mei stoppers??

NOD

Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni

Sorry, heb hem nogmaals gekopieerd, ik moest hem even veranderen nu ik 29 geworden ben, ha ha! Al dacht een nieuwe mannelijke collega dat ik 25-26 geworden was. Mijn looks zijn dus nog niet aan het vervagen .

Ik voel me nog steeds hetzelfde en ik moet mezelf echt bezig houden om niet voor mijn NOD al te gaan testen! Vandaag in de winkel een paar mensen met enorme, vieze  wolk parfum/achtershave (bleh!), of lijkt dat nu maar zo in mijn hoofd? Ik was de vorige zwangerschap echt gevoelig voor geurtjes, dus met mijn huidige obsessie, dacht ik weer van heeee!? Zo suf natuurlijk, eerst maar eens overtijd zijn en dan... Rianne echt bewondering hoor voor je wachten! Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt, hi hi.

Gelukkig heb ik een erg druk weekendprogramma dat morgenmiddag begint, en daarna werken maandag t/m woensdag. Als ik dan nog niet ongi ben, testen maar (als ik het volhoud). Ik begrijp ook helemaal niet meer hoe ik de vorige keer koelbloedig heb gewacht tot ik 2,5 weken overtijd was! Nou ja, eigenlijk durfde ik niet te testen want daar werd het zo onherroepelijk van...

Wensvoor3, dat extra zin hebben, dat herken ik wel! We hadden op zich ons seksleven al weer aardig aan de praat gekregen, sinds we seks op afspraak gingen toepassen, dan hadden we tenminste 1 x per week seks. Klinkt wat bizar, maar als we gingen wachten tot we allebei niet moe waren, tijd hadden en  niet gestoord konden worden door dreumes, hadden we tot sint Juttemis kunnen wachten... Maar goed, met onze nieuwe plannen, zitten we al op 4 x per week, ha ha!

Joycer, mijn zoontje heet Christian (en daar hebben we dus heel lang over gedaan...). Lekker geshopt trouwens?

Mooie dromen, je  stipt het consultatiebureau aan en tja, ik denk dat alle moeders kunnen beamen dat de kwaliteit daarvan heel erg wisselend kan zijn! Een hoop blah, blah, zo af en toe. Ik verwacht er nooit teveel van. Pik er soms een adviesje uit waar ik gevoelsmatig iets mee kan en de rest neem ik voor kennisgeving aan. Gelukkig zijn ze op mijn CB erg bescheiden. (of zou dit zijn omdat ik zelf arts ben???) Ik denk dat het allerbelangrijkste idd je eigen gevoel volgen is. Moederinstinct boven alles, is mijn motto. Het heeft me nog nooit in de steek gelaten. Maar het is idd een behoorlijke impact, zo baby (vooral de eerste), een echte babylawine in je leven.

Moet wel een beetje lachen om al jullie verstop en verberg praktijken, ha ha! Ik heb daar nu helemaal geen last van, maar het scheelt dat ik geen zusjes heb, de boeken al in de kast heb staan en geen logees heb, ha ha! Wat een gedoe, dat je continue moet opletten.

Aloa!

Zo wat een hoop weer terug te lezen, en ik herken zoveel dingen wat jullie allemaal schrijven! Zoals bijvoorbeeld alle dingetjes die je voelt (waarschijnlijk doordat je er gewoon extra op let en het anders niet opvalt...maar ja fantaseren kan, toch?)
Zo heb ik ook in ene meer zin in ijs, moet vaker plassen dan normaal, regelmatig misselijk (met vlagen) en was het vorige keer met klussen behoorlijk gevoeliger (niet fijn zeg maar...) Maar goed, we wachten af!

Ik heb trouwens het lijstje weer een beetje aangepast, want Rian is wachtende en ik vind het wel leuk te blijven zien wie er allemaal zwanger zijn toch! Zal Rian de tweede zijn? Ik vind het zo knap dat je kan blijven wachten tot je gaat testen, maar ik duim voor je en we horen het wel oke? toi toi toi!

NOD lijstje:
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Liefs Vlinder

Hallo meiden

Rianne en Karin, ik zou ook helemaal geen geduld hebben als mijn NOD er aan zat te komen.
Echt knap van je rianne dat je zo lang kan wachten.

Vandaag geshopt met mijn schoonmoeder. Onze band is niet heel erg sterk, maar het was super gezellig. Ik kan mijn mond trouwens niet houden dat we bezig zijn om zwanger te worden. Och ja wat maakt het ook uit. Ons vragen ze al lange tijd of we bezig zijn. Altijd maar gezegd dat duurt nog wel een tijdje, maar nu (ik kan niet liegen en dat zou je ook direct aan mij zien) zeg ik maar gewoon, wie weet???
Wij zijn namelijk al 9 jaar bij elkaar, vandaar dat familie dat al enige tijd vraagt. Dit komt denk ik ook omdat er bij ons thuis veel kinderen over de vloer komen en we het erg leuk vinden als er kinderen om ons heen zijn. Dat straal je denk ik dan ook uit naar de buitenwereld.

Laatst was wel mijn moeder bij ons boven en toen dacht ik schit die foliumzuur ligt gewoon open en bloot op onze slaapkamer. Maar volgens mij is het haar niet opgevallen.

