer wat minder. Een collega van mij heeft ook al heel lang reuma en heeft veel baat bij accupunctuur, misschien een optie nu veel andere dingen niet kunnen. Of dat werkt, verschilt per persoon.

Ik zou denk ik zelf naar de dokter gaan na 7 of 8 maanden, als het dan nog niet lukt. In mijn familie is namelijk iedereen zover ik weet heeeel snel (1e of 2e ronde) zwanger en in mijn schoonfamilie al regelmatig sneller dan ze lief was (uiteindelijk wel allemaal goed gekomen natuurlijk). Dit bied natuurlijk geen garanties en velen hebben ook niet de hele zwangerschap door kunnen werken, maar toch.... Hopelijk krijg ik er wel iets van mee dat het beetje snel wil. En dan komen we weer allemaal op hetzelfde uit he. Op het moment dat je er voor gaat, wil je het liefst ook al zover zijn....

Dus meiden, heel veel succes allemaal en hopelijk kunnen we snel samen naar het zwangerforum (februari als ik het goed heb).

Heel veel liefs leeuwtje

Hallo

Even snel een berichtje want moet zo weg.

Ik zou denk ik pas na een jaar naar de huisarts gaan. Als je denk ik eerder gaat stuurt hij je toch terug met niet jouw gewenste antwoord.

Bloemetje22, heel veel plezier op het weekendje. Geniet ervan.

Wat balen dat je nu weer last hebt van reuma. Collega van mij heeft het ook en komt met tijden teru. Dan heeft ze lange tijd geen last en dan veel achter elkaar. Dit is nogal lastig bij ons op het werk.

Wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal? Vind ik wel leuk om te weten.

Nou moet snel gaan, misschien dat ik vanavond nog reageer of we moeten op stap gaan, dat weet ik nog niet.

Ben zo benieuwd of Rian al een test heeft gedaan.

groetjes joyce

Hallo

Ik had een foutje gemaakt, mooie dromen gaat weekendje weg en niet bloemetje22. Sorry, maar bloemetje22 toch ook een fijn weekend toe gewenst.

groetjes en tot snel

Hoi,

Leeuwtje, denk niet dat accupentuur baat heeft bij reuma, daar geloof ik eigenlijk niet in. Maar ja, zou kunnen hoor.
Ik hoop dat het snel weer over is. want met dat verhuizen, whaaa, komt altijd op die momenten dat je het echt niet wil.

joycher, ja, je word sneller weggestuurd bij dokter voor 1 jaar, maar ja, als je blijft aandringen, dan geven ze je wel je zin hoor, jou lichaam, jou leven en ik vind dat artsen daar rekening met moeten houden.

ik werk in een keuken, maar zeg niet in wat voor keuken, kan in ieder geval wel vertellen dat ik geen kok ben.
Wat voor werk heb jij omdat je zegt dat het moeilijk is met je werk? in welk opzicht? en word daar dan moeilijk over gedaan?

Groetjes

Bleh, heb me de hele middag kotsmisselijk gevoeld! En zo moe, opgeblazen, af en toe wat ongi-krampjes onderin... Als ik een test in huis had gehad, dan had hem meteen gedaan! Tja, misschien is het maar beter van niet. Ik ben zo bang dat al deze klachtjes een volstrekt niet-zwanger gerelateerde verklaring hebben, zoals nasleep van griep, te weinig slaap  ofzo, of 'schijnzwanger' nu ik er zo mee bezig ben...  Ik hoop dat ik me morgen niet weer zo k*t voel, anders wordt het een zware dag (druk programma met verjaardagen e.d.).

Nou, dat ei moest ik even kwijt. Ga nu snel slapen want ik ben bekaf!
Volgende keer gezelliger verhaal, ok?

hay hay

hier ben ik weer. moet morgen ongi worden dus het word spannend.
voel me wel raar de laatste dagen heb niet echt gezellige buien komt wit achtig vocht uit mijn tepels en ben heel erg moe. soms denk ik dat ik me van alles verbeeld maar me vriend zei ook al dat ik me anders gedraag. in het begin wilde ik het aan iedereen vertellen dat we bezig zijn vooral aan me zus. we vertellen alles aan elkaar. maar zat me ook te bedenken dat het dalijk helemaal leuk is dat haar kleine zusje (ik 24 zei 29) zwanger is. en me ouders die hebben het er maar al te graag over dat ze opa en oma willen worden, en dat we maar snel moeten stoppen met oefenen en voor het eggie moeten gaan. hihihihi ze moesten eens weten .

ik heb mezelf heel brutaal ook in het lijstje geplaatst.

NOD lijstje:
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Jullie horen snel van mij.

kus jacqueline

Terug
Bovenaan