mei stoppers??

nou nou het wachten is dan ook hier aangebroken
vandaag de rode duivels dag   pff tot nog toe niks van te merken
geen krampje te voelen ik wacht nog tot vrijdag of zaterdag voor
dat ik ga testen spannend...

Weet van me dochter dat ik wel wat later positief teste dan dat ik dacht
ik dacht dat ik toen 1 dag voor me nod ging testen maar had me cyclus toen
verkeerd berekend en teste dus veel later ..
Volgens baby brabbel kan ik morgen een thuistest doen dus tja ik wacht
nog wel even..

Sommige testen vroeg en weten meteen dat ze zwanger zijn en andere
zijn soms tien testen verder, het is balen voor de gene die nu op de wachtbank
zitten en  al nega  getest hebben maar voor als nog niet ongi zijn die onzekerheid
is niet echt een pretje ik ben dan iemand die dan meteen denkt van ach ik ben toch niet zwanger waarom zou ik  nog meer testen doen ajaj dat negatieve soms van me.
Het gebeurd toch vaak zat dat mensen eerst nega en dan later als nog positief testen.
Ach ja we zien wel hoe dit afloopt had niet verwacht dat het ook nu weer zo spannend
zou zijn  .. ik voel me niks anders dan anders dus heb geen idee hoe of wat  
bij me dochter wist ik het vrij zeker dat het raak was nu voel ik niks dus tjee  
SPANNEND !!!!!!!!!!!!!

ik sluit me in ieder geval bij de wachtenende aan
wie weet gaan we als nog met zijn alle naar de zwangerlijst...

JUNI 2008

Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Knorretje                          27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD  9 juni
21052007                        25 jaar               1e ronde         2e kindje           NOD  11 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

Veel liefs
21052007

He JMV en 2105, spannend hoor, al dat wachten, maar goed als het voor mooi nieuws is dan moet het maar. Vreemd he dat bij de ene test zo aanspringt en bij de ander niet! Leuk voor de verkopers al die testverkopen!

Bloemetje, ik zou niet weten wat de vlekken kunnen zijn. Heb je al op google gekeken?

Willemijn, ik heb ook mijn medicatie tegen migraine moeten afbouwen, en ja zucht de aanvallen waren drastisch, dus ik hoop dat ik snel zwanger wordt, ook voor jou natuurlijk!

Nou, ik was vrij maar door alle problemen rondom mijn broertje moet ik morgen met hem mee voor gesprekken, dus ik ga zo maar naar mijn werk.

Tot later!!!

En voor de wachtenden, sterkte!!!

Hallo allemaal. Ben weer Ongi vrij! Lekker. Maar ben nog wel vreselijk moe. Heb mezelf vandaag een spijbeldag gegeven.  A.s. weekden krijg ik een paar logeetjes voor de familieweekend. Dus het wordt allemaal nog veel drukker. Dus ik dacht: effe goed bijslapen en uitrusten. Alvast ons huis opruimen. Dan kan ik er weer tegen aan.

Volgende week ben ik rond de 18, 19e weer vruchtbaar, klussen!   Moet toch eens proberen om de dag te doen en op zijn missionaris, als ik het allemaal goed heb gelezen. Of maakt het niet zoveel uit?

Zal me even toevoegen op het lijstje:

JUNI 2008

Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Knorretje                          27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD  9 juni
21052007                        25 jaar               1e ronde         2e kindje           NOD  11 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, intake 2-7 em 1e echo op 8-7

Nou ga ik echt wat doen.....