Heb al 3 dgn ovulatietesten gedaan, met de dag word de streep dikker, maar nog niet goed genoeg om de test als positief te ervaren. Dit zal morgen wel zijn. Vanavond dus weer aan de slag. Mijn mannetje vind dit helemaal niet erg.
Wij doen het trouwens niet elke dag, want daar zeggen ze van dat de man geen goed zaad meer produceert. Dus om de dag in de goede periode lijkt me voldoende.

Mijn beste vriendin is nu 14 weken zwanger. Ik vind het echt super leuk, maar ben ook ontzettend jaloers. Voel me niet prettig bij dit gevoel, maar kan het niet weg stoppen. Wat moet ik hier eigenlijk mee?
Ik heb het er met haar over gehad en ze begreep het wel en vond het ook niet erg, als ik maar gewoon eerlijk was. Maar ik ben echt super blij voor hun. Zou zo graag ook nu zwanger willen zijn dat we alles samen konden delen.

Nou ga eens voor de kook zorgen. Manlief komt zo thuis.

groetjes joyce

Hoi dames,

joycher, heb je het tegen je schoonmoeder ook verteld? of tegen haar nog niet?
hopelijk word je ook snel zwanger dat je samen met je vriendin zwanger bent, dat zou erg leuk zijn.

karin, haha, ja die verstop praktijken, ik doe het nu niet, omdat schoonouders of familie niet zo vaak hier komen, en al zeker niet op onze slaapkamer. alleen gaan we over twee/drie weken verhuizen, waar moet ik dan die boeken en testen laten :s,haha.

hier alles goed, ongi over, super, gaan we er weer voor.

Vlinder,
voor jou ook een spannende tijd, ja, en die kwaaltjes, voelde vorige ronde ook vanalles, maar denk dat je sneller dingen gaat voelen en bij alles wat je voelt denkt, zou het?

rian, hopelijk word het een rustige avond voor je.
lastig als je zo close bent met je zus, dan wil je het haar zeker graag vertellen.
liefs

JEETJE, wat spannend allemaal!!!

Rian, hopen maar!

En ik las iets over een vaag streepje? Ik las ergens een streep is een streep....dus hopen maar!

Ik heb deze week de tandarts ingelicht....toch wel raar dat zij eerder weet dat je bezig bent dan je eigen ouders! Ik moet echt enorm uitkijken dat ik niks spontaan tegen mijn moeder zeg. Belt ze vandaag, kwam over uitvallende kiezen bij haar na haar zwangerschap, zegt ze: nu slik je toch euhh iets met euhhh foliu...ik zeg, even denken hoor. .......ik zeg bedoel je euh hoe heet het, foliumzuur!!, ja zegt ze (alsof ik dat niet weet, slik het al een half jaar!). Wil ook elke keer spontaan zeggen: wist je dat...of dit...maar dat kan dus niet!!!!

Ik laatst bij mijn schoonmoeder iets over sparen en een box, dus mijn vriend : SSSTTT, nu hoort ze niet zo goed, zegt ie zal je net zien dat ze het nu wel hoort!

Maar zo te lezen is het dus voor Rian en Karin spannend deze dagen!!!

Ja, sex gaat me wel veel makkelijker af! Je maakt nu bewust tijd, normaal ook wel maar niet zo vaak als nu! En...mijn vent heeft geluk dat ik een onregelmatige cyclus heb want het is 4 keer per maand een vruchtbare tijd bij mij! Deze week 4 X....hij kan zijn lol niet op. Morgen maar even rust.....daarnaast las ik dat zaad langer blijft leven, dat is wel rot hoor met een onregelmatige cyclus, als je die avond niks doet denk je toch even: en als het nu net vanavond de avond was....maar goed, tijd zal het leren!

Een goed weekeinde allemaal, ik mail morgenochtend nog even, ben lekker vrij.

Daar ben ik nog even.

Ik vind het wel interessant om te zien dat je altijd een verdeling hebt in mensen die snel zwanger zijn, sommige gewoon, voor sommige duurt het lang en sommige worden straks een handje geholpen. Uiteraard gun je iedereen in de 1ste ronde raak, maar zoals altijd geldt hier: de natuur bepaalt. Het is soms wel vreemd omdat je op heel veel zaken invloed kan uitoefenen, maar hierop totaal niet! Ik las wel dat mannelijk zaad het in de zomer beter doet dan de winter, dus dat biedt hoop!

Mocht het langer duren, wie zou er dan wanneer naar een dokter gaan?

Nou, ik ben tot en met zondag weg, dus hoop zondagavond even bij te lezen. Hopelijk wordt het mooi weer. Wij zijn dit weekeinde 5 jaar samen, altijd weer een bijzonder moment!

Hoi,

mooie dromen, wil je graag heel fijn weekend wensen, geniet ervan. en haha, mijn vriend hier ook gelukkig hoor, je doet het toch wel meer dan anders
wij vrouwen toch he. hahaha

als het bij ons lang duurt denk ik tussen half jaar en een jaar, ik denk niet dat ik een jaar kan wachten tot ik stap naar dokter neem. duurt me echt te lang, al weet ik dat je het tijd moet geven.

liefs

Terug
Bovenaan