mei stoppers??

Hoi hoi!

Even een snel berichtje! Mijn zusje vindt het erg gezellig en staat nu met haar ex te bellen op de gang dus kan even snel reageren hahaha lekker stiekem allemaal, maar ja ze hoeft niets te weten over de plannen natuurlijk :)

Ik weet nog steeds niets, behalve dat ik nog steeds niet ongesteld ben!!!!!!!!!!!!!!
Nu heb ik alleen 1 probleem, mijn man zit me op mijn lip om te gaan testen maar nu heb ik dus gezegd dat iedere keer als hij om een test vraagt dat ik er een dag langer mee wacht  Nu zitten we op 1 juni testen ondertussen, uiteraard houd ik dat zelf ook niet vol, maar ga het nog wel even een paar daagjes rekken, voor zover ik dat volhoud!
Altijd leuk om je man zo nu en dan te pesten, voor mezelf is het geloof ik alleen niet helemaal de goede manier nu, maar ja hij zit zo in spanning, dat is wel heel schattig dus ga echt nog even proberen te wachten.

Nou ik stop weer voordat mijn zus binnenstormt hahaha

Liefs Rianne

Hoi,

Leuk om te lezen hoe de hoop/wens/droom bij iedereen leeft. Klinkt dit bekend: nu we besloten hebben dat een derde kindje van harte welkom is, hebben we opeens een soort hernieuwde zin in elkaar. Manlief vind me nog leuker en mooier en aantrekkelijker dan anders en andersom werkt het net zo....
Ik kan me overigens niet voorstellen dat het nu snel raak zou zijn, omdat we de vorige keren ook wel eventjes geduld moesten hebben. Alhoewel, de vorige keren had ik daarvoor de pil langdurig geslikt en nu heb ik die niet meer gebruikt sinds we zwanger wilde worden van onze tweede.
In hoeverre is ontpillen een broodje aap en in hoeverre niet?

Groetjes!

Hoi,

Rian, je houdt ons ook in spanning hoor. Haha, nog steeds niet ongesteld, zou het? ooh, het zou super zijn als je zwanger zou zijn. ik hoop het zo voor je meid.
lijkt me moeilijk om dit allemaal voor je zus verborgen te houden :p,
en de boekjes denk ik maar wat beter verstoppen. hihi, in la bij het ondergoed, daar komt niemand, alleen jij en je man

wens voor drie, hihi is hier ook, ik vind ook dat je het helemaal anders ervaart. Veel intenser, echt gek, haha.

Nou dames, hier is de ongi over, we gaan er weer voor. tweede ronde, officieel van start. :D

liefs

Nog steeds niets van ongesteldheid te bekennen!!!!
Of het komt door de ongesteldheid die eraan komt of door wat anders weet ik niet, maar ik heb sinds vanmorgen last van mijn borsten, niet heel erg, alleen aan de zijkanten, maar het maakt me wel nog nieuwsgieriger!
Als het door de ongesteldheid komt, zal ik het zaterdag worden, zo niet doe ik zondagochtend of maandagochtend een test!
Ik hou het echt niet meer vol!!!!
En inderdaad lastig om het voor mijn zusje verborgen te houden nu ze hier woont. Af en toe praat mijn man zijn mond bijna voorbij en ik uiteraard ook alleen hij heeft er meer last van haha.
Gisteren vroeg hij of we nog ff een extra klusdag in zouden lassen voor het geval dat, en toen kwam ze dus net binnen!
Gelukkig moeten we nog het een en ander opknappen voor we verhuizen dus dat kwam mooi uit. Alleen het voor het geval dat was wat lastiger uit te leggen, maar dat was ook snel opgelost gelukkig!
De boeken die staan gelukkig al 4 jaar in de boekenkast dus dat valt gelukkig niet op!

Ik hou jullie op de hoogte!
Nu weer snel aan het werk want dan kan ik misschien morgen al mijn laatste dag maken!

Hallo!

Nou, Rian, knap hoor dat je het zo lang vol kan houden!! Is nix voor mij. Heb zelfs al een test die je voor je ongi kan doen, hihihi!
En best lastig hoor, zo'n zusje!
Mijn schoonzus was hier vanmorgen en vroeg wanneer de 3e komt! Weet ik niet, heb ik gezegd. En dan maar hopen dat je nix aan me kunt zien!
En mijn schoonouders, die gaan op tijd naar bed, want wij zijn nog druk! We moeten nog oefenen zeggen ze dan! Ha, ze moesten eens weten dat we al niet meer oefenen, maar echt klussen, hahaha!
Nou, ik moet mijn jongste naar kinderfeestje brengen, doei!!

Hoi,

Rian, je bent nu twee dagen overtijd? klopt dat? ben je normaal altijd stipt op tijd?

Het zou super zijn als je zwanger zou zijn, en morgen misschien je laatste dag. dat is helemaal lekker.

Lastig, haha, opeens wat moeten verzinnen zodat je zus er niet achter komt. hoe oud is je zus?

schmetterling, heeft je jongste leuk partijtje gehad?

haha, dat is lastig dan om te antwoorden dat weet ik niet, terwijl je
er zo mee bezig bent en het zo graag wil. haha, voor sommigen lijkt het
erg moeilijk te zijn om het te verzwijgen.

ik tover weer even het nodlijstje dichterbij hoor.

NOD

Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei

Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei

Karin                               28jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei

Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni

Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni

MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni

Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni

Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                 e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni

liefs

Lastig he die vragen! Mijn collega (opvolgster) vroeg het vandaag ook al aan me. Ze had natuurlijk al gevraagd of ik zwanger was en nu heb ik haar maar in vertrouwen genomen, kon het gewoon niet meer voor me houden!
Mijn man belde net dat hij zijn beste vriend heeft verteld over de plannen, dus buiten ons zijn er nu 2 mensen die weten dat we bezig zijn voor de tweede.

Mijn zusje is 21, ze is erg nieuwsgierig dus het is echt lastig om haar niets te vertellen met alle vragen die ze heeft. We zijn ook behoorlijk close en sinds een paar jaar delen we eigenlijk wel alles met elkaar dus ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat zij ook weet dat we voor een tweede gaan. Het stiekeme is nu wel leuk, maar het is een kwestie van tijd voordat een van ons de mond voorbij praat.

Ik ben nu inderdaad 2 dagen overtijd. Ik heb de pil ongeveer een half jaartje geslikt met een tussenpauze van een maand waarin ik m niet geslikt heb. Dus 5 maanden zeg maar en  daarvoor was ik altijd 26 tot 29 dagen. 29 is de langste cyclus die ik ooit heb gehad.
Daarvan uitgegaan zou ik nu dus 1 dag overtijd zijn.
De pijnlijke borsten van vanmorgen zijn nu verdwenen en nu zijn ze gewoon weer redelijk normaal, niet helemaal maar pijnlijk niet meer in ieder geval, dus snap er geen bal meer van!

Het wachten met testen is niet te doen... Ik vind het echt ontzettend moeilijk en ik moet eerlijk zeggen dat ik het liefst al 10 testen gedaan zou hebben, maar ja ik wil liever niet zien dat het negatief is dus wacht ik gewoon nog even of de ongsteldheid nog komt of dat ik toch maar ga testen!

Nou klusze allemaal, ik ga nu lekker naar huis! Heb vanavond een oproepdienst en heb  er helemaal geen zin in.  Grote kans dat het  behoorlijk wat  telefoontjes gaan worden aangezien mijn opvolgster vanavond alles zelf moet regelen en ik geen zin meer heb om details uit te werken.  

Terug
Bovenaan