DOEI!

hoi,
ik heb nog niet gekeken op google. vanmiddag maar eventjes doen.

mooie dromen, moest je morgen eigenlijk werken? hopelijk gaat het snel weer beter met je broer, maar zoals ik begrijp is het iets van lange duur om op te lossen?

snoopy, super, ongi weer weg. nieuwe kans, succes meid, ik hoop dat het deze keer raak is.

andere dame, sorry weet heel even niet meer de naam geloof met alle cijfertjes hihi.
spannend vandaag nod, en nog niets te bekennen. ik hoop zo dat je zwanger bent.
mijn nod is over drie dagen, ook erg spannend. http://
liefs

hoi,

nou, heb op google gezocht, maar kan niets vinden. enkel wat over zomersproeten.
ik heb werkelijk geen idee, maar vind het wel beetje verontrustend.

karin, weet jij misschien wat het zou kunnen zijn. het lijkt op blauwe plekken maar dan bruin. het is ook niet blauw geweest. het zijn er ook meerdere bij elkaar, en daaronder lijkt het of een adertje nog iets donkerder van kleur is.
denk jij dat het iets is om me zorgen om te maken?

verder gaat het goed hier, word wel spannend hoor, met die aankomende nod.

liefs

bloemetje spannend ook voor jou ik hoop dat het raak is voor je en dat daar de kramp vandaan komt had ik ook heel vaak en lang en heb het af en toe nog
En nog steeds niet ongie toch erg vaag
Ik weet ook niet wat die vlekken inhouden misschien horen die vlekken wel bij iets in de lichaam dat veranderd zoals je hormonen.Of misschien heeft een insect je gebeten en heb je daar van een rare reactie op.Het zou zomaar kunnen.
Maar als je het niet vertrouwd laat je er ff door de HA naar kijken die weet het vast wel Heel veel succes in ieder geval En ik duim voor je

21052007
Ook voor jou de spannende periode aangebroken nou ik vind die onzekerheid echt niet leuk.Dus je kan beter maar nuchter zijn dan valt de klap ook minder hart mocht het toch echt niets zijn.Ik weet namelijk bij mij als ik nu volgende week ongi word heb ik echt even een domper.Oke kom ik wel weer overheen maar zou het zo teleurstellend vinden.en dan ga ik daarna op naar ronde 2.Maar ik mag nog even in spanning blijven.Ik hoop voor je dat het raak is

mooiedromen
Ja de winkels verdienen een hoop aan ons haha.We zijn ook zo ongeduldig.
maar ik kan er gewoon niets aan doen ik wil het gewoon graag weten kan ik beginnen met genieten.En indd erg raar dat de een al voor zijn NOD positief heeft en de ander 10 tot 12 dagen erna.

Snoopy
Heel veel klus plezier en ik duim voor je dat het nu raak zal zijn
En ik denk dat je het standje altijd kan proberen waarom niet misschien werkt het wel.ik zou niet weten of het werkt maar als je niet geprobeerd heb dan weet je het helemaal niet.

zo en wat bij mij nu erg opvalt is ik blijf de kast plunderen echt ik heb maar trek
en twee dagen hoofdpijn moe draaierig in mijn hoofd misschien door de warmte
verder nog steeds  niets te zien ik ga met vaderdag weer ff testen
zou een leuk kadeau zijn.als hij positief is ik hoop het zo

hoi
jvm20, mag je naam zo toch schrijven?

het zou zomaar kunnen met veranderingen in lichaam, het lijkt niet op een beet, lijkt wel een adertje te zijn wat in die plek zichtbaar is.
als het blijft dan ga ik naar dokter. komt alleen zo dom over als het wel blauwe plekken zijn van stoten ofzo, al kan ik me daar echt niets over herinneren.

en de kasten in blijven duiken? heb ik week voor nod ook heel vaak, dan kan ik blijven snoepen, nu niet. hihi, ook gek, vandaag zelfs heel gezond, maar mag ook wel hoor, mag best wel wat afvallen.

liefs

He hallo,

leuk om te lezen hoe het met de zwangeren gaat en het is nog steeds spannend voor een paar... zal voor jullie duimen.
Sorry dat ik zo slecht reageer... maar ik lees wel heel actief mee!!!!
Succes voor alle anderen!!! het klinkt lang een maand maar het is zo weer voorbij, dus fijn blijven klussen (ik denk dat de meeste mannen dat een groot voordeel vinden   )

gr. jajo

Terug
Bovenaan