mei stoppers??

hey meiden,

ik heb zondagochtend voor het laatst gelezen en had nu eerst veel tijd nodig om bij te lezen zeg. En tuurlijk lukt het niet om op iedereen te reageren meiden, daar wordt gewoon te veel voor geschreven. Vind ik zelf ook niet erg. Sommige hebben een vraag en dan is reactie erg prettig, medeleven natuurlijk ook, maar soms is het al genoeg even je verhaal kwijt te kunnen. Ik weet toch wel dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, met elkaar mee leven en heb persoonlijk niet overal bevestiging voor nodig. De verhalen van iedereen bevestigen al een hele boel.

En Karin, ik leef ook echt met je mee hoor, ben superblij voor je. Je kan Altijd bij ons terecht met je verhalen. Je bent ons nu een stapje voor en wij horen graag wat ons te wachten staat!

en verschillende meiden in onzekerheid, nog een paar mee naar de volgende ronde. spannend hoor allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal snel goed nieuws hebben

En wat betreft een zwangerschapsdagboek, dat zou ik ook wel bij willen houden. Waar kan je die halen? Bruna ofzo? En hoe via internet? En wat staat daar dan zo'n beetje in?  Ben zelf vorige week bij de prenatal geweest en zag die daar niet liggen (of niet goed gekeken). Heb daar namelijk alvast een rompertje gekocht met "mijn papa is de aller-, aller- allerliefste!"
Ik heb namelijk besloten de test alleen te doen, als hij nog is werken, en dan zodra hij thuis komt na een positieve test dat cadeautje te geven. Denk dat ie dat erg leuk vindt. hopelijk hoeft ie niet te lang in de kast te blijven liggen.....
Hij zei zelfs, "als je nu zwanger bent, is het voor mij straks eigenlijk ook wel vaderdag he!" hahahahaha (nu kan ik dus nog niet weten, want dan had het de eerste ronde raak moeten zijn)

En Rianne, waar ben je nou?!!!

Wat een K--dag zeg. Het gaat slecht met mijn broertje en het contact met mijn ouders en hem is nihil, ga donderdag mee voor een gesprek op zijn werk en er moet veel aangepakt worden. Zal er verder niet over uitwijden maar wilde het even kwijt. Het leuke denken aan zwanger worden is even opzij gezet. Hopelijk volgende week weer wat rust.

Las over een bruiloft, rotdag op werk, wegblijven van RD maar geen positieve test, een prettige verhuizing, en het verhaal van Karin. Wat gebeurt er veel om ons heen, en wat fijn dat je gewoon je verhaal kwijt kan.

Meiden, tot snel!

Leeuwtje, ik heb de agenda bij de Bijenkorf gehaald was niet goedkoop maar wel met elke dag mogelijkheid tot wat schrijven en van dag tot dag informatie wat er met je gebeurd.

Ik heb bij een goedkope witte winkel een boekje gekocht waarin je alle info over het kindje kan zetten: prikken, eerste tandje etc etc.

Trouwens mijn vriend heeft een dvd gedownload met hierop de 9 maanden zwangerschap en wat er dan in je buik gebeurt. Nog niet gekeken uiteraard, eerst zwanger worden.

