mei stoppers??

JUNI 2008

Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Knorretje                          27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD  9 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

Heb mezelf even op het wachtbankje gezet.
groetjes knorretje

heeey allemaal

nou ik had geschreven dat ik ongestelt ben geworden en dat het ieder moment uit kon barten nou ik ben nog steets niet ongestel ik wordt helemaal gek er van ik weet het echt niet meer ik heb zondag een test gedaan die was negatief maar dat was in de avond en pas op dag 23 niets echt handig hihihih ik zat ook zwaar aan de diaree ik weet niet of dat daar invloed op heeft ???????weten julie dat misschien!!!!!!!!
ik wacht nu tot woensdag en ik probeer eigenlijk tot vrijdag dan is me NOD dag
maar ik verwacht er niet te veel van omdat me lichaam nu pas ontpilt is
weten julie misschien hoe lang dat duurt ik heb echt toen ik stopte in maart maar wel veilig elke keer 28dagen gehad..... dit is de eerste keer dat het zolang duurt

nou ik hoor het wel hoe het zit
ik word er wel zenuwachtig van hoor hihihihihihih.......
en me mannetje ook

Liefs

hoi dames

Ben ik weer Ik word echt gek van mezelf pfffff
Heb vanmorgen weer getest NEGATIEF
Maar ook nog steeds niet ongi geworden.
En heb toch het idee dat mijn buik een bolletje heeft gekregen heel klein hoor
Maar toch is hij anders dan normaal
Erg vaag ik begrijp er niets meer van

Knorretje gefeliciteerd was het een mooie bruiloft?
En heb je mooi weer gehad?
En ik duim voor je dat je NOD weg blijft

Karin wat lullig dat iedereen zo reageerd ik zou daar echt boos en verdrietig van worden Ik vind het echt knap dat je er zo rustig onder kan blijven.
En gelukkig laat je er je niet onder lijden Geniet er maar lekker van hoor
Wij hier zijn allemaal wel heel blij voor je :)

bloemetje heel veel geluk in jullie nieuwe huis
Hoop dat je je snel thuis gaat voelen of is dat al zo?

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.

Hoi,

Balen van die test jmv, misscien x naar HA voor een bloedtest?

Leuke bruiloft gehad, knorretje?

Moet naar mijn eten toe, anders brandt het aan en dan moet ik 4 kinderen van kiga ophalen ( 2ling van de buren neem ik  ook altijd mee)
Doeg!!

hoi,

karin, wel genieten he van je zwangerschap, maar volgens mij lukt het wel toch?

jmv20, ik voel me al helemaal thuis hier, vanaf de dag dat ik vorige week de sleutel in de deur stopte. ik ben echt gelukkig hier, en dat was in onze vorige woning zeer zeker niet zo, vriendlief is nu ook bijgedraaid. het ging hem ff erg snel, maar nu alles zo een beetje zijn plekje hier krijgt, en donderdag onze nieuwe matrassen er aan komen, voelt hij zich hier al veel beter. vanavond voor eerst koken hier, wil wat lekkers gaan maken, maar wat?
iemand een idee? biefstuk had ik zin in, maar ja, vrijdag nod, en weet niet of het nu wel kan.

liefs

Goedemiddag

Tijgertje; ik bedoelde er niets mee dat je ook mee schrijft bij april stoppers, maar was gewoon benieuwd. Ik denk dat ik altijd alles moet weten. Spreek me hier anders ,maar op aan hoor. Heb ik ook niets mee te maken natuurlijk. Ik ben gewoon een nieuwschierig aagje. hahaha

Karin; Dat sommige mensen zo kunnen reageren snap ik nu werkelijk niets van. Elk nieuw kindje is toch weer een nieuw wondertje, wat weer nieuw en speciaal is.  Ik ben in ieder geval heel erg blij voor je, hoop dat dit een beetje compenseert. Het is natuurlijk anders dan je familie, maar toch.

Ik heb vandaag rot dag gehad op mijn werk. Moest dit even kwijt. Ik zal er verder geen uitleg aan geven want het is nog te onnozel voor woorden.

Nog 1 dagje ongesteld en dan kunnen we weer gaan klussen.
Mijn ventje vraagt steeds en nog nieuwe zwangere op het forum? Vind ik wel erg leuk dat hij
hier in geintereseerd is.

Gisteren voetbal wezen kijken was erg gezellig. Vrijdag maar weer, maar of ze dan tegen frankrijk net zo voetballen. ben benieuwd.

Is het zo als dat je partner bier drinkt, zijn zaadcellen slechter zijn??? Misschien een rare vraag maar wil het gewoon weten. Anders moet ik hem daar maar van af houden, niet dat dat nu lukt met die voetbal wedstrijden voor de deur.

ga eens voor het eten zorgen, wat zal ik nu toch weer gaan maken? Ik denk een uitgebreide uitsmijter. Heb met dit warme weer geen zin om een uitgebreide warme maaltijd te maken.

Als ik aankomende maand zwanger zou zijn dan zou het een maartkindje worden, zou het leuker vinden als het geboren word als het lekker weer is buiten. Vind het namelijk leuk om verjaardagen buiten te vieren. Dit heb ik als kind nooit meegemaakt waren allemaal in de winter jarig. Maar ik weet dat je blij mag zijn als je zwanger bent, maakt ook niet uit maar zou ik gewoon  leuk vinden.  Gekke wensen heb ik toch.

Misschien nog tot vanavond.

groetjes joyce

Misschien nog tot vanavond.

quote: 1984Vlinder reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2008 06:06:39'));

Hoi tijgetje,

Hier gaat alles prima hoor! volgens mij ben ik nog hartstikke zwanger... nou ja zo voel ik me!
Gek hoor hoe je aan dat verhaal komt, het zal toch wel goed gaan met Yasmin? (misschien namen omgedraaid?).

Nou dames ik ga even eten en dan werken, heb een lange dag voor de boeg, moet ook nog naar school vanavond! (pas elf uur thuis).

Kus Vlinder

ik denk dat ik een vlinder 379 bedoelde ik zie nu dat jij niet zo heet....pff...nouja voor jou heel mooi natuurlijk...ik wist niet dat er nog een vlinder was...verwarrend hoor  sorry voor t misverstand

groetjes Petra

Boehoe, op dag 23 al ongesteld. Nou moe, de vorige cylcus duurde nog 5 1/2 week. Er valt ook geen peil op te trekken......

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nieuwe NOD is dan 7 juli.....   Kan ook een week eerder of twee weken later zijn.

Ga weer aan het werk, heb even eenproject waar ik 3 dagen mee zoet ben, tot later in de week!

Terug
Bovenaan