hoi dames

Nog steeds niets te zien hier bij mij
Ik heb ondertussen wel weer wat kramp in mijn buik
maar dat kan natuurlijk rek kramp zijn
Of toch me ongi
Maar dan zou ik dat wel erg raar vinden als ik nu nog ongi word eigelijk want ben na de geboorte van mijn dochter 2,5 jaar geleden nooit meer met de pil begonnen
dus ontpilen kan het niet zijn.En na de geboorte van mijn dochter ben ik nooit na de 10de ongi geworden.Misschien dat het uit blijft omdat ik zo in spanning zit.
Dat is de enige mogelijkheid dan.Maar ik wacht nog ff 1 week
en anders misschien toch ff naar de HA wat ik niet leuk vind want hou niet van naalden.
En ik weet ook dat ik toen ik van mijn dochter zwanger was ik met 6 weken zwangerschap pas positief had en met een heeeeeel licht streepje
En ik ben volgens berekeningen   dan nu nog 5 weken dus nog 1 week dan weet ik het hopelijk zeker.
Ik vind het heel lief dat iedereen zo mee leeft en voor me duimt
En dat ik lekker me ei kwijt kan ik vertel ik het ook in mijn omgeving iedereen weet wel dat ik e rmee bezig ben.Maar ze zijn zo nuchter daar in ja je maakt je misschien wel alleen maar gek.Misschien verbeeld je het je wel gewoon misschien krijg je wel een beginnende miskraam.Misschien sla je wel een cycles over.Van dat soort dingen.Dat maakt het voor mij niet makkelijk ik weet ook wel dat ze gelijk kunnen hebben.Maar een beetje positiever mag wel vind ik.
nou meiden we blijven duimen voor elkaar en we blijven elkaar hier lekker wel steunen.Wij weten hoe  het voelt allemaal  want we zitten allemaal in het zelfde schuitje :)

hoi,

mooie dromen, balen dat het niet goed gaat met je broer, en dat het leuke rond het zwanger worden nu even minder is, maar hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen jullie er snel weer voor gaan.

jmv20, spannend, nog paar dagen, hier ook af en toe kramp, vanavond liep ik trap op en kwam opeens niet meer verder, zo een steken in mijn buik, verder nergens last van.

leeuwtje, het is soms inderdaad erg moeilijk om op iedereen te reageren.
er word echt zoveel geschreven.

liefs

Even aangepast,nu sta ik er ook tussen!!

JUNI 2008

Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Knorretje                          27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD  9 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

Hoi MissDreamer,

wat balen dat je nog steeds geen positieve test hebt, maar ook geen RD! Maar het kan gewoon nog steeds raak zijn hoor! Toen ik zwanger was van mijn zoontje testte ik ook pas een week na NOD positief. Hij is trouwens net 2 geworden...
Succes met de spanning... Wij moeten nog even wachten. Volgende week is het klustijd en dan nog 2 weken afwachten.... Het vervelende is dat ik preventieve medicatie slik tegen migraine. Die moet ik de komende dagen gaan afbouwen en dan maar hopen dat ik snel zwanger ga raken. Anders heb ik een groot probleem. Voordat ik die medicatie slikte, was ik 1 keer per 2 weken 4 dagen dood en doodziek. Met die medicatie heb ik geen echte aanval meer gehad, maar de laatste maanden begint het er steeds mee doorheen te breken. Heb nu ook al dagen latente hoofdpijn. Echt balen. Tijdens mijn zwangerschap had ik nergens last van! Ik zei al tegen mijn man: " het is weer tijd om zwanger te worden!".
Zijn er meer mensen met dit probleem? Of slikt er nog iemand propranolol? (het is ook voor mensen met hoge bloeddruk)

Willemijn

hoi,

willemijn, ik slik niets voor hoge bloeddruk, maar wel voor hartkloppingen en reuma.
voor mijn reuma neem ik de ontstekingsremmende pijnstillers niet meer. dit omdat ze gevaarlijk kunnen zijn. en eisprong tegenhouden.
voor hartkloppingen slik ik metrapolol. deze mag ik wel blijven slikken, maar laatste weken voor bevalling moet je die stoppen, of als je ze echt door moet nemen dan moet je kindje en jij de eerste dagen onder controle worden gehouden. medicatie kan hartslag bij kindje ook verlagen.

verder heb ik wat vreemds nu. ik heb op mn been een paar donkere plekken, het lijkt op blauwe plekken, maar deze zijn echt bruin met daarin een puntje, heb er ook eentje op mn arm, ik weet zeker dat ik me niet gestoten heb op deze plekken.
weet iemand wat dat kan betekenen?

liefs

Terug
Bovenaan